Nobody Is Perfect
Part.1
Ming's POV
P'Kit...ကြၽန္ေတာ့ကိုက်ေတာ့ Pရဲ႕အေဝးမွာေနခိုင္းပီး ကြၽန္ေတာ့္ေ႐ွ႕မွာ P'Beamကိုနမ္းတယ္...P'Beam ကP'Forthနဲ႔ ႀကိဳက္ေနတယ္ဆိုတာသိရဲ႕သားနဲ႔ဗ်ာ..P'Kitဘာလို႔မ်ား😢... ကြၽန္ေတာ္Pရဲ႕ေနာက္ကိုလိုက္ရင္း ေသသြားမယ္ဆိုရင္ေတာင္ ကြၽန္ေတာ္လက္ေလ်ာ့မွာမဟုတ္ဘူး...Pကိုကြၽန္ေတာ့္အပိုင္ဖစ္ေအာင္ လုပ္ျပမယ္...Pကိုကြၽန္ေတာ္ပဲပိုင္ဆိုင္ရမယ္...ကြၽန္ေတာ့္လက္က ေသြးေတြစီးက်လာတဲ့အထိ နံရံကိုလက္သီးနဲ႔အႀကိမ္ႀကိမ္ ထိုးေနမိတယ္...ကြၽန္ေတာ္တခုခုလုပ္ဖို႔ေတာ့ စဥ္းစားမွဖစ္မယ္... ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ေခါင္းထဲမွာ အၾကံစည္တခုေပၚလာေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ခပ္မဲ့မဲ့ ျပံဳးလိုက္မိတယ္...
#Ming : "P'Kit...P'Kit...တံခါးဖြင့္ပါဦး..."
ကြၽန္ေတာ္P'Kitရဲ႕အခန္းေ႐ွ႕မွာရပ္ပီး ေအာ္လိုက္တယ္...
#Kit : "Mingလား...မင္းမူးေနတာလား..."
P'Kitကက်ြန္ေတာ့္ကိုၾကည့္ပီး မ်က္လံုးကိုလွည့္လိုက္တယ္... သူ႔ကိုၾကည့္ရတာ က်ြန္ေတာ့္ကိုစိတ္တိုေနသလိုပဲ...
က်ြန္ေတာ္တကယ္ေတာ့မမူးပါဘူး... ဒါေပမဲ့ခုလိုလုပ္ထားတာက က်ြန္ေတာ့္အစီစဥ္ရဲ႕တစိတ္တပိုင္းပဲေလ...ကြၽန္ေတာ့္ပါးစပ္ကအရက္နံ႔ ရတယ္ဆိုရံုေလးပဲနဲနဲေသာက္ထားတာ...က်န္တာက အက်ီၤမွာအနံ႔ရေအာင္ စြတ္ထားတာ..မ်က္ႏွာေတြကိုနီေနေအာင္လည္း တမင္႐ိုက္ထားတာ...မ်က္လံုးေတြနီေနတဲ့အထိဖစ္ေအာင္လည္း လက္နဲ႔အၾကာႀကီးပြတ္ထားတာေလ...ပီးမွကြၽန္ေတာ္P'Kitရဲ႕ အခန္းေ႐ွ႕ကိုလာခဲ့တာ...ဒီနည္းနဲ႔မွပဲ ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကို ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္မွာေလ...
သိပ္မၾကာလိုက္ပါဘူး က်ြန္ေတာ္P'Kitအခန္းထဲကို ဝင္ခြင့္ရသြားတယ္...
#Kit : "ေဟး Ming...အဲ့ေနရာမွာရပ္ေတာ့...ဘယ္ေနရာထိ ေရာက္ေအာင္သြားဖို႔စဥ္းစားေနတာလဲ..."
