Daha fazla anlatamadım ve sustum. Biraz daha anlatsam kesin ağlardım. Ama en son o zaman ağlamıştım. Kafamı kaldırıp savaşa baktım. Onun anlatması daha iyi olacaktı. Savaş anlamış Olacak ki boğazını temizleyip konuşmaya başladım.
Savaş dan Devam:)
Nefes susunca kafamı kaldırıp nefes e baktım. Evet ilk kez başımı eydim. Çünkü nefes e bakarsam çok kötü olurdum. Bu hayatta sadece kumsal a ve nefese dayanamıyorum. Şimdi siz dersiniz ki hadi kumsal senin kardeşin ya nefes... Işte nefes de benim kardeşimden öte. Neyse boğazımı temizleyip anlatmaya devam ettim....
Nefesin bıçak sapladigı adamın yanına gidip kontrol ettiğimde öldüğünü anladım. Nefese dönüp "Nefes!Bu adam ölmüş..."dedim.Nefes gözlerini açabildigi kadar açtı. Sonra bir anda düşüp bayıldı. Mert hemen nefesi kucağına alıp arabaya koşarak gitti. Bizde peşinden gittik arabaya binince nefesi bizim eve götürmeye karar verdim bu halde kendi evine götürürse Halil amcayla nihan teyze (nefesin babasıyla annesi) çok korkarlar. Eve gelince içeri girdik. Mert nefesi kumsalı n odasına çıkardı. Bizde aşağıya inip ne yapacağımızı konuşmaya başladık. Sonra en güvendiğimiz adamları oraya gönderip adamı gömmesini istedik. O anda yukarıdan çığlık sesi gelince odaya girdik. Ama nefes yoktu. Banyodan su sesi geliyordu. Oraya doğru gittik. Içeri girince nefesin elini parçalarcasına yıkadığını gördük. Mert hemen gidip elini tuttu."Bırak bırak ben...ben katil oldum elimde birinin kanı var."deyip ağlamaya başladı. Mert nefesi kucağına alıp odaya geçirip yatağa yatırdı kumsala dönüp "Sen nefesin üzerini değiştir."dedim.Başını salladı. Kumsalın da ağlamaktan gözleri şişmiş di . Gidip anlını öptüm. Sonra odadan çıktık. 20 dk sonra merdivenden sesler gelmeye başladı. Kumsal la nefes iniyorlardı. Gelip oturdular. Nefesin "Simdi ne yapcam."demesiyle ona baktım. "Birşey yapmıycaz.Adamı ortadan kaldırdık. Birşey olmaz."dedim."Ne kadar rahatsınsen ya ben ben adam öldürdüm."dedi bağırarak. Bende"Bir şey olmaz nefes!"dedim biraz sesimi yükselterek."Ben sizin gibi hergün adam öldürmüyor um."dedi."Ne yapalım nefes ha soyle ne yapalım."dedim. "Ben burdan gidicem."dedim.Hepimiz nefese döndük. Mert "Nasıl gidiyorum lan.Annen baban ne olacak doruk ne olacak ...Biz ne olucaz."dedi bağırarak. "Ne anneme ne babama ne de abime söylemiyeceksiniz.Bende çıkıp gidicem."dedi. Mert "Tamam soylemeyiz ama sende gitmiyceksin.Burda kalıcaksın."dedi. Nefes merte dönüp "Yeter...yeter burda kalamam daha fazla anlayamazsınız.Okul kaydımı ıstanbul a alıcam. Sonra da ıstanbul a gidicem mümkünse de bir 3-4 yıl buraya gelmek istemiyorum. Şimdi ya benimlesiniz yada defolun..!"dedi.Kumsal lafa atlayıp "Seninleyim."dedi.Ben kumsala ters ters bakarken mertin"Bende seninleyim anca beraber kanca beraber."dedi.Herkes dönüp bana bakınca "Tamam tamam da doruk ogrenirse ben üstüme suç almam."dedim. Hepsi gülüp başını sallayinca nefese dönüp "Gelirim ama senden söz istiyorum...Bundan sonra ağlamak yok.Gülmek var."dedim. Gülüp kafasını salladı.Şimdi ki zaman....
Anlatmam bitince doruk bağırarak ayağa kalktı"Ne demek lan anneme babama abime söylemek yok.Ne demek"dedi.Ben biliyordum böyle olacağını. Bana bakıp "Sen nasıl söylemedin."
dedi. Ala konu yine bana geldi. Ben biliyordum böyle olacağını."Bana söyleme doruk. Ben bunlara dedim. Onun için silahının ucunu benden çek."dedim. Doruk sinirle merte dönüp "Sen niye söylemedin lan. Benim elimde büyüdün."dedi sinirle. Mert de "Nefes benim yanımda kıymetli doruk bunu sende biliyorsun. Nefesin sözü benim için önemli."dedi.Doruk bu sefer kızlara baktı. Kızlarda kafasını eğip hiç konuşmadan kafalarını iki yana hayr anlamında salladılar. Doruk da pes edip yerine oturdu. Sonra bana bakıp "Bana söyleme doruk ben bunlara dedim."dedi beni tekrar ederek.Derin bi nefes aldım. Bugün sinirimi birinden çıkarmazsam iyidir....Ateş den Devam:)
Duyduklarım karşısında donmus tum. 3 yıl önce yani benimle karşılaştıkdan 1 yıl sonra ama o zaman çok masumdu yani arabayla çarptığı m zaman fark etmiştim. O gün bana tam ismini söyleyecek ken bu savaş onu alıp götürmüştü. Bu oğlan yani savaş kim... Nefese neden bu kadar yakın... Ve ben niye bu oğlanı öldürmek istiyorum...(Neden acaba...Nasıl olmuş bu bölüm de böyle )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nefesim Ol
ChickLitAşka inanmayan bir kız. İnsanlara güvenmeyen bir oğlan. Bunlar karşılaşınca ne olcak... Nefes ve Ateş Nefes aşka inanacakmı , Ateş Nefes e güvenecek mi????...