chap . 14

264 19 0
                                    

Kepada pembaca , episode 14 ade teknikal sexual . Faham ? Ok sambung .




" Ju jungkook ! ka kau buat ape dekat sini !? " 


Jerit Hyunra dengan perasaan yang penuh terkejut masatu juga otak Hyunra tidak fikir ape ape pun .


" Today is my lucky day , you know what i miss you so much "



Tangan Jungkook mula mengusap peha Hyunra yang terdedah sebab berseluar pendek

Hyunra menepisnya , tapi siapa tak tahukan Jungkook sado haha
nafsunya dah semakin membuak

" Jungkook lepaskan aku lah ! "

" No and never "



Dia menolak Hyunra ke katil dan
mengenggam kedua dua tangan
Hyunra .

Mulutnya mula mengucup leher Hyunra dan menjilat dengan rakus .

Kaki Hyunra menendang dick Jungkook tapi gagal sasaran tidak tepat .

Jungkook menarik seluar Hyunra dan campak jauh dari katil kali ni Jungkook merentap kuat baju tshirt Hyunra .


Lidah Jungkook memainkan peranan , jilat kesemua anggota Hyunra . Breast , neck , lips .

Mulut Jungkook mula kebawah
dan menarik spender milik Hyunra lucut kebawah .


" Jungkook jangan ! "


Merayu Hyunra dengan tangisan merana untuk melepaskan dia . Jungkook memasukkan dicknya kedalam miss V milik Hyunra .


Kali ni Hyunra tidak dapat buat ape ape tindakkan ape bila dia berada di dunia Jungkook .

Air lekit yang kepanasan pancut kedalam miss V Hyunra .


" Arg !!! "  Hyunra jerit bukan kerana nikmat tapi kecewa kerana tiada siapa datang menyelamatkan dia .


Tompokkan merah pekat dikatil Hyunra bermakna .. anda fahamkan ? Tidak perlu ditanya lagi ye .


Jungkook masih menghayunkan dengan penuh nikmat ..


" Aaaahhh Hyunnn fuck meee againnnn aaahh "


" BABI KAU JANTAN !!! "



Walaupun Jungkook dimaki tapi masa tetap tidak boleh diputar kerana Jungkook di dalam dunianya . Semua pum dah berlaku ..




❄❄❄❄❄

+ 50 minit kemudian +




Jungkook zip semula seluarnya dan langkah keluar dari bilik Hyunra , dia terus lari ke dapur .


Selepas nampak Raera dan Hyuri berada tepat di depan pagar rumah Hyunra ..


" Hyunra !! aku dah sampai ! kata nak tengok movie !! "




Apabila Hyuri melangkah masuk bilik Hyunra , tangisan yang sangat sedih daripada Hyunra .


" What happen to you !!!??? "   Raera mula panik , masa parents dia takder masa ni lah benda ni nak berlaku . Fuckkk guys .






❄❄❄❄❄



Aku ikut Yoongi ke rumah Hyunra , semua dah berkumpul .

Ape kes ni sampai aku kena ikut
sekali ? Aduh mak susak betul la.

Bila Yoongi langkah masuk aku pula terkejut semua tengah begang .

What happen guys ? Aku diam
bila Yoongi tanya ape yang berlaku .


Aku lagi terkejut . Hyunra kena rogol uh ? Kau ghase ?


" Habistu ? Dah report polis ? "


Masing masing gelengkan kepala , ape bodoh ade phone tak call .

Biar polis siasat kes ni , aku takder kena mengena . Jadi biar aku balik dulu .

Kereta aku tepat depan rumah Yoongi sebab aku hantar dia balik .


" Kau jangan fikir sangat lah , kalau kau rasa Hyunra tu penting kau kahwin dengan dia . The end am i right ? "


Dia diam . Reaction pun takder . Fuck penat aku ceramah sial kau Yoongi . Fine dia bla macamtu .


Tanpa cakap ' Terima kasih '

Repeat . Tanpa cakap ' Terima kasih '



Depan apartment aku parking kereta . Aku nak tidur lah halamak mengacau je lah . Kunci pintu .

Campak kunci , masuk bilik .



" Wow ! semenjak bila ade perempuan sexy dalam ni ? Eh ni Eun Astaga Taehyung "


Baju Pyjama yang Eun pakai tadi nampak sedikit peha gebunya , sebab dia pakai seluar pendek .


Kalau pakai seluar pyjama mahu dia asyik pegang . Haih .




❄❄❄❄❄


" Warg ! aku dah lambat ! "  aku dengar suara Eunsub menjerit .


Bila aku tengok pintu rumah aku dah macam kena pecah dia keluar .

Dia photoshoot lagi ke ? Atau tak ? Entah lah dia .





❄❄❄❄❄


Jimin nak jumpa aku , apedia nak ? Penyibuk jela . Aku still tunggu kehadiran dia dalam 5 minit .


Tak datang , aku bla .


" Sorry aku lambat "


" Hm , mana Jungkook ? "


" Melancong tapi aku tak tahu lah dekat mana "


Aku tengok Jimin . Dia diam


" Ade ape kau jumpa aku ? "


" Jungkook dia ade awek eh dulu ? Hyunra kan ? "


Kenapa kena ungkit zaman sekolah uh ?


" Kenapa ? "


" Semalam dia kata , dia nak jumpa tapi tak tahu lah dah jumpa kebelum "


" Lantak dia lah , ni malam kau datang tak ? "


" Datang , kau tahukan Jungkook nak balas dendam dekat Hyunra ? "


Dendam ? Dendam yang Jimin maksudkan tu .. takkan lah Hyunra pun tak bagitahu muka mamat tu . Dendam ?

GIGOLO [ - ] KIM TAEHYUNG Where stories live. Discover now