(Bölüm 16)

23 1 0
                                    

Kerem den Devam:)
Eve kendimi nasıl attım bilmiyorum ama uzun zaman sonra içimde olan pişmanlık yüz tutmuştu. Gizeme öyle söylediğim için pişman oldum ama haklıyım. Beni orda mal gibi bırakıp o oğlanın yanına gitti. Neymiş te kuzeniymis. Üstümü değiştirmeden yatağa uzandım. Gözümü kapattım ama aklıma gizem geldi. Hemen gözümü açtım off. Ne oluyor lan bana. "Salaksın lan git kızdan özür dile."diyen iç sesime göz devirdim. Ben kimseden özür dilemem. Ama bi gidip baksam iyi olacak. Hemen telefonumu alıp evden çıktım. Arabaya binip gizemin evine doğru sürmeye başladım. Yaklaşık 20 dk sonra gelince arabadan indim. Evin önünde bir araba daha duruyordu. Kimin acaba.. Neyse eve doğru yürüyüp kapıyı çaldım. Yaklaşık 2-3 dk sonra kapı açıldı. Kumsal "Birşey mi oldu niye geldiniz."dedi. Ahh su resmi konuşmalardan nefret ediyorum. "Yok bir şey olmadı gizem nerde."dedim. Kumsal ilk şaşırsa da "Yukarı da odasında.."dediği an kumsalı yitip yukarı çıkmaya başladım. Kumsalın arkamdan "Dur nereye durrr."diye bagirmasini aldırmadan koşarak gizemin odasına gittim. Kapıyı açmamla olduğum yerde kaldım. Gizem o oglanla sarılmış uyuyordu.

 Gizem o oglanla sarılmış uyuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gizemle kuzeni burak temsili)

Kumsal arkamdan gelip kolumu tuttu sonra da beni odadan çıkarıp kapıyı kapattı. "Ne yapıyorsun ya sen gizemi uyutana kadar canımız çıktı. Hem nasıl odasına kapı çalmadan girersin."diye devam ederken "Sus lan ."diye bağırdım. "Hiç öyle zorla uyumuş gibi bir havası yok gayet sarılmış uyuyordu oğlanın kolları arasında."deyip yanından geçip aşağıya indim. Kapıdan çıkıp arabama dogru giderken ateşin arabası geldi. Içinden ateşle nefes gülerek indi. Beni gorünce yanıma geldiler. "Gizem nerde."dedi nefes. Histerik bi kahkaha atıp. "Git bak bir oğlanın koynunda uyuyor."dedim. Sonra ikisini de orda bırakıp arabama bindim. Ben tam bir aptalim salagim. Ne diye pişman olup gelirsin ki zaten.

Nefes den Devam:)
Hala keremin arkasından bakarken şoktan çıkıp "Ne diyo lan senin bu kuzenin."diye bağırdım ateşe. "Bende anlamadım sen içeri gir ben bi gidip bakim."deyip arabaya doğru gidip bindi sonrada gitti. Bende kapiya doğru gidip çaldım.  Kumsal kapıyı açtığı an kim olduğuma bakmadan"Bak defol git benim sinirimi bozma."dedi. "Ne diyon lan sen çekil su kapıdan."deyip içeri geçtim. Gözüm gizemi aradı ama bulamadım. Kumsal "Sen miydin ya bende o salak kerem sandım."dedi. "He benim kerem niye buradaydı gizem nerde."dediğimde. "Gizem odasinda kerem niye buradaydı bilmiyorum."dedi. "Bu kerem kuzenin bi oğlanın koynunda uyuyordu dedi ne ayak."diye sorduğumda kumsal "Geç otur anlatım hem oglanda yabancı değil burak."dedi. Salona gecip koltuğa oturdum. Kumsal "Bak şimdi bu kerem gizemi dansa kaldırmıştı ya o anda gizem burağı görmüş biliyorsun burak 3 yıldır yurt dışındaydi. Bu gizemde keremi bırakmış sahnede burağın yanına gitmiş keremde gizemi eve getirdiginde niye biraktin beni sahnede o oglan kimdi filan demis bizim gizemde kıskandığını sanmış sonra bu herkes bana baktı sen nasıl beni sahnenin ortasında bırakır sin filan deyince gizem sinirlenmiş bağırmış çağırmış arabadan inmiş bende tam buraya geldim abim bıraktı gitti baktım kapıda burak var sonra içeri geçtik kapı çaldı gizem geldi ağlıyor du bizde zorla susturduk.  Burak da bunu yukarı çıkardı birlikte sarılıp uyumuslar. Kerem de geldi niye geldiyse artık bunları böyle görünce bağırıp gitti. Olay bu."dedi yuh la iyiki 2-3 saat yoktum bunlar olmuş. "Kere mi ne alakadar edermiş."dedim. Kumsal "Ben bilmem artık."dedi. Hadi hakkımızda hayırlısı ne diyek. "Siz ne yaptınız ateş le."dedi kumsal. "Hiç birşey yapmadık sadece ateş bana aşık olduğunu söyledi."dedim ama demez olaydim sagir oldum bi nasil ses lan. "Aaaa ne diyorsun kizim ne aşığı . Yoksa sevgili mi oldunuz sen ne dedin ay dur hayır dedim deme yoksa evet mi dedin. Öptü mu seni..""Yeter lan sus bi kulağımı siktin kızım tamam dedi. Öpme de niye öpsün lan hem."dedim. Kumsal korkak bir şekilde "Ne bilim heyecanlandım bir an."dedi. "Kizim sen uykusuz kalmışsın siktir git uyu yarın konuşalım."deyip yukarı çıkmaya başladım odama gelince üstümü değişip yatağın girdim telefonun mesaj sesiyle elime alınca ateşten olduğunu gördüm.

Nefesim OlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin