Chapter 3 - Hoe het begon

10.5K 353 29
                                    

Heey weer een nieuwe chapter ^^ ik ga een stukje de tijd in want anders word het z'n saai en lang dradig verhaal.. i hoop dat jullie het leuk vinden :)

ENJOY!!

**drie maanden later**

Ik heb op een site mensen gevonden met wie ik praat en tips uit te wissel. Er is 1 meisje die ik ook heb leren kennen via het internet ze heet Katja en daar Skype ik vaak mee, het is altijd super met haar en ik kan ook super serieus met haar praten, ik heb er alleen nog nooit in het echt ontmoet.

Maar vandaag gaat dat veranderen, ik heb met Katja afgesproken in Utrecht, en we gaan samen shoppen en lekker kletsen, ik ben best een beetje zenuwachtig maar dat vind ik best logisch, wie weet hoe ze in t echt is, misschien doet ze op Skype wel heel erg lief maar is ze heel anders, maar ik ga gewoon van het beste uit!

Het is 9 uur en ik loop naar beneden en ik maak een kopje koffie en drink hem zonder melk en suiker dus helemaal zwart. Dan zitten er bijna geen calorieën in, het kopje koffie is t enige wat ik drink en dan ga ik douchen en m'n ochtendroutine doen, make - up enzo dus.

Als t half 11 is pak ik mijn fiets en ik fiets richting het station om daar de trein naar Utrecht te nemen, ik moet ongeveer z'n 50 minuten in de trein zitten en me een beetje vervelen dus ik ga maar een boek lezen op Wattpad en muziek luisteren.

Als ik eindelijk in Utrecht ben aangekomen ga ik op zoek naar de Starbucks want voor Starbucks heb ik met Katja afgesproken, ik weet wel een beetje hoe ze eruit ziet omdat ik met haar geskyped heb, maar toch ben ik een een beetje bang dat ik er niet herken of zij mij niet ofzo.

Als ik de Starbucks zie, zie ik ook een meisje staan voor de Starbucks, ze is lang, heel slank was ik maar zo slank, heeft bruin haar tot ongeveer op haar middel, en mooie ogen, dat moet Katja zijn ik herken er een beetje. Ik loop op haar af en we geven elkaar een knuffel alsof we elkaar al jaren kennen.

Het is een hele gezellig midden en aan het eind van de middag belanden we in een soort parkje waar we lekker op het gras in de zon gaan liggen, ik ben helemaal op..

Na een super gezellig dagje nemen we afscheid en gaan we allebei weer naar huis, het was zo apart het leek net of ik gewoon afspraak met Nadja ofzo, maar met Katja kan ik tenminste wel gewoon praten over afvallen zonder dat ze de hele tijd gaat zeggen dat het slecht voor je is en dat je moet uitkijken en allemaal zulk soort dingen, want Nadja en Joliene zeuren de hele tijd dat ik moet op houden met afvallen, en Katja valt ook af dus ik kan met haar er goed over praten, en het is mijn lichaam toch.. Ik vind dat ze niet mogen zeuren het is mijn keuze!

Ik moet de trein uit en als ik thuis kom ga ik meteen naar bed, ik ben helemaal op van het dagje Utrecht

Het was misschien niet echt een hele lange chapter, maar ik wilde graag weer updaten! ik hoop dat jullie het leuk vonden, vergeet niet comment/vote/follow

Ik ga weer een nieuwe chapter schrijven bij 45 reads, pleasee help me aan de 45 reads dat moet toch wel lukken? :$

Liefss xx

Hoe het begonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu