Nobody Is Perfect
Part.8
Kit's POV
#Third : "Kit...ပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ေတြကငါတို႔ ပန္းမ်ိဳးေစ့ေလးေတြ စိုက္ထားတဲ့ေနရာကို သြားခ်င္လားလို႔လာေမးတာ...အဲ့ေနရာကအခုဆို ပန္းခင္းႀကီးေတာင္ဖစ္ေနပီ..."
ကြၽန္ေတာ့္လက္ကိုကိုင္ပီး တတ္တတ္ႂကြႂကြေျပာေနတဲ့Thirdကို ၾကည့္လိုက္မိတယ္...
ကြၽန္ေတာ္အဲ့ဒီပန္းမ်ိဳးေစ့ေလးေတြကို ေမ့ေတာင္ေမ့ေနပီ... Third ေျပာမွပဲ ျပန္သတိရလာသလိုပဲ...ကြၽန္ေတာ္နဲ႔Third အရင္တုန္းက ပန္းမ်ဳးိေစ့ေလးေတြတူတူစိုက္ပီး အဲ့ဒီေနရာကိုျပန္သြားမယ္လို႔ ကတိေပးထားၾကတာ...ဒါေပမဲ့ကြၽန္ေတာ္က အိမ္နဲ႔အေဝးမွာ ေက်ာင္းတတ္ေနေတာ့ အဲ့ပန္းမ်ိဳးေစ့ေလးေတြကို Thirdကပဲ ၾကည့္ေပးခဲ့ရတာ...
#Kit : "ဒါေပါ့Third...ငါ..."
#Ming : "P'Kitကြၽန္ေတာ့္ေခါင္းက ထပ္နာလာျပန္ပီ..."
ကြၽန္ေတာ့္စကားမဆံုးခင္မွာပဲ Mingဆီကအသံေၾကာင့္ လွည့္ၾကည့္လိုက္မိတယ္...ကြၽန္ေတာ့္ပုခံုးေပၚမွာမွီထားတဲ့ သူ႔ရဲ႕ေခါင္းကိုမပီးၾကည့္လိုက္ေတာ့ Mingရဲ႕ေခါင္းမွာ ေသြးေတြျပန္ထြက္ေနတာကိုေတြ႔လိုက္ရတယ္...
#Kit : "ဘုရားေရ...Mingအထဲျပန္ဝင္ၾကရေအာင္...ငါမင္းကို တြဲေပးမယ္...ငါေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္Third...ငါေနာက္တခါမွပဲ မင္းနဲ႔လိုက္ခဲ့ေတာ့မယ္..."
ကြၽန္ေတာ္Mingရဲ႕လက္ကိုတြဲပီး အိမ္ထဲကိုဝင္လာခဲ့တယ္...Thirdကို ေနရာမွာဒီအတိုင္းထားခဲ့ရတဲ့အတြက္ေတာ့ စိတ္မေကာင္းဖစ္မိတယ္... ဒါေပမဲ့Mingနာက်ဥ္ေနတာကိုေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ဒီတိုင္း ၾကည့္မေနႏိုင္ဘူးေလ...ဟင့္အင္း...ၾကည့္ကိုမၾကည့္ရက္တာပါ...
#Third : "Kitခနေလး..."
Thirdရဲ႕ေခၚသံေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ရပ္လိုက္မိတယ္...Thirdက သူ႔ရဲ႕အိတ္ထဲက pen နဲ႔ stick noteေလးကိုထုတ္ပီး တခုခုေရးလိုက္တယ္...ပီးေတာ့ကြၽန္ေတာ့္ကိုလွမ္းေပးလိုက္တယ္...
#Third : "ငါ့ကိုဖုန္းဆက္လိုက္ေနာ္Kit..."
Thirdကေျပာပီးတာနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္နဲ႔Mingအနားကေန ထြက္သြားေတာ့တယ္...ကြၽန္ေတာ္လည္း စာရြက္ေလးကို ေဘာင္းဘီအိတ္ထဲထဲ့ပီး Mingကိုတြဲရင္း အခန္းထဲကိုျပန္လာခဲ့တယ္...
#Kit : "အဲ့တာေၾကာင့္ငါမင္းကို ဂ႐ုစိုက္ပါလို႔ေျပာတာေပါ့Mingရဲ႕... ခုဘာဖစ္ပီလဲဆိုတာၾကည့္..."
ကြၽန္ေတာ္ဒီေန႔အတြက္ ဒုတိယအႀကိမ္ေျမာက္ Mingရဲ႕ဒဏ္ရာကို သန္႔႐ွင္းေပးပီးေဆးထဲ့ေပးလိုက္တယ္...
#Kit : "ကြၽန္ေတာ္ေတာင္းပန္ပါတယ္ေနာ္P..."
မင္းေျပာတတ္တာ ဒါအကုန္ပဲေလ...အား Ming...ငါမင္းကို မုန္းလိုက္တာေနာ္...
YOU ARE READING
Nobody Is Perfect
Fanfictionvenushades98 ရဲ႕ Nobody's Perfect ေလးကုိ ႀကိဳးစားပီးTransထားပါတယ္ေနာ္.. Crd.venushades98