Šla jsem do pokoje, kde jsem se oblékla. Když jsem vyšla, tak se všichni už pomalu začali probouzet.
Auri na mě zamávala. Já se na ní jenom usmála a kývla na pozdrav.
,,Tak co Erik?" ozval se ze země Alexův hlas (Erikův kamarád).
,,Jo, dobrý. Něco jsme řešili" pokrčila jsem rameny.
,,Jo, řešili? Zajímavej způsob řešení. Jestli ty takhle něco řešíš tak to by jsme teda měli spolu něco vyřešit" zasmál se Alex.
Pochopila jsem na co tím naráží.
,,Děláš si srandu?! Tys nás sledoval?! To tys byl v tom okně!" zkřížila jsem ruce na prsou.
Alex se jenom zasmál a s ním i zbytek Erikovi party.
,,Všichni?! Hej!" zvedla jsem obočí.
Jenom pokývali hlavou na souhlas.
Jako vážně?! Doufám, že to Emma neřekne. Protože jestli jo, tak to je fakt dost v hajzlu! Pomyslela jsem si.
Kluci se zvedli, pozdravili a odešli.
,,Kde je Emma?" zeptala se Auri a já místo odpovědi jen ukázal na dveře opodál. Auri kývla a odešla za ní.
,,Tak. A co já teď tady?" zamumlala jsem si pro sebe. Sedla jsem si na pohovku a přemýšlela o všem možném.
Zanedlouho z pokoje vyšla Auri s Emmou.
,,Eleno, Promiň. Byla jsem hodně naštvaná a nechala jsem se unést. Omlouvám se" sklopila oči Emma.
,,V pohodě, ale slib mi, že neřekneš NIKOMU co jsi viděla" zašeptala jsem.
,,Slibuju" podívala se.
Pak jsme se všichni objali. Já, Auri a Emma.
,,Ale mě by se snad mohlo říct co Emma viděla a co se tam stalo, ne?" strčila do mě loktem Auri.
,,Já jsem se vyspala s Erikem" začervenala jsem se.
,,Jako vážně?" nadechla se Auri. Jenom jsem kývla hlavou na souhlas.
,,Holky? Asi by jsme už měli jít" vyrušila nás Emma.
Všechny jsme se zvedli a za chviličku odešli.
ČTEŠ
Škola Elements
FantasyElena žije v jiném světě než my. Ona žije ve světě kde každý člověk něco ovládá. Ona ovládá oheň. Vždyť je to taky dědička trůnu. Jednoho dne ji rodiče pošlou na internátní školu, někam daleko od jejího domova. Nesnáší internátní školy. Ale ona tam...