P'Kitက တံခါးပိတ္ရင္း ကြၽန္ေတာ့္ကိုလွမ္းေအာ္လိုက္တယ္... သူအခန္းထဲဝင္လာတာနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္သူ႔ဘက္ကို လွည့္ရပ္လိုက္တယ္... သူကကြၽန္ေတာ့္ဆီကို စိတ္တိုေနတဲ့ပံုနဲ႔ ေလ်ွာက္လာတယ္... P'Kitကြၽန္ေတာ့္အနားေရာက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္သူ႔ခါးကိုလွမ္းဆြဲပီး ကြၽန္ေတာ့္ခႏၶာကိုယ္နဲ႔ကပ္ေနေအာင္ ဖက္ထားလိုက္ေတာ့တယ္...
#Kit : "Ming ငါ့ကိုလႊတ္..."
ကြၽန္ေတာ္ထင္တဲ့အတိုင္းပဲ P'Kitကကြၽန္ေတာ့္ဆီကလြတ္ဖို႔ ျပင္းျပင္းထန္ထန္ကို ႀကိဳးစားပီး႐ုန္းေနတယ္ေလ...ကြၽန္ေတာ္ က်န္တဲ့လက္တဖက္နဲ႔ P'Kitမ်က္ႏွာကိုကိုင္လိုက္ပီး အတင္းဖိနမ္းလိုက္တယ္...သူအတင္း႐ုန္းကန္ေနေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္မလႊတ္ေပးမိဘူး...၂မိနစ္ေလာက္ၾကာေအာင္နမ္းပီး လႊတ္ေပးလိုက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ကိုP'Kit အားအျပည့္နဲ႔ကို လႊဲ႐ိုက္ခ်လိုက္ေတာ့တယ္...
ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကိုၾကည့္ပီး ခုတင္ေပၚကိုတြန္းခ်လိုက္တယ္...
#Kit : "Ming...႐ူး႐ူးမိုက္မိုက္ကိစၥေတြမလုပ္ပါနဲ႔... ငါေတာင္းပန္ပါတယ္...ရပ္လိုက္ပါေတာ့..."
ကြၽန္ေတာ္လုပ္တဲ့ကိစၥကမွားေနမွန္း ကြၽန္ေတာ္သိပါတယ္...ဒါေပမဲ့ ဒါကကြၽန္ေတာ္P'Kitကိုပိုင္ဆုိင္ႏုိုင္မဲ့ တခုတည္းေသာနည္းလမ္းေလ... ကြၽန္ေတာ္မဟုတ္တဲ့တျခားသူေတြနဲ႔ P'Kitအတူ႐ွိေနတာကို ကြၽန္ေတာ္မျမင္ခ်င္ဘူး...တျခားဘယ္သူမွ P'Kitကိုထိတာလည္း ကြၽန္ေတာ္မႀကိဳက္ဘူး..ကြၽန္ေတာ္တေယာက္ပဲ P'Kitကိုထိခြင့္႐ွိတယ္...
ကြၽန္ေတာ္P'Kitခႏၶာကိုယ္ေပၚကို တြားသြားလိုက္ပီး စနမ္းလိုက္ေတာ့တယ္...ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ဘယ္ဘက္လက္က သူ႔ရဲ႕လက္ႏွစ္ဖက္ကို ေခါင္းေပၚမွာတင္ပီးခ်ဳပ္ထားလိုက္တယ္... ေျခေထာက္ေတြကိုကြၽန္ေတာ့္ေျခေထာက္နဲ႔ခ်ဳပ္ပီး P'Kitကို လႈပ္မရေအာင္လုပ္ထားလိုက္တယ္...က်ြန္ေတာ္ၾကမ္းၾကမ္းတမ္းတမ္း နမ္းလိုက္မိလို႔လားမသိဘူး P'Kitရဲ႕ႏႈတ္ခမ္းေလးေတာင္ ေယာင္သြားသလိုပဲ...ပီးေတာ့P'Kitရဲ႕လည္ပင္းေလးကို ကို္က္လိုက္မိတယ္...ေနာက္ဆံုး ကြၽန္ေတာ့္ညာဖက္လက္နဲ႔ P'Kitရဲ႕အဝတ္ေတြကို ခြၽတ္ဖို႔ႀကိဳးစားလိုက္တယ္...
