chap . 57

153 13 13
                                    

" Sayang ? " 


Aku mencari Eunsub seluruh rumah tapi tak jumpa dia pergi mana pun aku tak tahu .



" Taehyung ! tengok ni ! "




Ha tu pun dia ! entah mana dia pergi aku terus lari turun ke bawah , dia dekat depan rumah .




" Ape sayang buat dekat sini ? "



" Ade kotak dekat pagar tu , cuba kau tengok jap "




Aku menarik Eunsub kebelakang aku kemudian baru lah buka pagar , ade kotak besar lepastu ade kain warna pink .


Tangan aku selak kain pink tu dan nampak baby yang nyenyak tidur , berpakaian baju tidur bentuk haiwan kucing dan rantai




" Ape tu Taehyung ? "



" Ba ba baby "



" Bawa dia masuk ! palli ! "




Aku akan kotak tu ke dalam rumah dan mengeluarkan baby tu dari kotak kemudian bagi dekat Eunsub ..


Badan aku mula mengigil semacam baby siapa pula dia letak depan rumah aku ..



" Baby siapa pula yang dekat sini , comelnya "




Kata Eun tapi bagi aku seram mana tahu tu sheton ke bukan manusia ke . Ish seramnya ..






" Tae jom kita jaga dia "



" Bwo !!?? "





❄❄❄❄❄


Hoseok yang baru saja keluar dari 7e beli ice cream sebab Raera lah nak makan macam macam .


" Touch my body~♪ "



Ringtone phone Hoseok berbunyi panggilan dari Raera lalu Hoseok menjawab panggilan tersebut .





" Yeoboseyo ? "


" BALIKK CEPAT ! "



" ISH SIAPA NI !? MANA WIFE AKU MANA !? KAU CULIK WIFE AKU ? "



" NGAK SIH ! ISTERI LO UDAH MAHU BERSALIN JADI PULANG CEPATAN SIH ! GUA JUGA MAHU PINGSAN NENGOK ISTERI LO MAHU KELUARKAN ITU ANAK ! "



" Kau siapa !? "



" GUE LO PUNYA JIRAN SEBELAH DONG NGAK KENAL YA !? UDAH UDAH CEPATAN PULANG DONG ! NANTI ISTERI LO MATI NGAK ADA NURSE ATAU DOKTORR "



" IYA IYA SAYA SUDAH BERANGKAT DARI WARUNG 7E , JAGA BINI AKU WOI ! AKU ON THE WAY NI "








Hoseok dengan pantas lagikan laju pandu kereta ke rumah
tanpa berhati hati , biar cepat janji isteri selamat ...




" Congratulations ! you wife get baby girl ! " 


" YA ! BABY GIRL ! THANKS DOKTOR !   "




Tanpa malu Hoseok cium pipi doktor dan bersorak keriangan.
Hadir Eunsub dan Taehyung melihat Hoseok macam orang gila ..







" Mana Raera !? "  tanya Eunsub



" Aku dapat baby girl ! yeay ! "




Hoseok joget lagu touch my body
sambut keriangan begitu juga doktor pun turut serta Hoseok joget ..



Eunsub malas nak layan suami sapentah yang gila . Malang betul bini dia ..





❄❄❄❄❄




" Wah comelnya baby girl ni "
kata Hyunra ..




Juyoung yang berdiri di sebelah baby tersebut hanya senyum ..




" Mama , kenapa baby ni sama dengan muka baby boy aunty Hyuri ? "



" Eh mana ade , mungkin Juyoung tak pandai bezakan kot "


" Betul ke ? Nanti kau pergi Malaysia ? "



Tanya Eunsub ..




" Nae , aku dah confirm dengan Hoseok jadi aku tetap kena pergi dapatkan kerja aku tu lepastu aku balik seoul semula "



" Nanti kau jaga lah diri kau dekat sana eh , dekat sana banyak artis handsome jangan tergugat pula "



" Ye , takkan punya "





❄❄❄❄❄



" Baby shark doo baby shark doo~♪ " 



Baby tersebut hanya melihat gelagat Eunsub nyanyikan pada dia , aku masih terfikir perlu ke ambil baby ni sebagai anak angkat ?


Aku takut kalau parents dia cari semula , takut sangat . Haish tambah susah hidup aku ni ..




" Tae , comel en sini lah duduk tengok baby ni "



" Haish , betul ke sayang nak ambil dia ? Tak menyesal ke nanti ? "



" Kenapa nak kena menyesal ? "



" Oppa boleh bagi banyak anak dekat Eunsub kenapa kena ambil anak angkat juga , kita hantar jela dekat rumah anak yatim je "



" Bukan taknak , cuma dia still baby lagi mungkin kita perlu jaga dia sampai 5 tahun ? Maybe ? "



" Tapi Eun .. "



" Alah boleh lah , esok kita pergi sah kan eh , sayang muah * kiss pipi Taehyung * "



" Lagi sebelah , ni ? "



" Eshh gatal eh kau , cukup lah pipi sebelah je "



" Baby tu dari tadi sayang cium , jealous lah "



" Gedik , aku sepak muka kau kang "

GIGOLO [ - ] KIM TAEHYUNG Where stories live. Discover now