Nobody Is Perfect
Part.6
Ming's POV
ဘယ္ကဘယ္လိုေရာက္လာမွန္းမသိတဲ့သူက ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕Kitကို ဖက္ထားတာေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္လက္သီးတင္းတင္းဆုပ္ပီး ၾကည့္ေနမိတယ္...ကြၽန္ေတာ့္ခႏၶာကိုယ္ထဲက ေသြးေတြလည္း ဆူပြက္လာသလိုခံစားလိုက္ရတယ္...
ဟုတ္တယ္...တကယ္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္အတိတ္မေမ့ပါဘူး...P'Kitရဲ႕ ဂ႐ုစိုက္မႈကိုလိုခ်င္တာေရာ P'Kitရဲ႕ႏွလံုးသားကိုပါ ျပန္ပိုင္ဆိုု္င္ႏိုင္ဖို႔ ကြၽန္ေတာ္ဟန္ေဆာင္ခဲ့တာ...ကြၽန္ေတာ့္မွာလုပ္စရာဆိုလို့္ ဒီတနည္းပဲ ႐ွိေတာ့တာ...ဒီကိစၥကိုတျခားသူေတြလည္းသိပီးသားေလ... မသိေသးတာဆိုလို႔P'Kitတေယာက္ပဲ႐ွိတာ...ဒါေတြအားလံုးက ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕အစီစဥ္ေတြေလ...P'Phaနဲ႔P'Forthတို႔ ကြၽန္ေတာ့္ကို ႐ိုက္ခဲ့တာေတာ့ဟုတ္တယ္...ဒါေပမဲ့အဲ့လိုလုပ္ဖို႔ေတာင္းဆိုခဲ့တဲ့သူက ကြၽန္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ပဲေလ...ကြၽန္ေတာ္ေသလုနီးပါးဖစ္သြားခဲ့ေပမဲ့ တန္ပါတယ္...
P'Kitရဲ႕ႏွလံုးသားကမာေၾကာလြန္းတယ္...သူ႔ကိုျပန္ပိုင္ဆိုင္ႏိုင္ဖို႔ ကြၽန္ေတာ္သူ႔အနားမွာ ကပ္ေနမွဖစ္မွာ...ဒါေပမဲ့ Thirdဆိုတဲ့လူရဲ႕ မ်က္လံုးအၾကည့္ေတြထဲမွာ P'Kitကိုသေဘာက်ေနတဲ့ အရိပ္အေယာင္ေတြ ကြၽန္ေတာ္ျမင္ေနရတယ္...ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ ထူးျခားပီး ခ်စ္စရာေကာင္းတဲ့ Future wife ကိုမွသေဘာက်ရတယ္လို႔... ဒီလူနဲ႔ပတ္သတ္ပီး ကြၽန္ေတာ္တခုခုေတာ့လုပ္မွဖစ္မယ္... ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကို P'Kitအနားမွာေနခြင့္မေပးႏိုင္ဘူး...လံုးဝပဲ...
#Kit : "Ming...မင္းတခုခုလိုတာမ်ား႐ွိေသးလား..."
P'Kitအသံေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ေခါင္းလွည့္ပီးၾကည့္လိုက္တယ္...
#Ming : "ဟင့္အင္း...မလိုေတာ့ပါဘူး..."
P ဒီနားကိုလာပီး ဒီမွာထိုင္ပါဦး...ကြၽန္ေတာ္Pကိုေမးစရာ႐ွိလို့္... ကြၽန္ေတာ္ျမက္ခင္းျပင္ကိုပုတ္ျပပီး ေျပာလိုက္တယ္...ဟုတ္တယ္... ကြၽန္ေတာ္တို႔အျပင္မွာထိုင္ေနၾကတာ...P'Kitရဲ႕အိမ္က အရမ္းတိတ္ဆိတ္ေအးခ်မ္းလြန္းတယ္...ဒီလိုေအးခ်မ္းမႈမ်ိဳး ကြၽန္ေတာ္တခါမွမခံစားဖူးဘူး...အျပင္မွာေအးတယ္ဆိုေပမဲ့လည္း ေနလို႔ေကာင္းတယ္ဆိုရံုေလးေအးတာမို႔လို႔ သက္ေတာင့္သက္သာ အနားယူလို႔ရတယ္ေလ...
P'Kitကကြၽန္ေတာ့္ေဘးမွာထိုင္ပီး ကြၽန္ေတာ့္ကိုၾကည့္လိုက္ရင္း
#Kit : "မင္းငါ့ကိုဘာေမးစရာ႐ွိလို႔လဲ..."
#Ming : "Wayoကေျပာတယ္...ကြၽန္ေတာ္ကအရင္တုန္းကPကို ပိုးပန္းေနတာတဲ့..."
P'Kitလိမ္မေျပာဖို႔ကို ကြၽန္ေတာ္ေမ်ွာ္လင့္ေနမိတယ္...
#Kit : "ဟင့္အင္း...မဟုတ္ဘူး...သူတို႔ကိုမယံုနဲ႔...သူတို႔ပဲ အဲ့လိုပဲ... အင္း...မင္း...မင္း...မင္းမွာ ေကာင္မေလး႐ွိတယ္...ဟုတ္တယ္... ဒါေပမဲ့ အဲ့တာကိုဘယ္သူမွမသိၾကဘူး...အဲ့တာေၾကာင့္မင္းငါ့ကို ပိုးပန္းတယ္ဆိုတာမဖစ္ႏိုင္ဘူးေလ..."
P'Kitကကြၽန္ေတာ့္ကိုျပံဳးၾကပီးေတာ့ကို ျပန္ေျဖခဲ့တယ္...
P'Kitဘာလို႔လဲ...ကြၽန္ေတာ္ကPကို နာက်ဥ္ေစခဲ့လို႔လား...ခုလိုမ်ိဳး လိမ္ရေလာက္တဲ့အထိ က်ြန္ေတာ့္ကိုအဲ့ေလာက္ေတာင္ မုန္းေနတာလား...က်ြန္ေတာ့္မွာ ေကာင္မေလး႐ွိတယ္တဲ့လားဗ်ာ....
#Ming : "ဟုတ္လား...ထားလိုက္ပါေတာ့..."
ကြၽန္ေတာ္ေကာင္းကင္ေပၚကိုေမာ့ၾကည့္လိုက္ပီး...
#Ming : "Pသိလား...Pကေကာင္းကင္ေပၚက လမင္းနဲ႔ အရမ္းတူတာပဲ...ဘာလိုု႔လည္းဆိုတာသိခ်င္လား..."
တကယ္ေတာ့ အဲ့ဒီေမးခြန္းက က်ြန္ေတာ္P'Kitကို ခနခနေမးေနက် ေမးခြန္းပါ...P'Kitက အရမ္းခ်စ္စရာေကာင္းတယ္ေလ..ပီးေတာ့ သူ႔ရဲ႕ပါးခ်ိဳင့္ေလးက လရဲ႕မ်က္ႏွာျပင္က အခ်ိဳင့္ေလးနဲ႔တူလို႔ေလ...
#Kit : "ထပ္ေမးျပန္ပီလားMing...ငါ့ရဲ႕ပါးခ်ိဳင့္ေၾကာင့္မွလား... အဲ့ဒီအေၾကာင္းကို မင္းငါ့ကိုခနခနေျပာေနၾက...ၾက..."
ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ေထာင္ေခ်ာက္ထဲကို ေရာက္သြားတဲ့အတြက္ ကြၽန္ေတာ္ျပံဳးလိုက္မိတယ္...
#Ming : "ကြၽန္ေတာ္အဲ့ဒီလိုခနခနေျပာခဲ့တာလား...ကြၽန္ေတာ္တို႔ အရမ္းမရင္းႏွီးဘူးလို႔ ကြၽန္ေတာ္ကထင္ေနတာ...."
ကြၽန္ေတာ္ P'Kitကိုဖ်တ္ခနဲခိုးၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူ႔ၾကည့္ရတာ အရမ္းစိတ္လႈပ္႐ွားေနသလိုပဲ...
#Kit : "ဟင့္အင္း...မင္းေျပာတာကို ခုမွပထမဆံုးအႀကိမ္ၾကားဖူးတာ... ငါ့ကိုအျမဲတမ္းအဲ့လိုေျပာေနၾကသူဆိုတာက ငါ့Boyfriendကိုေျပာတာ..."
P'Kit's Boyfriend???အဲ့လိုမ်ိဳးေျပာခဲ့တာ ကြၽန္ေတာ္ပထမဆံုးပဲ ဆိုတာကြၽန္ေတာ္ေကာင္းေကာင္းမွတ္မိတာေပါ့...ဒါဆို Pရဲ႕Boyfriendဆိုတာ ကြၽန္ေတာ္ေပါ့...ကြၽန္ေတာ္မျပံဳးမိေအာင္ ႀကိဳးစားပီးထိန္းလိုက္ရတယ္...
#Ming : "အဲ့ဒါဆို Pရဲ႕Boyfriendကခုဘယ္မွာလဲ..."
