Jen tak na seznámení: Jmenuju se Elena Greenwald a jsem dědička trůnu v království Sarkas. Máma se jmenuje Saskie a ovládá zemi. Táta se jmenuje Artur a ovládá vodu. Mám ségru Ninu a ta ovládá vzduch. A taky mám jednoho pejska Felixe.
-------------------------
,,Slečno, máte jít za královnou a králem" přišel za mnou náš sluha Max. Odložila jsem knížku a vstala.
Šla jsem dlouhou chodbou. Blížila jsem se ke dveřím a když jsem byla u nich, tak jsem je otrevřela a tam na mě čekali moji rodiče.
,,Sedni si, Eleno" podíval se na mě otec a já se posadila jak chtěl.
,,Už jsi dost velká a měla by ses naučit, jak být dobrou královnou" řekl mi.
,,Takže si mám určitě vybrat školu, že jo?" zeptala jsem se.
,,Jsem ráda, že jsi to pochopila a tak jsme pro tebe vybrali jednu výbornou školu v Aririi" usmála se na mě máma.
,,Cože? V Aririi? Tak daleko? Když jsem říkala, že jsem si vědoma toho, že půjdu na školu, tak jsem nemyslela na internátní školu" podívala jsem se na ní.
,,Je to vyhlášená škola. Buď ráda, že tam jedeš. Spoustu děvčat i hochů by tam chtělo, ale nemají na to peníze" otočila se na mě.
,,Jedu?? Ještě nikam nejedu! Nevybrala jsem si tu školu, tak proč bych tam měla jezdit?" zeptala jsem se.
,,Žádné odmlouvání, Eleno! Už jsi tam zapsaná! A teď si jdi zabalit nějaké věci" ukončil debatu otec.
Stoupla jsem si a rázným krokem odešla. Nezapomněla jsem ani prásknout dveřmi.
,,Eleno!" ozvalo se ještě z pokoje. Já to ale ignorovala a šla dál. Nikam nechci! Nesnáším internátní školy! Ale byl to otcův rozkaz a já ho musela splnit. Nedalo se nic dělat.
Přišla jsem do pokoje a začala si balit nějaké oblečení. Vybrala jsem si hodně šatů. Přišla za mnou do pokoje Nina.
,,Co se děje?" zeptala se. ,,Jedu na internátní školu do Arririe" řekla jsem jí. Bylo vydět, že zesmutněla.
,,A kdy se uvidíme?" zeptala se. ,,To já nevím, vílo" přišla jsem k ní a obejmula jí. Víla jí někdy říkám. Odešla a já si začala zase balit.
ČTEŠ
Škola Elements
FantasiElena žije v jiném světě než my. Ona žije ve světě kde každý člověk něco ovládá. Ona ovládá oheň. Vždyť je to taky dědička trůnu. Jednoho dne ji rodiče pošlou na internátní školu, někam daleko od jejího domova. Nesnáší internátní školy. Ale ona tam...