"Co tu děláš?" zastavila jsem se. Oči se zaměřily na její vážnou tvář.
"Přišla jsem tě navštívit, je na tom něco zlého?" odfrkla si. Litovala jsem svého rozhodnutí. Během chvíle k nám přišel týpek, co s ním spala v téhle budově. Před mnou ji políbil. Uvnitř mě se mé srdce nacházelo v drtičce a tou drtičkou byli oni dva.
"Meggan dojdi zítra kolem jedné odpoledne, díky." oznámila jsem ji. Jejímu namyšlenému úšklebku jsem se však nevyhnula. Se vztyčenou hlavou a rozdrceným srdcem jsem odkráčela pryč.
Stálá jsem zrovna před kadeřnictvím. Od mého rozhodnutí mě dělil jeden krok. Nechám se ostříhat na krátko nebo ne? Natáhla jsem ruku ke klice a otevřela. Zvoneček nad vchodovými dveřmi zacinkal.
"Dobrý den." za pultíkem stála mladá krásná dívka s velkým úsměvem a nejen tím... Pousmála jsem se.
"Dobrý den," zavřela jsem dveře. "potřebovala bych ostříhat." pomalu mě krkoky dovedly k pultu.
"Mohu poprosit o příjmení?" koukla jsem na ní.
"Nejsem zde objednaná." věděla jsem, že mě neostříha, ale doufala jsem v opak.
"No to nevadí, posaď te se. Jak to chcete ostříhat?" rukama mi zajížděla do vlasu a při tom pozorovala moje vlasy v zrcadle.
"Chtěla bych to na pánský střih." zarazila se.
"Jste si jistá?" přikývla jsem. Už sebou nenechám mávat. Právě teď se ze mě stane to, čím jsem měla být už dávno. Hajzl.
"Páni..." údiv kadeřničky byl velký. V zrcadle se odráželo mé pravé já.
"Vážně vám to sluší." usmála se. Prohrábla jsem své krátké vlasy. Zaplatila jsem a odešla domů.
Přede dveřmi mi ležel balíček. Vzala jsem ho do ruky a vešla s ním dovnitř. Otevřela jsem ho však až v polovině obýváku.
- Moje zlatíčko, posílám ti zde dopis s balíkem sušenek a sladkostí. Jsem teď na výletě v Toskánsku. Je to tu krásné a přeji si aby jsi zde byla s náma. Děda tě pozdravuje. Není mu v poslední době dobře a jeho nemoc postoupila zase o kousek dopředu. Těším se až zase dojedeš. ~Tvá babička Meilsi~ -
Dopis jsem složila v půli a nakoukla do krabice. Spousta sladkostí. Hned jsem si vzala nějaké barevné lentilky a došla si do lednice pro pití. Náhle se mi udělalo zle. Nával horka ve mě způsobil něco nečekaného. Svezla jsem se k zemi.
ČTEŠ
| Girl | Friend (CZ) ✔
RomanceAtmn. Umělkyně, která se chce prosadit. Jediný její cíl je být slavná. To se však změní s novou zakázkou, kterou ji navrhne mladá a krásná modelka. Pokazí se to nebo vše zůstane při starém? Co se stane? Přeci ji to má posunout dál ne? Ne vždy je to...