(Bölüm 5)Geçmiş II

29 2 0
                                    

Ateş den Devam:)
Bugün yeni ortak olduğum şirkete gidicektim. Barut ların şirketi. Sahibi Doruk benim eskiden beri tanıdığım arkadaşım. Aslında bugün hafta sonu şirkete gitmezdim ama Doruğun kardeşi gelecekmiş. Nefes miş adı hiç görmedim daha önce. Aslına bakılırsa çok da merak ettiğim söylenemez. Arabama binip şirkete sürdüm. 10 dk sonra şirkete gelince arabadan inip şirkete doğru yürümeye başladım. Ama gördüğüm kişiyle olduğum yerde kaldım. Bu...bu o kız 4 yıl önce arabayla çarptığı m kız. Ama burda ne işi var ve neden benim asistanımı dövüyor. Tam tekrar vurucaktı ki kolunu tutup "Ne oluyor burda.!!"diye bağırdım. Kız dönüp bana baktı sanırım beni tanımadı. Şimdi siz diyecektisiniz ki sen nasıl tanıdın hiç değiş memişki hala aynı...Neyse kolunu elimden çekip kurtardı ve tekrar asistanıma döndü  asistanım  diyorum çünkü adını bilmiyorum bağırmaya başladı"1.bir daha hiçbiriniz benim hakkımda konuşmayacaksınız 2.bana boya küpü demeden önce dönün bir kendinize bakın bildiğin boy o fırçasısınız...3.ve en sonunda bana sürtük demeden dönbir aynaya bak sürtük değil oruspunun alasını görürsün."dedi ve ben şok...sonra bana döndü ve (sonra olanları biliyorsunuz tekrar yazmaya uşendim.)Ben hala sökün etkisindeyim o kız dedigim Nefes miş Doruğun kardeşi. Bugun daha ne kadar şokyaşarım derken nefesin bağırmasıyla odasına girdim. Doruk bide yanında bir kız vardı bu kız kim bana tanıdık geliyor ama...hah buldum nefese çarptığı m gün yanında bu kız da vardı.Neyse... Nefes uyuyor ama bir şeyler sayıklıyor du sanırım kabus görüyordu. Dorukla kız da nefesi uyandırmaya çalışıyor du. Nefes birden sıçrayarak uyandı. Gözü herkesi dolandıktan sonra benim üstümde durdu. Bakışımızı bölen de o kızın sesi oldu." Nefes neyin var , yine mi aynı rüya. " dedi. Nefes de evet anlamında başını salladı. Yine mi aynı rüya derken . Ne görüyor du ki rüyasında. Doruğun " Ne rüyası. ?"demesiyle Nefes le kız dönüp birbirlerine baktılar...

Nefes den Devam:)
Evet şimdi ver bakalım cevap verebilir sen nefes...Bir yolunu bulup yırtmam lazımdı. Dönüp gizeme baktım. Gizem de anlamış olacak ki abime dönüp "Doruk abi Nefes şey. ..""Neyy !!"dedi abimde . Hadi gizem yapabilirsin bul bi yalan."Şey ya...heh buldum nefes rüyasında uçurumdan atlamış. "dedi.Allah senin belanı versin gizem.Abim inanmadığını belirterek bana döndü "Ne yaa abi doğru söylüyor valla.."dedim."Çarpılacaksın dış ses.Kontrol et hele ağzın gözün yerinde mi?""Sus iç ses sus"Abim oflayıp odadan çıktı. Ama ateş in çıkmaya pek niyeti yok gibi ateşe dönüp tek kaşımı kaldırıp ne oldu gardaş der gibi baktım. Ateş de göz devirip odadan çıktı. Dua et yerimden kalkacak halim yok yoksa o gözünü o yardım.Evet hadi bakalım Nefes sakla artık saklayabiliyorsan geçmişini...

(Bu bölümde bitti:) ;))

Nefesim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin