chap . 37

204 17 5
                                    


Eunsub Pov


Jarang balik kan ? Apekata aku curi masuk bilik Taehyung sebab aku nak tahu kenapa dia tak
kasih aku masuk bila dia .


Aku ambil mop , penyapu dan kain,rajin nak kemas satu rumah ni takper aku bosan .


Bila aku buka pintu bilik ni ade 2 ekor lipas keluar , chill aku tak takut lipas melainkan dia dah dekat tangan aku memang aku sumpah keturunan aku sembur
serangga lipas satu dunia .


" Husband siapa ni !? Condom bersepah ! magazine lucah lagi dengan boxer berapa tahu tak basuh ni ? Eeee ape putih putih ni , selekeh lah Taehyung ni "



Tarik nafas panjang panjang dan lepas , ok ! mulakan operasi nak kemas bilik ni ..


Aku kutip packet condom yang belum buka yang bersepah dekat lantai dan meletakkan atas meja.


Magazine lucah aku kumpulkan dan letakkan nya setempat nanti aku fikir nak letak dekat mana ..


Ni kalau Hoseok nampak sakit jantung dia dengan aku sekali . Hoseok paling kemas dalam 7 namja zaman sekolah ..


Boxer Taehyung aku kutip letak ke dalam bakul , nanti aku basuh baju . Aku sapu bilik dia ha macam macam jumpa duit pun aku jumpa ..


Lepastu aku ambil kotak bawah katil aku , kotak warna hitam tu aku letal magazine lucah Taehyung punya .


Dan meletakkannya ditepi meja kerja Taehyung . Meja kerja dia aku kemas bagi rapi ..


Cadar katil dia yang ade sperma dia tu , ish babi lah Taehyung ni bukan nak tukar ..

Almari dia aku buka , macam air terjun dah baju dia semua jatuh .

" Bra ni macam aku kenal ... "


Bra aku pun dia nak rembat ke ? Dia jadi kunyit part time ke dekat insta ni ? Ape lah nak jadi dengan dia ni pun aku tak faham


❄❄❄❄❄


Baju semua dah basuh , dah jemur tinggal nak masak je . Time lunch Taehyung balik ke sini takut aku lari agaknya ..


Sibuk aku masak Yugyeom panggil . Ade ape dia panggil aku


" Puan ade orang nak jumpa puan "


" Siapa ? "


" Min Yoongi puan "


" Cakap dekat dia tuan tak benarkan saya jumpa dia , muktamad "


" Baiklah puan "


❄❄❄❄❄

" Kau beli dekat mana makanan ni "  tanya aku .


" Bapa kau , aku masak eh "


" Bapa ku bapa mu juga "

GIGOLO [ - ] KIM TAEHYUNG Where stories live. Discover now