Život....
Je buď krásný nebo ošklivý.
Bohužel já měla tu smůlu, můj byl ošklivý.Má cenu žít?
Proč žiji?
Můj život nemá smysl. Postrádá ho.
Nemám kvůli komu bych žila.
Ale je moudré spáchat sebevraždu?
Je to kacířské. Je to zrádné. Je to.....
Může to být sebevíc špatné, ale stejně to chci udělat.
Po tom všem už nemá cenu být na svět. Jelikož já už nejsem já. Je ze mě troska. Vidím to i cítím. Jedinou oporou pro mne je to, že jsem před ním nepromluvila. Asi to už ale nevydržím dlouho. Cítím to v kostech.
"Tak co teď?",probudil mne z neklidného spánku jeho hlas.
"Vše jsme vyzkoušeli, víš? Tím padem zbývá poslední možnost... Zrodila se v tvém mini mozečku nyšlenka jaká? Ne, to jsem si mohl myslet."
Doslova a do písmene jsem na něm visela očima.
"Copak se asi dělá s čarodějnicemi?"
"Ne!!!!!!!!", vykřikla jsem slabým hlasem. Nemohla jsem křičet na hlas. Neměla jsem na to sílu.
"Ale ano..", vítězoslavně se usmál. "Ovšem ještě své rozhodnutí můžu změnit. Záleží však na tobě. Něco za něco. Čas máš do západu slunce.-Mám pocit, že jsem k tobě až přespříliš laskavý.", poslední slova mluvil spíše sám k sobě. Prásknut za sebou dveřmi. Bylo slyšel jak zavírá závoru a pak padání kovové mříže. Tušila jsem, že hned za dveřmi je nejméně pět vojáků. Byla jsem hlídaná více než královrah.
Vzdychla jsem. Co mám dělat? Sebevražda nepřipadá v úvahu. Nemám jak ji provést. I když počkat.... Věž je poměrně vysoká. Takže zbývá.... Okno! Nacházelo se asi tři metry nad zemí, ale bylo zamřížované. Vylézt se tam dalo v pohodě, s tou mříží to ovšem bylo horší. Za pokus nic nedám. Začala jsem léz. Zeď byla kamenná, tím pádem kameny různě vystupovali a tvořili výčlenky. Konečně jsem byla u okna. Zkusila jsem mříží zalomcovat. K mému velkému úžasu povolila a já mále sletěla na zem.
Cesta k sebevraždě byla volná.
Loučím se s vámi se všemi.
Tedy s nikým.
"Vzhůru za svobodou!!!!!!", zakřičela jsem z posledním sil. Následně jsem se vyklonila z okna.Poslední má myšlenka byla:
Kouzlo, jenž umožňuje cestování v čase se NIKDY NIKDO nedozví......Ještě bude epilog!!!!
ČTEŠ
Alguien
Kısa HikayeByla, nebyla, spíš nebyla, nebo byla???? Žila, nežila, asi nežila, více méně přežívala..... Musela, nemusela, vůbec nechtěla, nemohla nechtít!!!!!