Na podium přišla ředitelka.
,,Dobrý den milí žáci. Dnes jsme se tu sešli, aby jsme na naší škole uvítali nové žáky, kteří zrovna nastoupili do prvního ročníku. Vítam samotřejmě i ty co už na naší škole studují. Jsem ráda že jsme se tu znovu sešli. Každý starší žák dostane na starost nového žáka a bude mu ukazovat kam má jít a tak. Teď budu volat na podium nové žáky a přidělím mu patrona" řekla a začala na podium volat lidi.
,,Samantha Vold, země" volala jména.
,,Aurel Mollian, voda" zavolala ředitelka. Auri se na mě podívala, zvedla se ze židle a šla na podium.,,Takže tvůj patron je Katty De Mon. Pojď sem za námi prosím" na podium přišla nějaká holka. Vypadala, že bude v pohodě.
Katty se s Auri pozdravila a obě si šly sednout. Na podiu byli připravené sedačky, aby si měli kam sedat lidi, kteří už mají svého patrona.
Ještě chvíli jsem seděla na svém místě, ale pak se ozvalo moje jméno. Všichni ztichli a podívali se na mě. Stoupla jsem si a šla na podium.
,,Takže tvůj patron je Ella Clerence. Pojď sem za námi, Ello" někde uprostřed hlediště se postavila jedna dívka a rozešla se směrem k podiu. Všimla jsem si, že se usmívá.
No jasně, určitě se bude vychloubat, že má na starosti princeznu. Úplně to vidím. Ta holka ke mě přišla a poklonila se mi. Jen jsem si pohrdavě odfrkla.
Ředitelka nám ještě něco řekla a pak jsme si mohli jít sednout. Sedla jsem si vedle Auri. Ta holka se ale nacpala vedle mě.
,,Ahoj. Já jsem Ella Clerence" představila se.
,,Já vím, slyšela jsem to. Nejsem hluchá. A teď buď zticha, chci poslouchat ředitelku" řekla jsem jí, ale přitom se celou dobu dívala na ředitelku.
Jen sklopila oči a přikývla. Je výhoda být princezna, můžu si dělat co chci a nikdo mi nemůže odporovat. Fakt dobrý.
ČTEŠ
Škola Elements
FantasíaElena žije v jiném světě než my. Ona žije ve světě kde každý člověk něco ovládá. Ona ovládá oheň. Vždyť je to taky dědička trůnu. Jednoho dne ji rodiče pošlou na internátní školu, někam daleko od jejího domova. Nesnáší internátní školy. Ale ona tam...