(Bölüm 9)Parti

34 1 0
                                    

Nefes den Devam:)
O olayın üstüne 2 gün geçti. Kimse o konu hakkında konuşmadı. Dün akşam da şirket yemeği vardı. Ateşin bir kız kardeşi varmış. Ece...Çok tatlı bir kız. O gün bize gelen oglan da ateşin kuzeni Kerem miş. Ateş kadar olmasa da yakışıklı oglan allah var şimdi. "Demek ateşi yakışıklı buluyorsun ha dış ses.""Sen siktir olup git sen ha iç ses.!"deyip iç sesimi kovdum. Etrafa baktım herşey hemen hemen hazırdı. Bugün gizemin doğum günü olduğu için evi hazırlıyordu k. Sabah kumsal gizemi tutup yürü alışverişe gidiyoruz deyip çıkardı evden. Doğum günü sürpriz olacaktı. Ne gerek var ki partiye diye cem ama gizem ışte seviyor böyle şeyleri. Savaş yanıma gelip"Herşey hazir sen atesleri arayacak din."dedi.O ha ben ateşi aramayı unuttum.Telefonu çıkarıp ateşi aradım. "Alo."allahım bu nasıl sestir ölüyorum lan.."Alo.Ateş bu gün gizemin doğum günü var. Sizde yani sen ece kerem de gelsenize."dedim tek nefeste. "Tamam.Saat kaçta."dedi."Saat 8 de geç kalmayın. "dedim."Tamam."deyip telefonu kapattı. Saate baktım 6.45 di oha o kadar olmuş mu...Hemen yukarı çıkıp banyoya girdim yarım saatlik bir düşün ardından banyodan çıktım. Hemen maşayı çıkartıp fise taktım o ısınan a kadar da ben nasıl yapsam diye düşündüm. En son olarak dalgalı maşada karar kırdım. Saçımı yapmaya başladım. Saçım bitince elbisemi giymeye gittim. Elbisem saks mavisi sırtı dekolteli önü de yırtmaçlı.Altına da beyaz çivi topuk ayakkabıyla kıyafetim tamam.

Makyaj olarak siyah bir rikit le kırmızı bir rujve ben tamamım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyaj olarak siyah bir rikit le kırmızı bir rujve ben tamamım...

Gizem den Devam:)
Sabahın köründe kumsalın yüzünden suan alışveriş merkezindeyiz. Neden olduğunu bilmediğim halde bir sürü şık elbise denedim. Ama kumsal hanım hiç birini beğenmedi. Kumsala dönüp "Bu mağaza son burdan da birşey begenmezsen bir daha elbise denemem.!"dedim."Tamam bu son."deyip önden içeri girdi. Bende tam giricekken mankenin üzerindeki elbiseye gözüm takıldı. Ayy resmen aşık oldum...Elbise çok güzel siyah iki parça göbeği açık uzun dantelli bir elbise. Hemen elbisenin yanına gidip elimi uzattığı m anda bir kız da elbiseye elini uzattı. Kıza dönüp "Ilk ben geldim yaylan. "dedim. Kız kahkaha attı allah aşkına bu kıza bir daha gülmeme cezası verin. "Canım su bedenine bak bu elbise sana olurmu."dedi. Bu kız bana şişman mi dedi yoksa bana mi öyle geldi. Kızın saçından tutup yere yatırdım. Sonra vurmaya başladım. Nefesin yanında kala kala bende psikopat oldum lan.."Sen kime şişman diyorsun lan ."dedim. O anda çalışanlar yanıma gelip beni kızın üstünden aldılar. "Hanım efendi sakin olun burayı neresi sanıyorsunuz siz."deyip bağırdı. Ama ben senin o sesini kısmaz miyim. "1 o sesini kıs 2 sen benim kim olduğumu biliyor musun."dedim. O anda dovdugum kız lafa atıldı. "Atın bu kızı burdan beni dövdü bu daha yeni törpü yaptırdığım tırnagimi kırdı."dedi. Adam bana dönüp "Kimsiniz."dedi. Hah bu beni nasıl tanımaz lan."Gizem.Gizem Alpaslan."deyince adam iki adım çıktı. Çıksın yani karşısında koskoca alpaslan araba firmasının sahibi var yani. "Pardon efendim ben sizi tanıyamadım. "dedi."Sus su kızı burdan at bu elbiseyi de kabine getir."dedim ve denedikten sonra alıp çıktım. Altına da siyah bir ayakkabı aldım. Sonra da kuaförün yolunu tuttuk.

Nefesim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin