Eunsub Pov" Eunsub esok kita ade lagi eh dengan Lee Jong Suk untuk pakaian yang akan dijual nanti "
Pesan sunbae Hwanmin " baiklah lagi ade ape ape yang saya terlepas tak ? "
" Tak tu je , ok Eun balik rehat esok datang semula ok , sekarang sunbae pula kena posing ni "
Aku dengan sunbae Hwamin gelak dan aku tinggalkan dia di studio . Aku pula kena rehat .
Fikir fikir sama ade aku nak join prom tu ataupun tidak aku cuma
takut je .Terserempak dengan diorang
kalau boleh aku taknak join tapi sunbae Hwamin suruh .Rumah aku sebenarnya dekat Apartment Taehyung juga cuma dia je tak tahu dan selama ni pun
aku dah tahu dia kerja ape .Patutlah kaya .
Kenapa aku tak tanya Taehyung dia pergi ataupun tak ? Atau ajak
model lain ? Tanya ke tak ?Dah betul betul tepat depan rumah Taehyung ni , nak ketuk atau tak ? Ketuk atau tak ? Aduh fikirlah Eun ..
❄❄❄❄❄
Aku buka pintu macam ade someone dekat depan pintu so bila aku buka ..
" Kau buat ape dekat sini ? "
" Aku nak cakap dengan kau "
Aku jemput dia masuk dan sediakan juice oren lalu dia tarik nafas dulu .
" Ape kau nak cakap ? "
" Kau pergi prom tu ? "
" Pergilah , kau ? "
" Aku nak kau jadi pasangan aku , aku taknak jumpa diorang semua "
Macamtu sekali , memang betul dia taknak jumpa Yoongi dengan semua orang sekali .
" Aku ok je , kau stay mana ? "
" Apartment ni lah "
" What ? Selama ni kau jadi model kau dekat sini ? "
" Yes "
❄❄❄❄❄
" OI ! Taehyung ! " Jimin memanggil nama aku dengan kuat .
" Ade ape ! "
Sebelum aku cakap Jimin mengacau lebih baik diam sebab aku nampak ade awek dekat sebelah dia .
" Customer cari kau ! pergi lah ! "
Aku menrangkul pinggang langsingnya dan bawa ke bilik .
Pintu aku kunci dia duduk di katil .Aku mula buka butang seluar untuk persediaan . Tapi terbantal
sebab perempuan tu Eun .Aku zip semula seluar dan butang .. mampus aku macam mana dia tahu
" K-kau buat ape dekat sini ? "
" Aku cuma nak langsaikan hutang aku "
" Hutang ape ? "
Baru aku teringat , omma Eunsub dulu adelah GRO appa Eunsub pula Gigolo .
Namjoon pernah cerita appa dia nak omma Eunsub langsaikan hutang . Dia tak kenakan Yoongi
dia nak kena kan Eunsub .Sebab Yoongi kawan Namjoon .
" Lagi satu , kau akan susah bila kau nak berhenti kerja ni "
" Asal pula ? "
" Bawa aku jumpa Namjoon , ni duit kau "
" Buat ape dengan duit ni ? Kau aku tak layan , bagi aku layan kau dulu "
" Aku taknak , bawa aku jumpa Namjoon "
Nak taknak aku bawa Eunsub ke bilik Namjoon . Jungkook berbual dengan Namjoon aku pula main buka je pintu .
" Wahh perempuan yang selamatkan customer tu kan ? " Jungkook bersuara
" Ambil duit ni , ni hutang omma aku dan perempuan tu "
Namjoon periksa sampul surat tu memang banyak duit . Dia setuju
" Lepasni aku tak kacau kau " kata Namjoon .
" oh aku nak jumpa budak kau tu , gigolo jugakan ? "
" Siapa ? Jimin ? Silakan "
Belum sempat dia toleh Jimin dekat belakang dan merangkul pinggang Eunsub dari belakang .
Aku pula yang panas bila Jimin buat macam tu .
" What babe ? You miss me ? "
Lepas Jimin buat macam tu memang kena penampar dari Eunsub . Namjoon cuma tengok
situasi yang berlaku ." Aku taknak kau dekat dengan Yoongi dan lagi sekali korang bertiga buat hal , aku report polis "
Eunsub bla macamtu je , aku diam tak tahu nak buat ape dengan dia . Kejap ! aku kena halang dia sepatutnya .
Tak payahlah membazir masa pula nanti ade customer lain cari aku .
Namjoon tunjuk thumbs up dekat Jimin lalu menyuruh semua keluar dari bilik dia .
YOU ARE READING
GIGOLO [ - ] KIM TAEHYUNG
Fanfiction- sexual things that make your minds not healty.