chap . 46

171 15 11
                                    


Eunsub menarik bag bagasi warna putih dan logo Bangtansboys  .. dan nama V . haha .

Phone yang baru dibeli tidak berapa nak best sangat . Dia simpan contact name yang perlu sahaja lepasni dia akan fly ke Malaysia . Tak , dekat Chicago .

" Eunsub !! "  dia toleh wajah yeoja tersebut seperti dia kenal .

" Sunbae Hwamin ? Buat ape dekat sini ? " 

" Patutnya soalan tu sunbae tanya "

" Saya nak fly ke Chicago "

" Kenapa tergesa gesa ni ? "

" Saya nak mulakan hidup barulah sunbae "

" Haish .. "


❄❄❄❄❄

" Buat masa ni Eun stay jela dekat apartment ni , lagipun ramai artis tunggu kehadiran Eun untuk photoshoot "


" Ramai sangat ke ? "

" Ramai lah juga , Eun rehat sunbae kena balik sebab husband ade dekat rumah "

" Hm baiklah , drive hati hati eh "

" Ingat eh jangan keluar rumah tanpa tutup muka "

" Baiklah "



❄❄❄❄❄

Eunsub dan Hwamin kini berada di sebuah studio yang selalu buat photoshoot .

" Mana Leo ? "  tanya Eunsub

" Dia balik Jepun sebab Eunsub dah tak selalu ke sini dia berhenti "

" Jadi kena cari bodyguard baru lah ni ? "

" Ha ah "

" Haish "



Eunsub seperti biasa melakukan tugasnya ketika photoshoot di jalankan .

Otak dia masih terfikir siapa yang perlu dia cari dan percayai untuk menjaganya sepanjang masa ..

Kali ni Hwamin memberi kereta kesayangan pada Eunsub untuk memudahkan pergi dan balik dari photoshoot .

" Eun , sunbae balik dulu lah bawa kereta hati hati , sampai rumah tau jangan merayap tempat lain "

" Baiklah , jangan risau sangat "

" Sunbae taknak Eun jumpa Taehyung lagi "


" Jangan risaulah , takkan punya sunbae balik lah dulu "


" Baiklah , bye ! "


" Byee ! "




Baru sahaja Eunsub nak ke car park dia nampak Jimin tengah termenung di tempat satu bangku .




" Jimin ? "


" Eo ? Eun kau buat ape dekat sini ? "


" Actually kau tu buat ape dekat sini , aku kerja lah "


GIGOLO [ - ] KIM TAEHYUNG Where stories live. Discover now