Nobody Is Perfect
Part.11
Kit's POV
ကြၽန္ေတာ္ခေလးလို ၾကမ္းျပင္ေပၚထိုင္ခ်ပီးငိုေနတဲ့ Kimဆိုတဲ့သူကို ၾကည့္ရင္း...
#Kit : "ေဟး...ထေတာ့...မင္းလူႀကီးပဲဖစ္ေနပီ... ခေလးလိုလုပ္ေနတာေတြကိုရပ္ပီး ထေတာ့..."
ကြၽန္ေတာ္ဆြဲထူဖို႔ႀကိဳးစားေပမဲ့ သူကေတာ့ေနရာကေန တစက္ကေလးေတာင္ေရြ႔ဖို႔ အစီအစဥ္မ႐ွိတဲ့ပံုပဲ...
#Kim : "P'Forth...P'Forth...ဒီမွာ ဒီPကြၽန္ေတာ့္ကို အႏိုင္က်င့္ေနတယ္...P'Forth..."
ဘာတဲ့...သူေအာ္ေခၚလိုက္တဲ့နာမည္ကForthတဲ့..."
တစံုတေယာက္ေျပးလာပီး သူ႔ေ႐ွ႕မွာမတ္တပ္ရပ္လိုက္ေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ေနာက္ဆုတ္ေနလိုက္တယ္...ကြၽန္ေတာ္ေျပးလာတဲ့သူရဲ႕ မ်က္ႏွာကိုေတာ့ခုထိမျမင္ရေသးဘူး...
#Forth : "Ohh...Kim...ဘာမွမဖစ္ေတာ့ဘူးေနာ္...ထေတာ့... Kimကိုဘယ္သူအႏိုင္က်င့္တာလည္းဆိုတာ Pကိုျပ..."
အဲ့ဒီသူကKimလက္ကိုကုိင္ပီး ကြၽန္ေတာ့္ဘက္ကိုလွည့္လိုက္ေတာ့...
ကြၽန္ေတာ့္ရဲ႕လက္ထဲကပန္းေတြ ၾကမ္းျပင္ေပၚျပဳတ္က်သြားေတာ့တယ္...
အိုး...တကယ့္ကိုForthပါလား...
#Kit : "Forth..."
#Forth : "Kit..."
က်ြန္ေတာ္ဘာမွမေမးရေသးခင္မွာပဲ ForthကKimလက္ကိုကိုင္ရင္း ကြၽန္ေတာ့္ကိုသူ႔ေနာက္လိုက္ခဲ့ဖို႔ အခ်က္ျပလိုက္တယ္...
ကြၽန္ေတာ္Forthရဲ႕ရံုးခန္းထဲကခံုမွာ ထိုင္လိုက္တယ္...Kimကေတာ့ ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာထိုင္ပီး Tabletတလံုးနဲ့ေဆာ့ေနေလရဲ႕...
#Forth : "မင္းအဆင္ေျပရဲ႕လားKit..."
Forthကိုကြၽန္ေတာ္ျပံဳးျပလိုက္ရင္း...
#Kit : "ငါအဆင္ေျပပါတယ္...မင္းတို႔ေတြေရာ..."
က်ြန္ေတာ္သူတို႔ကိုအရမ္းသတိရေနတာ...အထူးသျဖင့္Mingေပါ့... ေသခ်ာတာကေတာ့KimဆိုတာMingနဲ႔တူတဲ့ တျခားတေယာက္ေယာက္ပဲဖစ္မွာပါ...Mingကေတာ့တေနရာရာမွာ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္က်န္းက်န္းမာမာနဲ႔႐ွိေနမယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ယံုၾကည္တယ္...
#Forth : "အင္း...ငါတို႔ေတြလည္းအဆင္ေျပပါတယ္...Wayoက သူ႔အေဖ companyမွာCEOဖစ္ေနပီ...Phanaကေတာ့doctor ပီးေတာ့Wayoေယာက်ာ္းေပါ့...Beamကေတာ့ငါနဲ႔လက္ထပ္လိုက္ပီ ခုငါတို႔တူတူေနၾကတယ္..."
