6. Dohadování

187 17 8
                                    

Přišla jsem do pokoje. ,,Auri?" zavolala jsem. Nic. Nikdo se neozval. Asi je ještě s Katty.

Opřela jsem se o dveře a přemýšlela jsem co teď budu dělat. Po chvíli jsem to vzdala. Nic mě nenapadlo.

Vtom se dveře pohnuli a já málem spadla. Někdo je chtěl otevřít.

,,Eleno?"ozvalo se.  Otočila jsem se a dveře otevřela. Stála tam Auri.

,,Promiň, zrovna jsem se opírala o dveře, když jsi chtěla otevřít" řekla jsem. Auri vešla a já za ní zavřela.

,,Co budeme dělat?" zaptala jsem se.

,,Nevím" odpověděla Auri. ,,Jaktože toho tolik víš o lidech z téhle školy? Řekni mi něco o Ericu Klarisovi" vyzvala jsem jí.

,,Tak jo. Eric má jednoho bratra a jednu sestru. Sestra je Irma (ti co četli jako malí časopis W.I.T.C.H tak určitě jméno Irma znají odtamtud. Já do toho byla blázen) a ovládá zemi. Brácha se jmenuje Max a ovládá vodu. Je z Phoenixu. Ovládá vzduch. Holku nemá, a teplej není. Rád sportuje. Jo a taky je rád ve společnosti" řekla.

Hmmmm, to by šlo. ,,Jak bych se s ním mohla setkat?" zeptala jsem se.

,,Řediteka Salwenová nedovoluje se scházet s jinými. Aragoni se nesmí bavit se Sallyny a Sallyni se zase nesmí bavit s Aragony" pokrčila rameny Auri.

,,Ale já se s ním chci vidět!" sedla jsem si na pohovku v obýváku.

,,Ty to furt nechápeš! Aragoni se NESMÍ bavit se Sallyny! Uvidíte se akorát na srazech školy, když nám chce někdo něco říct nebo ráno a večer na jídle!" zlobila se.

,,Mě je to jedno! Já se s ním prostě chci vidět a je mi jedno co se stane!"neudržela jsem se a na Auri to přímo zakřičela. Strnula.

,,Dobře, dobře. Jenom klid princezničko. Víš vůbec co se stane když vás chytí?" povzdychla a sedla si vedle mě na pohovku.

,,Ehmmmm......ne?!" řekla jsem potichu.

,,Když tě chytí někdo tady na škole, tak máš vyhazov. Když tě chytí někdo z vlády jseš v hajzlu! Jdeš před soud a tam ti dají trest, nejčastěji dávají trest sebrání sil a pošlou tě mezi obyčejný....ehm......jak se sakra jmenujou.....jo, už vim, lidi! Prostě ti seberou moc a pošlou tě mezi nečary" řekla přísným hlasem.

Ještě chvíli jsme se dohadovali ale pak jsme toho nechali.....

Škola ElementsKde žijí příběhy. Začni objevovat