chap . 22

237 16 4
                                    


" Eun kau ad- de... "

Aku tak tahu yang aku nampak ni bidadari atau manusia macam lain ..

" Kau nak ape Taehyung !!!!! "

Dengan cepat dia ikat bathrobe yang dia pakai heh dengan aku pun nak segan , suami kot heh .

" Kau nak ape !? Aku nak pakai baju ! "

" Tch . Pakai jela ape yang kau nak malu ? Suami kau kot "

" Ade ape kau sampai sini masuk bilik tak ketuk pintu tak bagi salam pun "

" Aku nak tanya kau ade tak losyen nivea ? "

Jangan tanya kenapa aku nak losyen tu . Panjang cerita dia .


" Ade , kau nak buat ape ? Bukan ke losyen tu untuk perem- "


" Ye aku tahu bagi jela "



Dia ambil losyen tu dekat atas meja yang tersedia makeup or what ever lah janji barang perempuan kan bukan Gimbab.


Losyen tu aku sapu dekat kedua dua lengan aku , lepas mandikan
aku selalu pakai tapi tak tahu pula dah habis ...



" Pftttt kau pakai Nivea ? Seriously ? "


" Diamlah , aku pakai ni perempuan lain aku main dengan mesti dia kata wangi "

" Sikit tu , meh aku tolong kau sapu "





Dia tekan losyen tu dan sapu rata ke tapak tangannya dulu baru lah sapu dekat tangan aku .


Lembut je dia buat . Aku pandang dia eye contact jap dia jeling macam menyampah tengok muka aku .


" Tak payah pandang lama lama eh kau ingat dalam drama ? Pandang je kiss erh menyampah "


" Lah kau tahu ke ingatkan tak , baru je nak buat tapi bukan kiss lah "


" Byuntae "


" Pervert "


" Mana ade kau tu ha baling boxer dekat aku lagi "


" Lebih baik kau diam sebelum aku gigit bibir kau "


" Kau gigit , aku gigit kau punya dick kau berani cuba memang kau ni Taehyung , mandul terus "


" Boleh tahan innocent kan , biar aku tunjuk dekat kau .. "





Aku tolak dia ke katil dia meronta pelbagai cara , baru kau tahu siapa aku .



" Lepaskan aku lah Taehyung ! aku tak buat kau lagi ! "


" Aku nak bagi pengajaran dekat kau "


" Tae .. uhmp ! "

Aku kiss lips dia sebelum dia bebel lagi , pekak telinga aku di buatnya .


" Balas "



Aku bisik dekat telinga dia tapi dia degil , tali bathrobe aku cuba tarik ataupun tanggalkan tapi ..


Dia cepat dia tutup bathrobe lalu tolak aku , aku sedikit ketawa sebab dia nampak sikit baran .


" Ape kau buat ni Tae ! "


" Ape ? Aku cuma cium kau je belum raba ape semua "


" Ye ! ade kau tarik tali bathrobe aku wuarggggg aku benci kau wuarhg keluar keluar "




GIGOLO [ - ] KIM TAEHYUNG Where stories live. Discover now