#Kit : "Ming...ေက်းဇူးျပဳပီး ရပ္လိုက္ပါေတာ့..."
P'Kitမ်က္ရည္ေတြက်လာတာျမင္လိုက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ရပ္ပစ္လိုက္ခ်င္မိတယ္ဆိုတာ က်ိန္ေျပာရဲပါတယ္...ဒါေပမဲ့ ရပ္လို႔မရဘူး...ရပ္လို႔မဖစ္ဘူးေလ...
ကြၽန္ေတာ္P'Kitရဲ႕ခႏၶာကိုယ္ကိုလွည့္လိုက္ပီး သူ႔ရဲ႕ေနာက္ေက်ာကို အနမ္းေတြေပးလိုက္တယ္...သူ႔ရဲ႕လက္ေတြကိုလည္း ခ်ဳပ္ထားရင္းနဲ႔ပဲ ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕အဝတ္အစားေတြကို ခြၽတ္လိုက္တယ္...က်ြန္ေတာ္ ဘာမွမစဥ္းစားပဲ ဘယ္ေတာ့မွျပန္ျပင္လို႔မရႏိုင္တဲ့အမွားကို P'Kitအေပၚက်ဴးလြန္လိုက္မိတယ္...P'Kitရဲ႕ေအာ္သံေတြ ငိုသံေတြ သူနာက်ဥ္ေနမယ္ဆိုတာ ကြၽန္ေတာ္သိပါတယ္...ခုခ်ိန္မွာ ကြၽန္ေတာ့္အျပဳအမူေတြက လူယုတ္မာနဲ႔တူေနမယ္ဆိုတာလည္း ကြၽန္ေတာ္သိတယ္...ဒါေပမဲ့ကြၽန္ေတာ္ဒီလမ္းကိုပဲ ဆက္ေလ်ွာက္ေနမိတယ္...
အခ်ိန္အတိုင္းအတာတခုၾကာလို႔ ကိစၥေတြပီးျပတ္သြားေတာ့ ကြၽန္ေတာ္P'Kitကိုလႊတ္ေပးပီး ခုတင္အစြန္းမွာထိုင္ခ်လိုက္တယ္... ျဖဴေဖ်ာ့ေနတဲ့P'Kitကိုၾကည့္ရင္း ကြၽန္ေတာ့္ကိုမိုးႀကိဳး ပစ္ခ်လိုက္သလို ခံစားလိုက္ရတယ္...ဘုရားေရ....ကြၽန္ေတာ္ ဘာလုပ္လိုက္မိတာပါလိမ့္...
P'Kitကသူ႔ခႏၶာကိုယ္ကိုေစာင္နဲ႔ဆြဲျခံဳရင္း ငိုေနတုန္းပဲ... ကြၽန္ေတာ့္ကုိလည္း လံုးဝမၾကည့္ခဲ့ဘူး...
#Ming : "P'Kit...ကြၽန္ေတာ္...ကြၽန္ေတာ္..."
#Kit : "ငါလူေရြးမွားပီး ခ်စ္မိခဲ့တာပဲ..."
P'Kitကေျပာရင္း အံဆြဲထဲကတခုခုကိုထုတ္ယူလိုက္တယ္... သူထုတ္လိုက္တာကေနာက္ေက်ာမွာ noteေလးေတြေရးထားတဲ့ ဓာတ္ပံုေတြ...အဲ့တာေတြနဲ႔ ကြၽန္ေတာ့္ကိုပစ္ေပါက္လိုက္ေတာ့တယ္... က်ြန္ေတာ္အဲ့ပံုေတြကို ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ပံုေတြႀကီးပဲ... အဲ့တာနဲ႔ေနာက္ကnoteေလးေတြကိုဖတ္လိုက္ေတာ့...
I Love U Ming
I Miss U Again Ming
I Am Sorry Ming
P'Kit...P'Kitက ကြၽန္ေတာ့္ကိုခ်စ္တယ္တဲ့လား...