ကြၽန္ေတာ္P'Kitဘက္ကိုမ်က္ႏွာလွည့္ပီး သူ႔ရဲ႕မ်က္လံုးေတြကို စိုက္ၾကည့္လိုက္တယ္...
#Kit : "မသိဘူး...အခုသူငါ့ကို မမွတ္မိေတာ့တာလည္း ဖစ္ခ်င္ဖစ္မွာေပါ့..."
P'Kitကေျဖပီးတာနဲ႔ေခါင္းငံု႔ရင္း ျမက္ခင္းျပင္ကို လက္ေခ်ာင္းေလးေတြနဲ႔ တို႔ထိပီး ကစားေနေတာ့တယ္...Kit's POV
Mingကခုခ်ိန္မွာ ဘာမွမမွတ္မိဘူးဆိုေပမဲ့ သူရဲ႕အျပဴအမူေတြကေတာ့ တနည္းမဟုတ္တနည္း အရင္တုန္းကMingနဲ႔တူေနတယ္...
ကြၽန္ေတာ့္ကိုအျမဲတမ္းရင္ခုန္ေအာင္လုပ္ႏိုင္တဲ့Ming...
ကြၽန္ေတာ့္ကိုအျမဲတမ္းတိတ္တိတ္ေလးျပံဳးမိေအာင္လုပ္ႏိုင္တဲ့Ming...
ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕ႏွလံုးသားကိုအျမဲတမ္းအႏိုင္ရထားတဲ့Ming...
ကြၽန္ေတာ္Mingကိုအရမ္းသတိရတာပဲ...အဲ့ဒါေၾကာင့္လည္း ကြၽန္ေတာ္ဘာေတြေျပာလိုက္မိလည္းဆိုတာေတာင္ သတိမထားလိုက္မိဘူး...
#Ming : "အဲ့တာဆိုPရဲ႕Boyfriendက အခုဘယ္မွာလဲ..."
Mingေမးလိုက္တဲ့အသံထဲမွာ အရမ္းကိုသိခ်င္ေနတ့ဲ အရိပ္အေယာင္ေတြပါေနတယ္ဆိုတာ ကြၽန္ေတာ္သတိထားမိလိုက္တယ္...
#Kit : "မသိဘူး...အခုသူငါ့ကိုမမွတ္မိေတာ့တာလည္း ဖစ္ခ်င္ဖစ္မွာေပါ့..."
ကြၽန္ေတာ္ျပန္ေျဖပီး ျမက္ခင္းျပင္ကိုၾကည့္ရင္း လက္ေခ်ာင္းေတြနဲ႔ျမက္ခင္းကို ျဖည္းျဖည္းခ်င္း တို႔ထိေနမိတယ္...
ေနပါဦး...က်ြန္ေတာ္အခုဘာေျပာလိုက္မိတာပါလိမ့္..Mingဘာမွေတာ့ သံသယမဝင္ေလာက္ပါဘူးေနာ္... က်ြန္ေတာ္သူ႔ကိုေမာ့ၾကည့္လိုက္ေတာ့ က်ြန္ေတာ့္ကိုငံု႔ၾကည့္ေနတဲ့သူနဲ႔ မ်က္လံုးခ်င္းစံုမိသြားတယ္...
Mingရဲ႕မ်က္ႏွာက ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕မ်က္ႏွာနားကို တျဖည္းျဖည္းကပ္လာတာ သူ႔ရဲ႕ဝင္သက္ထြက္သက္ေႏြးေႏြးကို ကြၽန္ေတာ္ခံစားမိတဲ့အထိပဲ...ဟင့္အင္း...Kit...သတိဝင္ေတာ့...
#Kit : "ငါအိမ္ထဲအရင္ဝင္ႏွင့္ေတာ့မယ္...မင္းလည္းအျပင္မွာ အၾကာႀကီးေနမေနနဲ႔ဦး...အဲ့တာမင္းရဲ႕က်န္းမာေရးအတြက္ မေကာင္းဘူး..."
ကြၽန္ေတာ္ေျပာပီးတာနဲ႔မတ္တပ္ထရပ္ပီး မ်က္ႏွာပူပူနဲ႔ပဲ အိမ္ထဲကို ေျပးဝင္လာခဲ့ေတာ့တယ္...
ဘုရားေရ...ကြၽန္ေတာ္အခ်စ္မွာထပ္ပီး က်႐ွံုးသြားျပန္ပီလား...
Crd.venushades98
Trans by Me(#MCopter)
KAMU SEDANG MEMBACA
Nobody Is Perfect
Fiksi Penggemarvenushades98 ရဲ႕ Nobody's Perfect ေလးကုိ ႀကိဳးစားပီးTransထားပါတယ္ေနာ္.. Crd.venushades98