LEES DIT EVEN! - Update

2.3K 105 15
                                    

Ik weet dat ik dit boek voltooid heb, maar ik wil toch nog even iets tegen jullie zeggen. Ik krijg nog best vaak comments op mijn boek van meisjes die elkaar tips geven over afvallen of over eten enzo, maar ik heb dit boek niet geschreven om jullie tips te geven om af te vallen of jullie te stimuleren om af te vallen! Dit boek is geschreven gewoon omdat het me leuk leek! 

Ook wil ik even iets zeggen over andere comments! Als eerste over de mensen die in de comments vertellen dat zijn anorexia hebben, hebben gehad of er tegen vechten. Tegen hun wil ik zeggen (en ook degene die geen comment hebben geplaatst maar die het wel hebben) Stay Strong! 

Over andere comments zoals "wil je me volgen of wil je mijn boek lezen" Sorry maar ik volg geen mensen terug en over je boek lezen, ik wil het wel maar ik heb er gewoon de tijd niet voor! Dus sorry als ik je boek niet lees! 

Dan wil ik als laatste nog zeggen, heeel erg bedankt dat mijn boek nog zo vaak gelezen word! Ik kan nog steeds niet geloven dat ik zoveel reads heb!

Ik schrijf ook een nieuw verhaal over anorexia, dus als je benieuwd bent neem even een kijkje op mijn profiel het heet Why?

Heel erg bedankt voor het lezen en dat was het dan 

XX

Hoe het begonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu