Nobody Is Perfect
Part.15
Ming's POV
#Kit : "Kim...မင္းအဆင္ေျပရဲ႕လား...ငါ့ကိုေျပာပါဦး..."
ကြၽန္ေတာ့္ကိုေမးေနတဲ့P'Kit ရဲ႕အသံကိုကြၽန္ေတာ္ၾကားလိုက္ရတယ္... က်ြန္ေတာ့္ရဲ႕လက္ကိုကိုင္ထားရင္း ခုတင္ဆီတြဲသြားပီး ထိုင္ခိုင္းေနတယ္...သူ႔ရဲ႕အသံေတြ သူ႔ရဲ႕အထိအေတြ႔ေတြနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ေဝးကြာခဲ့ရတာ ေတာ္ေတာ္ၾကာေနပီ...Kim ေက်းဇူးျပဳပီးထပ္မထြက္လာပါနဲ႔ေတာ့...ငါေတာင္းပန္ပါတယ္...ငါP'Kit ကိုအရမ္းလြမ္းေနလို႔ပါ...
ကြၽန္ေတာ့္ရင္ဘတ္ကိုလက္နဲ႔ဖိထားလိုက္တယ္...ရင္ဘတ္ထဲကျပန္နာလာပီး ကြၽန္ေတာ့္ကိုျပန္ေခၚေနသလိုပဲ...ကြၽန္ေတာ္ထပ္မထြက္သြားခ်င္ေတာ့ဘူး... P'Kit ကကြၽန္ေတာ္ရင္ဘတ္ကိုဖိထားတဲ့လက္ေပၚကိုသူ႔လက္နဲ႔အုပ္ပီး ကိုင္ထားတယ္...ကြၽန္ေတာ္အနာသက္သာမလားဆိုပီး P'Kit ရဲ႕ပုခံုးေပၚကိုေခါင္းကိုေျဖးေျဖးခ်င္းမွီလိုက္တယ္... Kimထပ္ပီးထြက္မလာဖို႔ကိုလည္း ကြၽန္ေတာ္ေမ်ွာ္လင့္ေနမိတယ္...
ကြၽန္ေတာ္P'Kit ရဲ႕ပုခံုးေပၚမွီထားတာ၅မိနစ္ေလာက္ၾကာေတာ့...
#Kit : "Kim...မင္းအဆင္ေျပရဲ႕လား...ငါForth နဲ႔ Beam ကိုေခၚေပးရမလား..."
P'Kitရဲ႕အသံထဲမွာစိုးရိမ္မႈေတြပါေနတယ္ဆိုတာကြၽန္ေတာ္ခံစားမိေနတယ္...
#Ming : "ဟင့္အင္း...ဒီတိုင္းေလးပဲေနေပးပါေနာ္ KitKat..."
#Kit : "အင္း...အန္...မင္းငါ့ကိုအခုဘယ္လိုေခၚလိုက္တာလဲ..."
ကြၽန္ေတာ္ မွီထားရာက ေခါင္းကိုမလိုက္ပီး P'Kitကိုျပံဳးျပလိုက္တယ္...သူ႔ကိုၾကည့္ရတာ စိတ္႐ႈပ္သြားသလိုပဲ...
#Ming : "ကြၽန္ေတာ့္႐ဲ႕KitKatကို ကြၽန္ေတာ္အရမ္းလြမ္းေနခဲ့တာ..."
ကြၽန္ေတာ္ P'Kitကိုဆြဲဖက္လိုက္တယ္...အိုး...က်ြန္ေတာ္ဒီခႏၶာကိုယ္ေသးေသးေလးကိုလြမ္းေနခဲ့တာ...ပီးေတာ့ P'Kit ရဲ႕ကိုယ္သင္းနံ႔ေလး...P'Kit နဲ႔ပတ္သတ္သမ်ွအရာအားလံုးကို ကြၽန္ေတာ္အျမဲလြမ္းေနခဲ့တာ...
YOU ARE READING
Nobody Is Perfect
Fanfictionvenushades98 ရဲ႕ Nobody's Perfect ေလးကုိ ႀကိဳးစားပီးTransထားပါတယ္ေနာ္.. Crd.venushades98