Nobody Is Perfect
Extra.2(Last part)
Ming's POV
P'Kitေဆးရံုကဆင္းရတာနဲ႔ကြၽန္ေတာ္ ပါတီပြဲေလးလုပ္ဖို႔စီစဥ္လိုက္တယ္...Restaurantတစ္ခုမွာ reserveလုပ္ပီးအကုန္လံုးကိုဖုန္းနဲ႔ပဲလွမ္းဖိတ္လိုက္ေတာ့တယ္...ကြၽန္ေတာ္တို႔မိသားစုဝင္ေတြနဲ႔သူငယ္ခ်င္းေတြကိုေစာင့္ရင္းစိတ္လႈပ္႐ွားေနမိတယ္...
#Beam : "Hey...Ai Kit...အမ်ားႀကီးစားမေနနဲ႔ဦး...နင္ေနဦးမယ္..."
P'Beamကေတာ့ေရာက္လာတာနဲ႔ကြၽန္ေတာ့္မိန္းမေလးကိုစေတာ့တာပဲ...P'Kitကအမ်ားႀကီးစားရမယ္ေလ...ဘာလို႔လည္းဆိုေတာ့ သူက၂ေယာက္စာစားေနရတာကိုးP'Beamရဲ႕...
#Kit's Mom : "Kit...puppyေလးေနေကာင္း
သြားပီလား..."မားကိုကြၽန္ေတာ္နဲ႔P'Kit ျပံဳးပီးၾကည့္လိုက္တယ္...
#Ming : "တကယ္ေတာ့ဒီပြဲေလးလုပ္လိုက္ရတာ
အေၾကာင္းျပခ်က္႐ွိပါတယ္...ကြၽန္ေတာ္တို႔မွာ
အေရးႀကီးအထူးသတင္းေၾကာ္ျငာစရာ႐ွိပါတယ္..."အကုန္လံုးကကြၽန္ေတာ္တို႔ကိုအာရံုစိုက္ေနၾကတယ္...
#Ming : "ကြၽန္ေတာ္တို႔မွာမိသားစုဝင္အသစ္တိုးလာေတာ့မယ္..."
မားကေတာ့မ်က္ရည္ေတြက်လာေတာ့တယ္...Wayoကေတာ့ မ်က္လံုးေပကလပ္ေပကလပ္နဲ႔ၾကည့္ေနတယ္...
#Wayo : "ဘယ္သူလဲMing..."
အရင္ကသာဆိုကြၽန္ေတာ္Wayo ကိုထုမိမွာေသခ်ာေပမဲ့ခုေတာ့ ဘာမွမလုပ္ေတာ့ပဲ...
#Ming : "P'Kitမွာကိုယ္ဝန္႐ွိေနပီ..."
ကြၽန္ေတာ္ေျပာလိုက္ေတာ့အကုန္လံုးအရမ္းေပ်ာ္သြားၾကတယ္...ဂုဏ္ျပဳစကားေတြလည္း
ေျပာေပးၾကတယ္...အေပ်ာ္ဆံုးသူကေတာ့ P'Kitရဲ႕မားပါပဲ...မားကကြၽန္ေတာ္တို႔က္ုိေဆာင္ရန္ေ႐ွာင္ရန္ေတြေျပာျပေနေတာ့တယ္...******
******ဒီရက္ပိုင္း P'Kitကိုၾကည့္ရတာအျမဲတမ္းမွန္ေ႐ွ႕မွာပဲရပ္ေနတယ္...ပီးေတာ့သူ႔ရဲ႕႐ွပ္အက်ီၤကိုဗိုက္ေနရာမွာတင္းေနေအာင္ဆြဲပီး ခေလးေၾကာင့္မို႔မို႔ေလးေဖာင္းေနတဲ့ဗိုက္ကိုပဲၾကည့္ေနေတာ့တယ္...အဲ့လိုပံုေလးနဲ႔ P'Kitကအရမ္းခ်စ္ဖို့္ေကာင္းတာပဲ...P'Kit ရဲ႕ဒီလိုပံုစံေလးကိုၾကည့္ပီးအရမ္းေပ်ာ္ရမယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္တခါမွစိတ္ေတာင္မကူးခဲ့ဖူးဘူး...ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ ဗိုက္ပူပူေလးနဲ႔အရမ္းလွေနတဲ့မိန္းမေလးကိုၾကည့္ပီး ျပံဳးေနတာေတာင္မရပ္ႏိုင္ေတာ့တဲ့အထိပါပဲ...
KAMU SEDANG MEMBACA
Nobody Is Perfect
Fiksi Penggemarvenushades98 ရဲ႕ Nobody's Perfect ေလးကုိ ႀကိဳးစားပီးTransထားပါတယ္ေနာ္.. Crd.venushades98