Jeejjj ik heb een nieuwe cover! Hij is gemaakt door @shewolfske zouden jullie even haar profiel willen bekijken en haar boek willen lezen?! :) Nouja ik ga maar snel beginnen met het nieuwe hoofdstuk ^^
~Point of view Sammy~
Ik word wakker met knallende koppijn, ik pak mijn mobiel en lees het berichtje van Julian. Ik krijg een brok in mijn keel, hij is zo lief! Ik moet hier doorheen, ik wil dit niet langer, ik wil weer mezelf worden, maar dat is niet zo makkelijk. Het gaat een moeilijk tijd worden maar ik sleep me er doorheen, met de steun van Julian gaat dat me lukken!
Ik kijk naar Vienne die ook wakker, ik glimlach naar haar. Ze gaat gaat rechtop in bed zitten en kijk naar me, ze begint te praten: "Hoelang lig jij hier al? Ik vind het zn onzin dat ze mij hier neer hebben gelegd, ik ben een dikke walvis en dan gaan ze me hier neer leggen omdat ze willen dat ik aankom, dat is toch niet logisch.." Ze kijk er heel verontwaardigd bij. Ik begin te lachen en zeg: Ik lig hier nu ongeveer een week, ik ben zoooo blij dat jij er bent, eindelijk een beetje gezelschap, ik heb we Julian, mijn vriendje die iedere dag langskomt, maar het is toch gezelliger want nu is er altijd iemand waar mee ik kan praten" Vienne knikt, "Het is inderdaad een ongezellig kamer.. hopelijk kunnen we snel weer weg"
Ik knik alleen maar naar Vienne, heel graag wil ik hier weg! Ik mis Nadja, Joliene en Julian, ik mis zelf school! Dat zegt heel wat want school zou ik nooit missen! Ik wil gewoon de ouder ik weer terug..
**Een paar uur later**
Julian komt de kamer binnen gelopen, hij legt zijn tas op de stoel en komt naar me toe, hij zoent me. Julian slaat de dekens van me af, ik kijk hem verbaast aan en hij zegt: "Ik ga je ontvoeren" ik begin te lachen. Hij tilt me in een bruidshouding op en loopt met me de kamer uit. Ik lach naar Vienne die ook lachend op haar bed kijkt wat er gebeurd. Julian loopt naar de lift en als we beneden zijn gaan we naar buiten.
Als we buiten zijn brengt hij me naar een bankje en zet hij me neer, hij loopt naar de achterkant van bankje en pakt iets. Dan komt hij weer voor me staan, hij heeft een hand achter zijn rug, zij gaat op mijn knieen.
~Point of vieuw Julian~
Ik stik van de zenuwen, maar hier is het moment dan, ik heb een rode roos achter mijn rug en ik ga op mijn knieen. "Allerliefste Sammy, wil jij mijn meisje zijn?" Pff dat is er uit.. Ik zie haar ogen glinsteren, haar glimlach word breeder, en dan zegt ze: Jaa Julian, heel graag" Ik zoen haar, wat een magisch moment, de vlinders gieren door mijn buik! Ik kan haar eindelijk mijn vriendinnetje noemen. Ik heb de mooiste vriendin van de hele wereld, en die anorexia daar vechten we ons samen door heen.
Ik kijk haar in de ogen en zeg: "Sammy, het spijt me van alles wat ik gedaan heb, alle pesterijen, ik heb er zn spijt van! zou je me het kunnen vergeven?" Ze kijkt naar de grond en ik voel een traan op mijn broek vallen. Ik til haar kin op zodat ik haar ogen kan zien. Dan knikt ze ja. Ik ben zo opgelucht en ik zoen haar opnieuw.
Nadat we samen een uur buiten hebben gezeten en goed gepraat hebben, til ik haar weer op en loop ik met haar naar binnen. Als we in haar kamer komen zie ik dat Vienne ligt te slapen. Ik loop rustig naar het bed van Sammy toe. Ik leg haar in bed, en doe de dekens over haar heen. Ik zie dat ze moet gapen. Ik fluisteren in haar: "slaaplekker mijn liefste" dan geef ik haar nog een kus, pak ik mijn tas en ga ik naar huis toen.
~Point of view Sammy ~
Julian heeft mij gewoon als zijn meisje gevraagd! Ik ben nog nooit zo blij geweest, ik weet nu ook waar voor ik het doe, het beter worden! Ik doe het voor Julian. Ik wil weer met hem samen kunnen zijn zonder een stomme ziekenhuis kamer. Zoals vandaag, het was zo fijn dat hij mij mee nam naar buiten, even weer frisse lucht!
Hij heeft me in bed gelegt en ik voel dat ik moe ben en ik moet nog een keer gapen. Ik doe mijn ogen dicht en val zo in slaap.
Jeejj, Sammy en Julian zijn eindelijk een echt stelletje ^.^
Je kan je vragen stellen voor de Q&A stellen tot vrijdag 4 juli, ik denk dat ik 5 juli de Q&A upload :) Dus stel je vraag als je dat nog niet gedaan heb, alles is welkom ^^^^^
Thankyousooomuch voor de 25'2K readss!!! JULLIEE ZIJN AWESOMMEEEE :))
Love you all <3
Lieffss
JE LEEST
Hoe het begon
Teen FictionSammy is een onzeker meisje dat zichzelf dik vind. ze gaat afvallen wat uitloopt op anorexia. Haar ouders komen er achter door dat ze flauwvalt op een date met Julian, de jongen die haar altijd gepest heeft, maar nu Sammy toch wel leuk blijkt te vin...