ဘာလဲ...ဒါဆိုMingကေရာ???ကြၽန္ေတာ္မ်က္ေတာင္ေတြ ပုတ္ခတ္ပုတ္ခတ္လုပ္ရင္း တံေတြးၿမိဳခ်လိုက္တယ္...ကြၽန္ေတာ္ Mingအေၾကာင္းကိုေမးဖို႔ေၾကာက္ေနမိတယ္...
#Forth : "တကယ္လို႔မင္းMingအေၾကာင္းကို သိခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့ Kimကိုသာၾကည့္လိုက္ေတာ့... အဲ့တာMingပဲ..."
ကြၽန္ေတာ္မိုးႀကိဳးပစ္ခံရသလို ခံစားလိုက္ရတယ္...ဒါကMing... ဒါေပမဲ့...
#Kit : "သူ..သူက ဘယ္လိုဖစ္...ငါေမးခ်င္တာက...သူ...သူက၁ ဘာလို႔ခုလိုဖစ္သြားရတာလဲ..."
ကြၽန္ေတာ္Kimကိုၾကည့္လိုက္မိတယ္...သူကလူႀကီးခႏၶာကိုယ္ေပမဲ့ လံုးဝခေလးလိုဖစ္ေနတာပဲ...
#Forth : "Kit...မင္းထြက္သြားတဲ့အခ်ိန္ကစပီး Mingစိတ္က်ေရာဂါကို တႏွစ္ေလာက္အျပင္းအထန္ ခံစားလိုက္ရတယ္...တေန႔ မင္းသူ႔ကိုေပးထားတဲ့ဝက္ဝံ႐ုပ္ေလးကို Wayoကသြားလုရာကစပီး ငိုေတာ့တာပဲ...အဲ့ဒီအခ်ိန္ထဲက သူခေလးလိုဖစ္သြားတာ...ငါတို႔ စိတ္ေရာဂါအထူးကုေတြ ပညာ႐ွင္ေတြနဲ႔ျပပီးပီ...resultက MINGမွာDID(Dissociative Identity Disorder)ဖစ္ေနတာတဲ့...သူ႔ရဲ႕မွတ္ဥာဏ္ေတြကေန သူ႔ကိုယ္သူကာကြယ္ဖို႔ တျခားတေယာက္ကိုသူကိုယ္တိုင္ ဖန္တီးလိုက္တာတဲ့...အဲ့ဒီမွတ္ဥာဏ္ေတြက မင္းပဲKit... မင္းထြက္သြားရတာ သူ႔ေၾကာင့္လို႔ သူထင္ေနတာ...အဲ့တာေၾကာင့္ သူKimကိုဖန္တီးခဲ့တာပဲ...သူMingအေနနဲ႔ မင္းကိုမေမ့ႏိုင္ဘူးေလ... ဒါေပမဲ့Kimအေနနဲ႔ေတာ့ ေမ့လို႔ရတယ္...Kimကခေလးလိုပဲ... အျမဲတမ္းေပ်ာ္ေပ်ာ္ရႊင္ရႊင္ေနတယ္ သူမ်ားကိုဂ႐ုစိုက္တယ္...ဒါေပမဲ့ ေခါင္းမာတာကေတာ့ Mingအတိုင္းပဲ...ဆရာဝန္ေျပာတာကေတာ့ သူျပန္ေကာင္းလာႏိုင္တယ္တဲ့...ဒါေပမဲ့ ေလးႏွစ္သာၾကာသြားတယ္... သူကေတာ့ခုမင္းျမင္တဲ့အတိုင္းပဲ...သူ႔မိဘေတြကလည္း သူ႔ကိုထားသြားၾကပီေလ...သူMingကေနKimအဖစ္ေျပာင္းသြားပီး တႏွစ္ေလာက္အၾကာမွာပဲ သူ႔မိဘေတြဆံုးသြားတယ္...အဲ့တာေၾကာင့္ ငါနဲ႔Beamကပဲသူ႔ကိုေစာင့္ေ႐ွာက္ေနရတာ...တခါတေလေတာ့ Wayoတို႔နဲ႔လည္းသြားေနတယ္...တခ်က္တခ်က္သူMingစိတ္ ျပန္ဝင္လာေပမဲ့လည္း ခနေလးပါပဲ...တကယ္ေတာ့ ဒီcompanyကလည္း Mingပိုင္တာေလ....အဲ့တာေၾကာင့္ ဒီကအလုပ္သမားေတြက သူ႔ကိုMrတပ္ေခၚၾကတာေပါ့...ဒါေပမဲ့သူက အဲ့လိုေခၚတာကိုမႀကိဳက္ဘူး...အဲ့တာေၾကာင့္ ငါကသူ႔ကို ကတိေပးထားတယ္...ဒီကလူေတြကိုMrတပ္ေခၚခြင့္ျပဳရင္ Beamကသူ႔ကို KitKat Chocolate ေန႔တိုင္းေပးမယ္ဆိုပီးေလ... ဟုတ္တယ္....သူခုခ်ိန္ထိ KitKat Chocolateကိုႀကိဳက္တုန္းပဲ... "
Forthကသက္ျပင္းခ်ပီး Kimကိုၾကည့္ရင္းျပံဳးျပလိုက္တယ္...အခု Mingလို႔ပဲေျပာရေတာ့မလား...
