Nobody Is Perfect
Part.5
Kit's POV
#Kit Mom : "my puppy..."
မားအသံေၾကာင့္ကြၽန္ေတာ္ျပံဳးလိုက္မိတယ္...မားဆီကြၽန္ေတာ္ ေျပးသြားပီးဖက္လိုက္ေတာ့ Mingလည္းကြၽန္ေတာ့္ေနာက္ကေန လိုက္လာခဲ့တယ္...
#Kit : "မားကိုအရမ္းသတိရေနတာ..."
မားရဲ႕ပါးကိုကြၽန္ေတာ္နမ္းလိုက္ပီး မားကိုထပ္ဖက္ထားလိုက္တယ္...
#Kit Mom : "မားလည္းတူတူပါပဲ...ဒါနဲ့ဒီခပ္ေခ်ာေခ်ာ ေကာင္ေလးကဘယ္သူလဲ..."
မားကိုဖက္ထားတာကိုလႊတ္ပီးMingကိုၾကည့္ရင္းေမးေတာ့တယ္...
#Kit : "ဒါကြၽန္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းပါမား..သူေနျပန္ေကာင္းတဲ့အထိ ဒီမွာရက္နဲနဲၾကာၾကာေနလိမ့္မယ္မား..."
Mingကမားကိုျပံဳးျပပီး ႏႈတ္ဆက္လိုက္တယ္...
မားဘာေတြေတြးေနလဲေတာ့မသိပု...မားကကြၽန္ေတာ့္ကိုၾကည့္ပီး ျပံဳးလိုက္တယ္...
#Kit Mom : "သားကဧည့္သည္ပါလာမယ္လို႔ႀကိဳမေျပာဘူးေလ... ဧည့္သည္ေနတဲ့အခန္းကပစၥည္းသိမ္းတဲ့အခန္းလုပ္ထားလို႔ သန္႔႐ွင္းတဲ့အခန္းဆိုလို႔ သားအခန္းပဲ႐ွိတယ္...၂ေယာက္တခန္း တူတူသံုးလို႔အဆင္ေျပတယ္မလား..."
ကြၽန္ေတာ္မ်က္လံုးေတြေတာင္ျပဴးသြားရတယ္...Mingနဲ႔အခန္းတူတူ သံုးရမယ္တဲ့...မဖစ္ဘူးထင္တယ္ေနာ္...ဟင့္အင္း...ဟင့္အင္း...
#Ming : "ဟုတ္ကဲ့...ကြၽန္ေတာ္အဆင္ေျပပါတယ္ဗ်..."
ဘာလည္းဟ...သူကေျပာပီးျပံဳးေတာင္ျပံဳးေနေသးတယ္...ေအးေပါ့... သူကဘာမွမမွတ္မိဘူးဆိုေတာ့ သူ႔အတြက္ အဆင္ေျပတာေပါ့...ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္အတြက္ေရာ?ကြၽန္ေတာ္ေသသာေသလိုက္ခ်င္ေတာ့တယ္... ဒါေပမဲ့လည္း ကြၽန္ေတာ္ဘာမွျပန္မေျပာႏိုင္ပဲ ေခါင္းညိတ္လိုက္ရတာပါပဲ...
#Ming : "P'Kit ဒီနားတဝိုက္ကို လမ္းေလ်ွာက္ထြက္ရေအာင္... ကြၽန္ေတာ္ေလေကာင္းေလသန္႔ေလး႐ွဴခ်င္လို႔..."
Ming ကေျပာပီးတာနဲ႔ လမ္းေလ်ွာက္ဖို႔ထြက္သြားေတာ့ ကြၽန္ေတာ္လည္း သူ႔ေဘးကေနလိုက္ပီး တူတူလမ္းေလ်ွာက္ ထြက္ခဲ့တယ္...ကြၽန္ေတာ္တို႔ဘာစကားမွမေျပာပဲ လမ္းပဲေလ်ွာက္ေနရင္း ကြၽန္ေတာ္ကေတာ့ တခ်က္တခ်က္ Mingကိုခိုးၾကည့္ေနခဲ့မိတယ္...
#Third : "Oh My God...Kitမင္းလား..."
ကြၽန္ေတာ္အံ့ျသပီးပါးစပ္ကိုလက္နဲ႔အုပ္လိုက္မိပီးမွပဲ ျပံဳးလိုက္မိတယ္...
#Kit : "Third!!!"
ကြၽန္ေတာ္ေ႐ွ႕ကလူဆီေျပးပီး ဖက္ထားလိုက္တယ္...
Thirdကကြၽန္ေတာ္၇ႏွစ္အရြယ္ထဲကသူငယ္ခ်င္းပါ...သူနဲ႔မေတြ႔ဖစ္တာ ၃ႏွစ္ေလာက္ေတာင္႐ွိေနပီ...Mingကြၽန္ေတာ္တို႔ကိုၾကည့္ေနတာကို သတိမထားမိပဲ ကြၽန္ေတာ္Thirdနဲ႔စကားေတြဆက္ေျပာေနမိတယ္...
#Third : "ငါမင္းကိုအရမ္းသတိရေနတာ chubby kid..."
Thirdကရီရင္း ကြၽန္ေတာ့္ပါးကိုဆြဲလိုက္တယ္...ကြၽန္ေတာ္ သူ႔လက္ကို ႐ိုက္ခ်လိုက္ပီး သူ႔လက္ေမာင္းကိုထိုးလိုက္တယ္...
#Kit : "ငါအခုchubbyမဟုတ္ေတာ့ဘူး...okay..."
#Ming : " Ahumm..."
Mingအသံေၾကာင့္သူ႔ကိုကြၽန္ေတာ္ၾကည့္လိုက္မိတယ္...
#Ming : "P'Kit ကြၽန္ေတာ္ေခါင္းမူးလာလို႔ အိမ္ျပန္ခ်င္ပီ..."
Mingသူ႔ရဲ႕ပတ္တီးစီးထားတဲ့ေခါင္းကို လက္နဲ႔ဖိထားတာ ကြၽန္ေတာ္ေတြ႔လိုက္ရတယ္...
#Kit : "ဟုတ္ပီေလ...Third ငါအရင္ျပန္ႏွင့္ေတာ့မယ္...မင္းအားရင္ ငါ့ဆီကိုလာလည္ေပါ့..."
Thirdကကြၽန္ေတာ့္ကို႔ျပံဳးျပပီး ေခါင္းညိတ္လိုက္တယ္...
#Kit : "သြားၾကရေအာင္Ming..."
ကြၽန္ေတာ္Mingကိုတြဲပီး ျပန္လာခဲ့တယ္...အိမ္ေရာက္တဲ့ထိ Mingစကားတခြန္းမွမေျပာခဲ့ဘူး...သူ႔ရဲ႕အဲ့လိုပံုစံကို ကြၽန္ေတာ္တကယ္အသားမက်ဘူးဖစ္ေနတယ္...
ဘာလို႔လည္းေတာ့မသိဘူး...မဟုတ္ကဟုတ္ကေတြလုပ္တတ္တဲ့ အရင္တုန္းကMingကို ကြၽန္ေတာ္သတိရေနမိတယ္...
Crd.venushades98
Trans by Me(#MCopter)
ESTÁS LEYENDO
Nobody Is Perfect
Fanficvenushades98 ရဲ႕ Nobody's Perfect ေလးကုိ ႀကိဳးစားပီးTransထားပါတယ္ေနာ္.. Crd.venushades98