Weer een nieuw hoofdstukje, sorry dat het vorige hoofdstuk zo kort was! En SUPERRMEGAA bedankt voor 6,5K reads!
~ Point of view Julian ~
Ik heb de hele avond niet kunnen slapen, en ik heb m'n moeder gevraagd of ze me ziek wil melden op school. Concentreren kan ik me nu toch niet, en ik wil het liefst nu gelijk naar Sammy. Ik kleed me om, en als ik overal klaar me ben pak ik de fiets en ga ik op de fiets naar het ziekenhuis.
Als ik bij hrt ziekenhuis aankom, vraag ik aan de balie waar Sammy Visser ligt. 3 verdieping kamer 233. Ik ga met de lift naar de derde verdieping, 227, 228, 229, 230, 231, 232.. 233 ja hier is het, ik klopt zachtjes op de deur en doe open. Sammy ligt wakker in bed en kijkt me aan, een klein glimlachje zie ik op haar gezicht.
Rustig loop ik naar haar toen, en ga op de rand van haar bed zitten. Ze ziet er slecht uit, zwarte kringen om haar ogen, dunne armpjes, een wit gezichtje. Als ik naar haar arm kijk zie ik er een litteken er op zitten. Heeft ze zichzelf gesneden? Waarom? Ik durf het niet aan haar te vragen, ik vind het al er genoeg dat ze hier ligt, en ik denk dat zij dat ook vind, om haar dan op te zadelen met mijn vragen.. Ik laat t maar, en ik vraag aan haar hoe het met dr gaat. Een zacht stemmetje zegt dat het goed met dr gaat.
Ik geloof er niets van maar ik knik alleen. Waarom doet ze zich zelf dit aan? Ik zal straks aan de zuster meer informatie vragen over de situatie waar Sammy in is, en wat er met haar gaat gebeuren.
Nadat ik een half uurtje bij Sammy op haar bed gezetten heb, en een beetje met haar gepraat heb zie ik dat ze in slaap gevallen is. Ik sta op, geef haar een kusje op haar voorhoofd, en loop de kamer uit.
Op de gang kom ik een zuster tegen, en ik vraag of zij misschien meet informatie heeft over Sammy Visser. Ze vertelt me dat Sammy anorexia heeft, dat wist ik al maar ze vertelt meer, ze vertel me dat Sammy maar 37 KG weegt. Ik schrik er van, en vraag wat er nu nog met haar gaat gebeuren. De zuster zegt: "Sammy blijft nog even hier een krijgt sondevoeding, over een poosje gaat ze naar een speciale kliniek voor mensen met anorexia."
Weer niet heel lang, maar toch iets :)
Comment & Follow & Vote
Love you all,
Liefs
JE LEEST
Hoe het begon
Teen FictionSammy is een onzeker meisje dat zichzelf dik vind. ze gaat afvallen wat uitloopt op anorexia. Haar ouders komen er achter door dat ze flauwvalt op een date met Julian, de jongen die haar altijd gepest heeft, maar nu Sammy toch wel leuk blijkt te vin...