ကြၽန္ေတာ့္ပါးေပၚကုိမ်က္ရည္ေတြ စီးက်လာခဲ့တယ္...ကြၽန္ေတာ့္ကို ေမ့ပစ္ဖို႔ တျခားတေယာက္ကိုဖန္တီးရတဲ့အထိ ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကို နာက်ဥ္ေစခဲ့တာကို ကြၽန္ေတာ္မသိခဲ့ဘူး...ကြၽန္ေတာ္အခု အျပစ္႐ွိသလိုခံစားေနရတယ္...သူေပ်ာ္ရႊင္ေနလိမ့္မယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္ထင္ခဲ့မိတာ...ဒါေပမဲ့ ကြၽန္ေတာ္ကဆိုးဝါးေအာင္ လုပ္ခဲ့မိတယ္...ကြၽန္ေတာ္မတ္တပ္ရပ္လိုက္ပီး Mingဆီကိုေလ်ွာက္သြားလိုက္တယ္...
#Kit : "ငါေတာင္းပန္ပါတယ္...ငါတကယ္ေတာင္းပန္ပါတယ္..."
ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကိုဖက္ပီး မ်က္ရည္ေတြစီးက်ေနခဲ့တယ္...
#Ming : "ကြၽန္ေတာ္သိပါတယ္...ေက်းဇူးပဲေနာ္P'Forth... ခုသူကြၽန္ေတာ့္ကို ထပ္အႏိုု္င္မက်င့္ေတာ့ဘူး...ရပါတယ္...ရပါတယ္... မငိုနဲ႔ေတာ့ေနာ္..."
Mingကကြၽန္ေတာ့္ေက်ာကိုပုတ္ေပးပီး ကြၽန္ေတာ့္ပါးကို နမ္းလိုက္တယ္...
#Ming : "ဒါေပမဲ့ Pကြၽန္ေတာ့္ကိုေရခဲမုန္႔ဝယ္ေကြၽးရမယ္ေနာ္..."
ကြၽန္ေတာ္သူ႔ကိုျပံဳးပီး ေခါင္းညိတ္ျပလိုက္တယ္...Forthကို လွမ္းၾကည့္လိုက္ေတာ့...
#Forth : "သူကမင္းရဲ႕Kitပဲ..."
#Kit : "ေက်းဇူးပဲForth...ကဲ ေရခဲမုန္႔သြားဝယ္ၾကရေအာင္..."
ကြၽန္ေတာ္Mingလက္ကိုဆြဲပီး ပါးခ်ိဳင့္ေတြ ေပၚတဲ့အထိျပံဳးျပလိုက္တယ္...
#Ming : "Wow...Pရဲ႕မ်က္ႏွာက လမင္းနဲ႔အရမ္းတူတာပဲေနာ္... လမင္းမွာလည္း Pလိုပဲအခ်ိဳင့္ေလး႐ွိတယ္..."
Mingရဲ႕စကားက ကြၽန္ေတာ့္ကိုထပ္ငိုေစခဲ့တယ္...
ငါမင္းကိုအရမ္းသတိရတယ္Ming...ပီးေတာ့ ငါေတာင္းပန္ပါတယ္...
Crd.venushades98
Trans by Me(#MCopter)
YOU ARE READING
Nobody Is Perfect
Fanfictionvenushades98 ရဲ႕ Nobody's Perfect ေလးကုိ ႀကိဳးစားပီးTransထားပါတယ္ေနာ္.. Crd.venushades98