23. Změna

84 8 0
                                    

Nic neříkali. Jen seděli a mlčeli.

,,Opravdu jsem taková?" zeptala jsem se.

,,No-" nestihla to doříct protože jsem jí přerušila: ,,A pravdu"

,,Ano... K lidem které neznáš. Někdy i ke mě a Em, ale mě to nevadí... Každý má někdy špatný den" odpověděla Auri a pokrčila rameny.

,,Jenže já ho mám evidentně každý den..." podotkla jsem.

,,Ale ne" řekla Auri.

,,Chci ho zpátky" sklopila jsem oči.

,,Ukaž mu, že taková nejsi. Chovej se k lidem mile" pokrčila rameny Auri.

,,A co když to nezabere?!" upřela jsem na ní svůj pohled.

,,Tak je to debil, kterého si nezasloužíš" usmála se a já jí ho oplatila.

Už mě nebaví si hrát na princeznu. Chci žít. Bez etikety která by mi pořád diktovala co můžu a co ne. Chci to změnit.

Hned jsem že sebe stáhla luxusní nabírané šaty co jsem měla na sobě, hodila je do kouta a připravila si na další den ty nejjednodušší které jsem našla.

,,Co to děláš?" ptala se Auri zároveň i s Emmou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Co to děláš?" ptala se Auri zároveň i s Emmou.

,,Už mě nebaví být svázaná etiketou, která mi diktuje co jako princezna smím a co ne. Chci žít. Chci být jako vy. Nikdo vás každou chvíli nehlídá jestli snad nesedíte blbě nebo jestli snad nechodíte schrbení?! Chápeš?" vydechla jsem a holky jenom pobývali hlavou.

,,Kašlu na Erika a jeho úsudky. Je to můj život a já chci být jeho ředitelem. Nechci se už znovu chovat tak jak mi někdo nařizuje. Jasně, chtěla bych ho zpátky, ale život jde dál a je blbost ho pořád řešit. Je lepší zapomenout... Je čas na změnu" usmála jsem se a stáhla si boty.

S radostí a rozběhem jsem skočila do mojí postýlky. Zachumlala jsem se v dece a zavřela víčka. Po pár minuách jsem se propadla do spánku.

Škola ElementsKde žijí příběhy. Začni objevovat