13 TAHUN KEMUDIAN
+ Highschool +
" Eh sunbae Sungjae ! dah nak balik ke ? Jihyun baru je nak ajak lepak dengan Hora dan Juwoon "
Tanya Jihyun sambil gosok tengkuknya , Jihyun atau sesiapa pun tak pernah bertegur Sungjae kerana tiada Juyoung ..
Juyoung peramah tapi dah habis sekolah , Sungjae selalu berbual dengan Juyoung . Sungjae pemalu .
" Ump , sorry lah sunbae kena balik dulu , mama dah tunggu "
" Baiklah ! "
" Jihyun , Hora dengan Juwoon jangan balik lambat , na - nanti om - omma tanya "
" Nae ! Arraseo ! Gweachana ! Bye ! "
Gagap Sungjae sampaikan pesanan . Tetapi Jihyun hanya senyum dan jalan tinggalkan dia.
❄❄❄❄❄
" Kenapa mama perlu ambil Sungjae ? Sungjaekan dah besar lagipun Sungjae taknak susah kan mama lah "
" Takperla , lagipun Sungjae je anak mama "
" Ma , kenapa kalau mama ambil kawan Sungjae cakap mama muda lagi , macam nonna Sungjae bukan mama "
" Mungkin mama kahwin lambat dengan papa "
Kata Eunsub sambil senyum .
" Sungjae macam takder iras papa pun , kalau iras mama macam sikit "
" Entah la , mama tak tahu nak cakap ape . Sungjae nak makan tak ? Mama lapar , jom makan "
" Makan dekat warung makcik leha tu la , dah lama tak makan masak lemak cili api tu , asam pedas ikan pari pun Sungjae dah craving ni "
" Yela yela , jom "
❄❄❄❄❄
" Mana adil ! mama salah "
" Betul la , teka teki tu senang je "
Sungjae angkat semua barang yang dibeli dan bawa ke dapur , dia terdengar suara Taehyung yang dia selalu dengar ..
" Tch . Ade betina lain dekat atas "
" Kenapa Sungjae ? "
" Tak faham la , mama punya lah cantik belum tua lagi kot , apehal dia dengan betina lain dekat atas ? "
" Sungjae , papa kan lupa ingatan masa Sungjae 5 tahun . Dia fikir yang mama ni cuma pembantu rumah dia je yang Sungjae ni pula anak mama "
" Kenapa mama pula kena ganti tempat kerja dia ? Dia tu memang dah lama jadi gigolo ke ma ? "
" Panjang cerita dia , sampai sekarang bodyguard dekat luar dah tukar orang dah "
" Sebelum bodyguard Rowoon , siapa bodyguard dulu ? "
" Dulu Yugyeom , Jackson , Jihwan dan Junhoe tapi Sungjae tak kenal dan tak sempat jumpa "
" Cuba kita duduk dekat situ , biar mama cerita , Sungjae nak dengar "
Sungjae menarik tangan Eunsub ke halaman rumah , Rowoon yang berada di pagar hanya melihat mereka berdua duduk di halaman sambil nercerita ..
❄❄❄❄❄
Sungjae membuka topi sekolahnya dan minum air teh hijau yang dibuat oleh Eunsub .
" Jadi , papa dah lama lah kerja sebagai gigolo lepastu syarikat lepastu kahwin dengan perempuan lain lepastu dia di ceraikan lepastu mama kena culik lah hilang lah lepastu papa lupa ingatan , usih panjang nya cerita mama "
" Kalau lah Jimin dekat sini , mesti mama kahwin dengan dia kan ? "
Kata Sungjae selesai sahaja mendengar cerita dari Eunsub ..
" Tapikan mama , jahat sangat ke Daniel tu ? Kenapa papa buat macamtu dekat ex gf Daniel tu "
" Entah lah , mana lah mama tahu . Ni aunty Hyunra message yang Juyoung ajak main basketball petang nanti . Nak join tak ? "
" Nak , kalau mama temankan , nanti mana tahu ade namja lagi cari mama Sungjae tolong "
" Biar mama tukar baju jap , lagi pun uncle Yoongi dekat sana "
" Kalau macam tu , siapa lambat siap dia kena denda misteri ! "
Lari Sungjae ke atas terus berlumba dengan Eunsub .
Tingkah laku mereka hanya di lihat oleh Taehyung di bilik dengan perempuan lain . Biasa lah dah lupa ingatan .. ingat jadi gigola je ..
Lupa ingatan sampai tak ingat ape ape , banyak sangat tengok porn . Bodoh .
KIM SUNGJAE
17 TAHUN
YOU ARE READING
GIGOLO [ - ] KIM TAEHYUNG
Fanfiction- sexual things that make your minds not healty.