Nobody Is Perfect
Part.12
Kit's POV
#Ming : "ကြၽန္ေတာ္Pကိုဘယ္လိုေခၚရမလဲ... ကြၽန္ေတာ္Pကို Lakyimလို႔ေခၚလို႔ရမလား...ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့Pရဲ႕ပါးခ်ိဳင့္ေလးကုိ ကြၽန္ေတာ္သေဘာက်လို႔..."
ကြၽန္ေတာ္ ေပ်ာ္ရႊင္ပီးေရခဲမုန္႔စားေနတဲ့ Mingကို ၾကည့့္လိုက္မိတယ္...Lakyim??သူကစကားေျပာရင္ အျမဲတမ္း ကြၽန္ေတာ့္ရဲ့ပါးခ်ိဳင့္အေၾကာင္းကို ထဲ့ေျပာတာပဲ...သူကတကယ့္ကိ္ုကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕Mingပဲ... ကြၽန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္လည္း က်ြန္ေတာ္ရဲ႕ပါးခ်ိဳင့္ကို သေဘာက်ပါတယ္...
#Kit : "ငါနာမည္ကKitတဲ့...ဒါေပမဲ့ မင္းေခၚခ်င္သလိုေခၚလို႔ရပါတယ္..."
Mingကေခါင္းညိတ္ျပပီး ေရခဲမုန္႔ကိုဆက္စားေနေတာ့တယ္...က်ြန္ေတာ္လည္းျပံဳးပီး ေကာင္းကင္ေပၚကိုေမာ့ၾကည့္လိုက္တယ္...
ကြၽန္ေတာ္တို႔အခုcompanyရဲ႕ ေခါင္မိုးထပ္မွာထိုင္ေနၾကတာေလ...က်ြန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ေတာင္သတိမထားမိပဲ သက္ျပင္းခ်လိုက္မိတယ္...ကြၽန္ေတာ္တို႔ေက်ာင္းသားဘဝထဲက Mingကကြၽန္ေတာ့္ကို ေခါင္မိုးထပ္ကိုေခၚလာေနၾကေလ...သူဝမ္းနည္းတဲ့အခါတိုင္း ကြၽန္ေတာ့္ကိုဖက္ထားခဲ့တာေတြ...ပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ကိုနမ္းဖို႔ႀကိဳးစားခဲ့တာေတြ...ကြၽန္ေတာ့္ႏွလံုးသားကို ပိုင္ဆိုင္ဖို႔ႀကိဳးစားခဲ့တာေတြ ဒါေတြအကုန္လံုးက ဒီလိုေခါင္မိုးထပ္မွာပဲ ဖစ္ပ်က္ခဲ့တာေတြေလ...ပီးေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ေတာင္ မသ္ိလိုက္ခင္မွာပဲ ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကိုခ်စ္မိသြားခဲ့တာ...
သူGymသြားတဲ့အခ်ိန္တိုင္း ကြၽန္ေတာ္သူ႔ေနာက္ကေန တိတ္တိတ္ေလးလိုက္ခဲ့တယ္...ဟုတ္တယ္...ကြၽန္ေတာ္က Ming stalker ပဲဆိုပါေတာ့...သူ႔အနားကို တေယာက္ေယာက္ကကပ္ဖို႔ႀကိဳးစားတိုင္း ကြၽန္ေတာ္သဝန္တိုခဲ့ရတယ္...ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္လည္း သူ႔ကိုခ်စ္မိေနပီလို႔ ဖြင့္ေျပာဖို႔ၾကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ေၾကာက္ေနမိတယ္...
ကြၽန္ေတာ္အဲ့လိုဖြင့္မေျပာခဲ့မိတာကို အရမ္းေနာင္တရမိတယ္...
DU LIEST GERADE
Nobody Is Perfect
Fanfictionvenushades98 ရဲ႕ Nobody's Perfect ေလးကုိ ႀကိဳးစားပီးTransထားပါတယ္ေနာ္.. Crd.venushades98