25. Oběd

51 7 0
                                    

Nevím proč mi to tak přišlo, ale vypadalo to jako by se mezi mnou a Erikem nikdy nic nestalo. Choval se úplně normálně. Jako by jsme spolu nikdy nic neměli.

Někdy si kladu otázky, proč zrovna on. Proč to nemohl být někdo jiný?!

Zrovna byl oběd, když si vedle nás sedla celá Erikova parta i s ním.

,,Zdarec" pozdravili nás.

,,Ahoj" usmáli jsme se na ně zpět.

,,Jak se máte, děvčata?" zasmál se Alex.

,,Ujde to" podotkla jsem nepřítomně.

,,Copak, copak Princezno?" zeptal se ustaraně Alex.

,,Ale... To by měl vědět pan Erik" podotkla jsem uraženě.

Kluci asi nevěděli že je konec a mysleli si, že jsme se jen pohádali a hned se všichni podívali na Erika a čekali co řekne.

Jenom jsem nechápala, proč jim to neřekl. Oni si neříkají všechno? Nebo jim nevěří? Vždyť je to jeho parta...

Podívala jsem se taky na Erika a čekala že něco řekne, ten se na mě ani nepodíval a jenom pokrčil rameny a dál jedl svůj oběd.

,,Neskutečný tohle to... Debile" zvedla jsem se a odešla a po chvíli i holky.

,,Stejně by mě zajímalo co měl za důvod se se mnou rozejít" poznamenala jsem uraženě.

,,Prý jsi namyšlená, arogantní a s takovou holkou nechce chodit, vždyť víš. Sám ti to přece řekl" řekla Auri.

,,Já vím, když já nevím jestli bych ho chtěla zpět nebo ne. Nesnáším ho, ale zároveň miluju. Nesnáším za to, že se se mnou rozešel a že se chová jako totální debil. Miluju ho, protože... protože... je prostě úžasný" sklopila jsem pohled k zemi.

,,Tak to zkus, zkus si ho opět získat" navrhla Em.

,,No jo, ale jak?" zamumlala jsem sklesle.

,,Tvrdí, že jsi namyšlená a arogantní, tak buď úplný opak. Buď milá, hodná, nepovyšuj se a tak... Chápeš?" navrhla mi Auri.

,,No... Za pokus by to stálo" přimhouřila jsem oči. Holky se usmáli a všechny jsme zamířily do chatky.

Škola ElementsKde žijí příběhy. Začni objevovat