Nobody Is PerfectPart.21(final)
#Kit's POV
#Kit : "Ming ငါအရမ္းစိတ္လႈပ္႐ွားတာပဲ..."
ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕အိမ္ေ႐ွ႕ကိုေရာက္ေတာ့Ming လက္ကိုကိုင္ပီးေျပာလိုက္တယ္... Mingကကြၽန္ေတာ့္ပါးႏွစ္ဖက္ကိုလက္နဲ႔အုပ္ကိုင္ပီး ႏႈတ္ခမ္းကိုဖြဖြေလးနမ္းလိုက္တယ္...
#Ming : "စိတ္မပူနဲ႔ေနာ္P...အားလံုးအဆင္ေျပသြားမွာပါ..."
Mingကသက္ျပင္းခ်ပီး အသက္ဝဝ႐ွဴလိုက္တယ္...
ကြၽန္ေတာ္လည္းေခါင္းျပန္ျငိိမ့္ျပပီး တံခါးဘဲလ္ကိုတီးလိုက္ေတာ့တယ္...ခနေလာက္လဲၾကာေရာ က်ြန္ေတာ့္ရဲ႕မားကိုယ္တိုင္တံခါးလာဖြင့္ေပးတယ္...
#Kit's Mom : "အိုး puppyေလးေရာက္လာပီပဲ...Mingလည္းပါလာတာပဲ...မေတြ႔တာေတာင္ၾကာပီေနာ္Ming...မေန႔ညထဲကကားေမာင္းလာရတာဆိုေတာ့ Mingလည္းပင္ပန္းေနပီေပါ့..."
ကြၽန္ေတာ့္အေမကေျပာရင္း Mingကိုလွမ္းဖက္လိုက္တယ္...
#Ming : "တကယ္ေတာ့ကြၽန္ေတာ္တို႔မနက္၆နာရီခြဲကမွထြက္လာတာပါ..."
Mingကသြားေတြေပၚေအာင္ျပံဳးရင္းျပန္ေျဖလိုက္တယ္...
#Kit's Mom : "အိုး...ျမန္လိုက္ၾကတာ...ခုမွ၈နာရီပဲ႐ွိ
ေသးတယ္...မင္းတို႔ေလယာဥ္စီးလာၾကတာလား..."ကြၽန္ေတာ္တို႔၂ေယာက္ကိုမားကအံ့ျသေနတဲ့ပံုနဲ႔ၾကည့္ပီးေျပာလိုက္တယ္...
#Kit : "Mingေမာင္းလာတာမား..."
ကြၽန္ေတာ္ကားကိုလက္ညႇိဳးထိုးျပပီးေျပာလိုက္ေတာ့ မားပိုအံ့ျသသြားေတာ့တယ္...ပီးမွကြၽန္ေတာ္တို႔အျပင္မွာရပ္ေနၾကတုန္းဆိုတာသတိရသြားပံုရတယ္...
#Kit's Mom : "အိုး...အထဲကိုဝင္ၾကရေအာင္... အကုန္လံုးအိမ္ေနာက္ဘက္မွာေရာက္ေနၾကတယ္..."
#Kit : "အကုန္လံုး..."
#Kit's Mom : "ဟုတ္တယ္...သားအန္တီေရာက္ေနတယ္ေလ..."
STAI LEGGENDO
Nobody Is Perfect
Fanfictionvenushades98 ရဲ႕ Nobody's Perfect ေလးကုိ ႀကိဳးစားပီးTransထားပါတယ္ေနာ္.. Crd.venushades98