ဒါေပမဲ့ က်ြန္ေတာ္... ကြၽန္ေတာ္ဘာလုပ္ခဲ့မိတာလဲ...ကြၽန္ေတာ္ P'Kitကိုမတရားအႏိုင္က်င့္ခဲ့တယ္ေလ...ကြၽန္ေတာ္ သံုးစားလို႔မရတဲ့ အ႐ူးေကာင္ပဲ...
#Ming : "P'Kit...ကြၽန္ေတာ္..."
#Kit : "ထြက္သြား...ငါမင္းကိုမုန္းတယ္...ခုခ်က္ခ်က္းထြက္သြား..."
P'Kitစိတ္တိုေနတဲ့ပံုနဲ႔ ေအာ္လိုက္တယ္...P'Kitရဲ႕ခုလိုပံုစံကို ကြၽန္ေတာ္တခါမွမျမင္ဖူးဘူး...ကြၽန္ေတာ့္အမွားပါ...က်ြန္ေတာ္က မိုက္မဲခဲ့တာေလ...ကြၽန္ေတာ္စိတ္ကိုထိန္းခ်ဳပ္ထားလိုက္တယ္... ကြၽန္ေတာ္ကတကယ့္ကိုအ႐ူးပဲ..."
#Kit : "ထြက္သြားလို႔ေျပာေနတယ္ေလ...ငါ့ေ႐ွ႕မွာေနာက္ထပ္ ဘယ္ေတာ့မွေပၚမလာနဲ႔...ငါမင္းမ်က္ႏွာကိုမျမင္ခ်င္ဘူး..."
P'Kitရဲ႕ထပ္ေအာ္လိုက္တဲ့အသံေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ မတ္တပ္ရပ္လိုက္မိတယ္...ကြၽန္ေတာ့္ကို ေခါင္းအံုးေတြနဲ့ေရာ တျခားပစၥည္းေတြနဲ႔သာမက သူ႔ရဲ႕laptopနဲ႔ပါ ပစ္ေပါက္ေနေတာ့တယ္...
ကြၽန္ေတာ့္မွာေရြးခ်ယ္စရာဆိုလို႔ ထြက္သြားဖို႔ပဲ႐ွိေတာ့တယ္... ဒါေပမဲ့ ဒီတိုင္းေတာ့ကြၽန္ေတာ္ရပ္လိုက္မွာမဟုတ္ဘူး...P'Kitက ကြၽန္ေတာ့္ကိုခ်စ္တယ္တဲ့ေလ...
#Ming : "ကြၽန္ေတာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္P'Kit...ဒါေပမဲ့ဒီလိုနဲ႔ေတာ့ က်ြန္ေတာ္လက္ေလ်ာ့လိုက္မွာမဟုတ္ဘူး...ကြၽန္ေတာ္Pကို တကယ္ခ်စ္တယ္ဆိုတာကို သက္ေသျပမွာပါ...ကြၽန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္...
ကြၽန္ေတာ္စိတ္ေလးေလးနဲ႔ပဲ P'Kitအခန္းထဲက ထြက္လာခဲ့တယ္... ကြၽန္ေတာ္ေတာ္ေတာ္မိုက္တာပဲ...ကြၽန္ေတာ္တကယ့္ကိုအ႐ူးပဲ... ကြၽန္ေတာ္ခ်စ္ရတဲ့သူကို ဘာလို႔မ်ားဒီလိုလုပ္ရက္ရတာလဲ... ကြၽန္ေတာ္ေသလိုက္ဖို႔ပဲေကာင္းေတာ့တယ္...
Crd.venushades(98)
Trans by Me(#MCopter)
YOU ARE READING
Nobody Is Perfect
Fanfictionvenushades98 ရဲ႕ Nobody's Perfect ေလးကုိ ႀကိဳးစားပီးTransထားပါတယ္ေနာ္.. Crd.venushades98