Chapter 2 - Hoe het begon

11.2K 360 55
                                    

Heeyy, weer een nieuw hoofdstukje YEAAHH,

I hope you ENJOYY ^_^

Ik word wakker van een buildozer ofzo iets die langs gereden kwam, ik kijk op m'n mobiel hoelaat het is, en loop naar beneden.

Beneden gekomen pak ik een glas water en ik zie een appel liggen dus ik pak die ook maar. 

Op de tafel zie ik een tijdschrift liggen met op de cover een vrouw die aan het hardlopen is, het brengt me op een idee.

Ik loop weer naar boven en ik kleed me om in sportkleding, ik ga hardlopen, en ik ga het vanaf nu iedere ochtend hardlopen,

ik moet wel wat over hebben voor een mooi lichaam!

Ik schrijf een briefje voor m'n ouders zodat ze niet bezorgt worden, want dat worden ze nog al snel, ik ben namelijk enigst kind..

Als ik klaar ben met het schrijven van een briefje pak ik m'n mobiel, m'n oordopjes, en ik ga de deur uit.

Ik ga maar op m'n gevoel af en begin te rennen, waar ik heen ga weet ik niet.

Als ik ongeveer een half uur later even stil sta, ben ik kapot, ik heb dus geen conditie.

Ik dwing me zelf om weer veder te rennen, als ik dit vaker doe dan komt die conditie vanzelf wel.

Als ik eindelijk weer thuis ben ga ik meteen onder de douche, en kleed ik me aan.

Vandaag heb ik afgesproken met Nadja en Joliene, dus ik maak een boterham en een kopje koffie.

Ik ga op de bank zitten met m'n eten en start m'n laptop op en zet spotify aan.

Ik zet de muziek lekker hard, ik ben toch home alone!

Een half uurtje later gaat de bel, Nadja is er, ze is best vroeg, maar dat is gezellig.

Ik haal wat te drinken voor haar, en we gaan op de bank zitten, lekker kletsen en tv kijken.

Even later is Joliene er ook, ik pak mijn fiets, en we fietsen richting het centrum.

We gaan wat winkels in, passen kleding, schoenen en kopen leuke dingen.

We zijn al een tijdje in de stad en we krijgen honger dus we gaan wat eten bij de la place.

Ik neem een broodje gezond en verse jus d'orange, ik probeer zo gezond mogelijk te eten.

Als we klaar zijn met eten gaan we nog even verder met shoppen, we lopen zoveel dat we pijn aan onze benen krijgen en maar weer richting mij huis gaan.

We komen thuis en er is nog steeds niemand thuis, Nadja heeft een paar nieuwe films gekocht en we besluiten er een te gaan kijken.

Joliene en Nadja vragen of er ook chips is, dus ik loop naar de keuken en ga op zoek naar een zak chips.

Als ik een zak chips vind pak ik een bak waar ik het in doe zodat het minder kraakt onder de film.

Ik neem mezelf voor om niet van de chips te gaan eten, ook niet onder de film.

Als de film is afgelopen gaat Joliene naar huis, Nadja blijft nog avond-eten.

Er is niet veel eten in huis, dus we gaan even naar de supermarkt om wat te halen.

Als we in de supermarkt staan neem ik een pakje sla mee, en Nadja wil ook een beetje sla met gebakken aardappelen.

We gaan naar huis en maken eten klaar, nadat we gegeten hebben gaat Nadja naar huis en ga ik nog wat tv kijken en ga vroeg naar bed, ik ben onwijs moe.

Oke sorry saaaaaiii hoofdstukje maar ik had echt geen inspiratie maar ik moest van mezelf weer een hoofdstuk schrijven, hij is ook kort maar ja er is weer iets online gekomen ;)

SUPERRSOORRYY dat het zo lang duurde, maar ik had echt GEEN inpspiratie..

Comment

&

Vote

&

Follow

 

Hoe het begonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu