Vandaag een Q&A ik hoop dat jullie het leuk vinden :) ENJOYY ^_^
Er zijn er 2 vragen vorsammy en daarna komen er een heel aantal vragen voor mij :) Let's begin ^^
De vragen voor Sammy:
Hoeveel moet je van jezelf wegen?
Umhh, ik denk iets van 35/40 daar in de buurt dan ben ik wel tervreden.
Waarom vergeef je Julian terwijl hij je gepest heeft, en toen je dunner was hij je wel wilde?
Omdat ik zeker weet dat hij er echt spijt van heeft en hij is de allerleukste en liefste jongen die er is!
De vragen voor mij:
De vraag die echt heeel vaak gesteld is zal ik meteen als eerste beantwoorden.
Heb jezelf anorexia of heb je het gehad of ken je iemand die anorexia?
Nee ik heb geen anorexia, ik heb het ook niet gehad, en ik ken ook niemand die het heeft. Het antwoord op alle vragen is dus nee, en daar ben ik ook heel blij om want het is heel erg als je het wel heb of hebt gehad, Stay strong!
Hoe kom je op het onderwerp van het boek en hoe kom je aan de ideeen om verder te schrijven?
Ik had er een stukje over gelezen en toen dacht ik misschien kan ik er een wattpad verhaal van maken, want ik wilde een verhaal over schrijven, maar ik wist niet waarover, en toen kwam dit er ;)
Wat gaat er met de ouders van Sammy gebeuren?
Ik weet het nog niet echt eigenlijk, ik weet nog niet precies hoe ik het in het verhaal ga verwerken..
Wat gaat er met Sammy gebeuren?
Als je verder leest merk je het vanzelf :)
Ben je fan van One Direction?
Nee,ik was het wel, maar nu vind ik hun liedjes soms wel leuk, maar ik ben geen fan meer.
Heb je ooit je haar geverfd of ga je het ooit nog doen?
Ik heb nog nooit mijn haar geverfd, en ik ga het denk ik ook nooit doen, want ik ben heel blij met mijn haar kleur :)
Als je 2 minuten gratis mocht shoppen in een winkel, welke winkel was dat dan?
Bij de H&M, the Sting of Claires.
Wat is belangrijker voor je, innerlijk of uiterlijk?
Umh, ik vind het allebei belangrijk, maar ik denk dat ik het innerlijk wel belangrijker vind, want iemand kan heel knap zijn en een heel erg kutkarakter hebben, dus het innerlijk vind ik het belangrijkst!
Vind je jezelf cool?
Jaa man.. -.- -.-
Is het moeilijk om over dit onderwerp te schrijven?
Ja best wel, want ik heb er helemaal geen ervaring zeg maar mee, en ik weet het niet heel veel over, maar ik vind het wel een mooi onderwerp, en het is leuk on over te schrijven. et is niet leuk dat mensen het hebben enzo hoor maar het is een goed onderwerp zeg maar begrijp je?!
Hoe zit Sammy er ongeveer uit? (ogen, haren, enzo)
Sammy heeft bruin haar tot op de helft van haar rug, heeft blauwe ogen en is ongeveer 1.70. Zo zie ik haar een beetje voor me, als jij haar anders eruit vind zien mag dat natuurlijk ook ;) het is een verzonnen persoon :)
Wie zie je voor je blij Sammy, Naill en Vienne?
Ik denk dat je bij Naill Julian bedoeld, maar ik zie niet echt bepaalde personen voor me, ik verzin er gewoon bij, en ze lijken niet echt op bekende mensen ofzo hahaha
Als een panda kon praten en je een banaan en hij je een banaan in de vorm van een eenhoorn, wat zou de panda dan zeggen?
Dit vond ik echt een hele leuke vraag hahaha, en ik heb er over na gedacht, en ik denk dat panda zegt: Wil je met me trouwen? en ik zeg: JAAA.
Wanneer update je weer een nieuw hoofdstuk?
Weet ik nog niet, ik wil eerst leren voor de toets week aankomende week, maar misschien update ik wel een x en daarna ga ik een week weg en heb ik geen internet, dus kan ik niet updaten. Dus in de vakantie komen weer een paar hoofdstukken denk ik :)
Ben je fan van een band?
Umh, nee.
Wat is je favoriete kleur?
Hmm, mijn favoriete kleur.. vroeger was dat altijd roze, maar nu vind ik best veel leuk. Ik denk iets van bordeauxrood, babyroze, appeltjesgroen en hemelsbaluw.
Wat was er eerder de kip of het ei?
Umh tjaa, ik zou het echt niet weten ik denk de kip, maar ik heb geen flauw idee.
Ui of Kaas?
Gesmolten kaas! Ik lust geen kaas alleen als het gesmolten is.
Hoe kom je aan zoveel lezers?
Ik heb geen flauw idee. Ik begon met schrijven, en de lezers kwamen vanzelf..
Kan ik nog meer boeken van je verwachten?
Ik ben eergister begonnen met een quotebook, iedere dag plaats ik daar een nieuwe quote. Willen jullie het misschien lezen? :)
Dit waren volgens mij alle vragen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en dat ik jullie vragen goed heb beantwoord :)
Comment&Vote&Follow
Love you all <3
Liefss
Op een of andere manier deed ik vorige x iets fout want de Q&A stond niet hier maar bij een apart iets op mn profiel, heel raar.. Dus hier dan nog een x hahah ;)
Weet iemand misschien wat ik fout doe/deed, want ik had het bij mn andere boek ook.. heeel raar! Laat even in de comments achter als je weet hoe dat kan en of je misschien tips hoe ik dit kan voorkomen want t is niet echt handig! :)
JE LEEST
Hoe het begon
Teen FictionSammy is een onzeker meisje dat zichzelf dik vind. ze gaat afvallen wat uitloopt op anorexia. Haar ouders komen er achter door dat ze flauwvalt op een date met Julian, de jongen die haar altijd gepest heeft, maar nu Sammy toch wel leuk blijkt te vin...