"Noluyor burda.?"dedi bilegimi tutan oğlan nasıl tutuyor gavurun oğlu bilegim acıdı. Bileğimi elimden kurtarıp. Oğlanı tınlamadan birazdan nasıl olsa onunla da güzelce! konuşucam. Sarışın kıza dönüp "1.bir daha hiçbiriniz benim hakkımda konuşmayacaksınız! 2.bana boya küpü demeden önce kendinize bir bakın bildiğin boya fırçasısınız...3.ve en sonuncu olarak da bana sürtük demeden önce dönüp aynaya bakın değil sürtük oruspunun alasını görürsünüz...."dedim bağırarak.Nerdeyse bütün şirket bize daha doğrusu bana bakıyordu."Tabi insan güzel olunca..""Off Acaba sen cidden benim içsesim misin ?""Evet senin içinde olduğuma göre .""Ama ben bu kadar e golu değilim canısı.."deyip iç sesimi koyduktan sonra "Dönün lan önünüze. "diye bağırdım. Az önceki oğlanı görünce konuşma sırası nın ona geldiğini anlayıp konuşmaya başladım. "Sen kimsin lan ne yaptığını sanıyorsun."dedim sinirle. Çok sinirli görülüyordu. Ama tabi ki ben korkmadım! "Asıl sen ne yapıyorsun kızım şirkette olay çıkarıyorsun."deyince beni bir gülme aldı. Oglan iyice sinirlenmişti bunu anlayabiliyordum çünkü boynundaki damarları iyice belirgen olmuştu. "Ne gulüyorsun lann"dedi bağırarak bu sefer bende sinirlenmiştim.Kimse bana bağıramaz. "O sesini kıs yoksa ben kısmasını bilirim."dedim bende bağırarak. Bu sefer gülen taraf oğlan olmuştu."Sen benim kim olduğu mu biliyor musun çocuk.?"dedi hala gülerken. Bende sinirle güldüm ve"1.senin kim olduğun beni alakadar etmez...2.çocuk senin anan..."lafimı kesen şey bize doğru kırmızı görmüş boğa gibi gelen abimdi. "Nefess!Ne oluyor burda.?"dedi.Ben abime masumca bakıp artık ne kadar masum olabildiysem"Abi."dedim.Abim tekrar aynı sesle "Ne oluyor lann."diye bağırdı. "Ne mi oluyor şirkete geliyorum senin bu kaltak çalışanların kendilerine bakmadan bana laf söylüyorlar,o da yetmez miş gibi oğlanın biri gelip bana hesap soruyor."oğlana dönüp "Hak kat ya sen kimsin de benim şirketimde bana hesap soruyorsun."dedim sinirle.Etraftakiler oğlanda içinde bana şaşkınca bakıyodu.Oglan abime dönüp "Doruk senin kardeşin bu mu."dedi.Abim de gülüp "Evet ateş bu kardeşim Nefes."dedi. Demek oğlanın adı Ateş miş. Bitti sen ateş bana hesap sormak bağırmak ne demekmiş sana gösteri cem. Abim gelip bana sarıldı. Sonra ateşe dönüp "Nefes bu Ateş Bulut bizim yeni ortağımız."dedi. Ne dedi o Ateş Bulut mu? Dedi yok amk sıçtık cafer bez getir tabiri bu na uyuyor olsa gerek...
(Sizce Nefes neden o kadar şaşırdı...Ateş Bulut kim?
Evet bu bölümün de sonuna geldik,yorumlarınızı bekliyorum...)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefesim Ol
Chick-LitAşka inanmayan bir kız. İnsanlara güvenmeyen bir oğlan. Bunlar karşılaşınca ne olcak... Nefes ve Ateş Nefes aşka inanacakmı , Ateş Nefes e güvenecek mi????...