Ráno jsem se probudila s docela dobrou náladou. Holky ještě spali, tak jsem se potichu zvedla, vzala si svoje věci, které jsem si včera připravila, a šla do koupelny se trochu zkulturnit.
Když jsem asi po 20 min vyšla, holky už byli vzbuzené.
,,Ahojky" usmála jsem se na ně a oni mě pozdravily nazpátek.
Nechtěla jsem dnes vůbec myslet na Erika. Kašlu na něj. Lepší nenajde. Nakonec mě zpět vezme.
Přišla jsem k zrcadlu a začala se prohlížet. Odteď se musím změnit. Dívala jsem se sama sobě do tváře. Prohlížela jsem si každý detail. Po chvíli přemýšlení mi přišlo, že se nekoukám sama na sebe, ale na někoho úplně cizího.
,,Haló?" přivedl mě zpět do reality Auriin hlas.
,,Jsi tu?" luskla mi před obličejem.
,,Jo, jasně" otočila jsem se na ní.
,,A co jsem teda před chvílí říkala?" založila ruce na hrudi a začala se potutelně usmívat.
,,Tak dobře! Vyhrálas! Nevím" uznala jsem svoji porážku se smíchem.
,,Vidíš? Mám tě přečtenou!" usmála se a já jí objala.
,,Můžeme vyrazit na snídani!" konečně se z koupelny vypotácela Emma a všechny tři jsme vyrazily.
Po snídani
,,Co je první hodina?" zeptala jsem se.
,,Nevím, podívej se sama. Nejsem tvůj otrok" zasmála se Emma a já se na ní přísně a naštvaně podívala.
Emma rychle vyskočila a chtěla se jít podívat, ale já jí zastavila a začala se jí smát že to byl jenom vtip.
,,Ty seš blbá" plácla ně po rameni a šla si zpátky sednout na svoje vyhřáté místečko.
,,Já umřu. Chce se mi strašně spát" zívla jsem.
,,Vždyť je teprve ráno. Cos dělala v noci?!" začala se mi posmívat Auri a po chvíli se k ní přidala i Emma.
,,Ha ha ha! Seš strašně vtipná!" vyplázla jsem na ní jazyk a otočila se k ní zády, když v tom po mě Auri hodila polštář.
,,Jo tak ty chceš válku, jo?!" otočila jsem se hned a skočila po nejbližším polštáři, který následně přistál na hlavě Auri.
Najednou jsme měli všechny v rukou polštáře a měli polštářovou válku. V tu chvíli jsme ztratily pojem o čase a jejím se bavili. Když jsme skončili, tak jsme zjistili, že jsme už asi půl hodiny měli být na první hodině. Ups...
Rychle jsme si vzali věci a běželi na hodiny.
---------------
Chtěla bych se omluvit, že teď vůbec nepíšu. Omlouvám se, ale vůbec nemám ani náladu a ani nápad... Doufám, že mě za to neukamenujete... 😊
ČTEŠ
Škola Elements
FantasiaElena žije v jiném světě než my. Ona žije ve světě kde každý člověk něco ovládá. Ona ovládá oheň. Vždyť je to taky dědička trůnu. Jednoho dne ji rodiče pošlou na internátní školu, někam daleko od jejího domova. Nesnáší internátní školy. Ale ona tam...