chap . 73

132 13 0
                                    


Eunsub menunggu flight seterusnya bersama Sungjae manakala Taehyung sarapan di cafe .



" Ma "

" Ape ? "

" Mama okay kan kalau Sungjae pergi ? Lagipun tak lama sangat "

Kata Sungjae lalu Eunsub senyum dan menganggukkan kepala , dia tak perlu risau tentang keselamatan dia perlu dijaga seorang diri malah ade Taehyung yang boleh jaga dia .

Sungjae menarik bag roda milik nya berwarna hitam lalu berjalan kehadapan meninggal kan Eunsub dengan lambaian tinggi dari dia .





❄❄❄❄❄




Aku yang sedang drive berhenti sebab lampu isyarat , aku ikut peraturan jalan raya melainkan gila dah lama kereta ni babas di hadapan .

Eunsub menongkatkan dagunya dengan tangan kiri miliknya dan pandang kearah luar kereta dia termenung atau dia rindu ? si Sungjae ? Baru je budak tu pergi.

" Sayang ? "  aku panggil dia , dia pandang aku sambil jungkitkan kening dia .

" I love you "  sengih aku .

" Fuck you "  dia pandang semula suasana luar kereta .

" I love you more "

" Fuck you more "  kata dia .

" Love you more than more "

" Do yo wanna die ? "

" Do you wanna give me a kiss ? "
tanya aku sambil gelak kecil tapi dia serious lepastu dia jeling .

" No and never "

" But you already- "

" Shut up Tae , ish "




Kereta diparking dalam rumah seorang namja berdiri tepat depan pagar , Eunsub cuba ke sana tapi dipimpin oleh aku dengan pantas .

Tangan dia yang kecil digenggam dengan erat aku takut ade ape ape terjadi dalam beberapa minit ataupun saat begitu juga kehilangan dia .


" Namjoon ? " 

" Hi Eunsub , boleh kita bertiga berbincang ? "

" Berbincang ? Boleh masuk lah lagipun aku dah lama tak jumpa kau "  kata aku lalu membuka pagar benarkan dia masuk .

Aku berbual dengan Namjoon sementara isteri kesayangan aku menyiapkan air untuk di minum.
Selepas Eunsub meletakkan air Namjoon kembali serious . So selama ni dia dekat Canada .

" Actually aku dah kahwin dapat anak lelaki , semasa aku dekat Korea lagi tapi dia meninggal akibat dadah berlebihan masa baby tu membesar jadi aku berhenti jaga club dan aku kerja di syarikat Canada "  kata Namjoon

" Mana baby tu ? "  tanya Eunsub

" Sebab tu aku nak berbincang " kata dia bertambah pelik aku .

" Means ? "

" Baby tu aku letak depan rumah kau Taehyung "

GIGOLO [ - ] KIM TAEHYUNG Where stories live. Discover now