Nobody Is Perfect
Part.16
Kit's POV
#Phana : "မင္း...မင္းငါတို႔ကိုဒီတိုင္းထားသြားပီးေတာ့မွ ျပန္လာရဲေသးတယ္ေနာ္...မင္းဘာျပန္လာလုပ္တာလဲ...ငါ့ကိုေျပာစမ္းပါ...ဘာလို႔ျပန္လာတာလဲ..."
Phanaကိုၾကည့္ရတာအရမ္းစိတ္ဆိုးေနတဲ့ပံုမို႔
ကြၽန္ေတာ္စကားေျပာဖို့ ပါးစပ္ေတာင္ မဟရဲဘူး...#Phana : "မင္းကိုလိုက္႐ွာရတာ ဘယ္ေလာက္ခက္လည္းဆိုတာသိလား...ခုေတာ့မင္းကဒီတိုင္းျပန္ေရာက္လာတယ္...ငါ့မွာမင္းလိုသူငယ္ခ်င္းမ်ိဳးမ႐ွိဘူး..."
#Wayo : "P'Phaကလည္း ဘာလို႔..."
ကြၽန္ေတာ့္ကိုကာကြယ္ေျပာေပးမဲ့ Wayoကို Phanaကတားလိုက္တယ္...
#Phana : "သူ႔သူငယ္ခ်င္းနာက်ဥ္ေနတာကိုၾကည့္ပီး ငိုေနတဲ့ငါ့ရဲ႕ Wayoေလးကိုၾကည့္ေနရတာ ဘယ္ေလာက္ခက္ခဲလည္းဆိုတာမင္းသိလား...
Forthနဲ႔Beamကလည္း
မင္းေပ်ာက္သြားထဲက Mingကိုေစာင့္ေ႐ွာက္ခဲ့ၾကရတာ...မင္းထြက္သြားေတာ့ Mingဘယ္ေလာက္ခံစားခဲ့ရတယ္ဆိုတာေရာ မင္းသိလား...ဒါေတြအားလံုးကိုမင္းမသိဘူးမွလား..."Beamက Phanaစိတ္ေျပသြားေအာင္ ေက်ာကိုပုတ္ေပးေနေတာ့တယ္...
ကြၽန္ေတာ္ Wayoလက္ကိုကိုင္ထားရင္း ေခါင္းငံု႔ပီးကိုယ့္ေျခေထာက္ကိုယ္ပဲငံု႔ၾကည့္ေနမိတယ္... Phanaစိတ္ဆိုးရင္ေၾကာက္စရာအေကာင္းဆံုးမို႔ ကြၽန္ေတာ္လက္ေတြေတာင္တုန္ေနမိတယ္...
#Phana : "မင္းဘာလို႔ငါ့Wayoေလး ရဲ႕လက္ကိုကိုင္ထားတာလဲ..."
Phanaေျပာပီးပီးခ်င္းပဲ ကြၽန္ေတာ္Wayo လက္ကိုလႊတ္ေပးလိုက္မိတယ္...
#Phana : "ဘာလို႔ အဲ့ဒီနားမွာဒီတိုင္းရပ္ေနေသးတာလဲ...ငါမင္းကိုဘယ္ေလာက္သတိရေနတယ္ဆိုတာမသိဘူးလား..."
ကြၽန္ေတာ္ မ်က္ရည္ေတြဝဲပီးလွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့ Phanaကျပံဳးျပရင္း သူ႔လက္ေတြကို
ဆန္႔တန္းထားတယ္...
YOU ARE READING
Nobody Is Perfect
Fanfictionvenushades98 ရဲ႕ Nobody's Perfect ေလးကုိ ႀကိဳးစားပီးTransထားပါတယ္ေနာ္.. Crd.venushades98