Aku nampak Eunsub dengan perempuan tadi datang ambil kereta . Kalau aku keluar nanti Eunsub nampak tak boleh jadi ni.❄❄❄❄❄
Eunsub Pov
Aku berlari dengan sunbae Hwamin ke parking kereta , dia mengeluarkan kunci dari pocket
aku pula pandang sekeliling ..Bila aku pandang pintu club macam ade orang mengendap muka dia mirip gila dengan
Taehyung .Aku lari ke sana sebelum aku masuk , aku tengok sekeliling mana tahu Yoongi dekat sini .
Nanti dia fikir bukan bukan .
Aku masuk ke dalam nampak dia lari dengan himpitan manusia dekat club ni . Err susahnya .
" Taehyung ? " aku tepuk bahu dia tapi bukan salah orang . " Mianhae saya salah orang " aku undur kebelakang .
" Nak pergi mana !? " secara tiba tiba aku kena tarik . Aku cuba toleh tapi tak boleh .
Aku lawan dengan tarikkan dia tapi gagal . Tenaga dia lebih kuat dari aku sampai ke sebuah bilik .
" KAU !!? " rupannya gigolo yang aku tumbuk tadi dia kunci pintu bilik .
" Kau nak ape !? " dia senyum dan membuka satu per satu butang baju dia .
" Kau kena bayar hutang sebab kau tumbuk aku tadi , ni aku lah park Jimin , Yoongi takkan jumpa kau pun "
" Lepaskan aku ! " aku cuba tolak dia tapi dia tolak aku balik ke katil , dia genggam kuat dua dua tangan aku .
" Lepaskan aku lah Jimin ! " aku jerit macam mana pun siapa je dengar ? Yoongi dapat selamatkan aku ke ?
Lidahnya jilat pipi aku , jijik lah !
" Jimin maafkan aku ! " aku merayu tapi tak berhasil ..❄❄❄❄❄
Aku dekat pintu dengar jeritan Eunsub sedang merana , kalau aku rempuh confirm Eunsub terkejut ..
Aku call Yoongi , phone mana !?
Please tolong jawab panggilan aku ." Hello ? " - yoongi
" Kalau kau nak adik perempuan kau selamat , datang ke club lorong lima bilik nombor 2 , sebelum dia dirabakkan "
Aku matikan panggilan , aku harap Yoongi tak cam suara aku.
❄❄❄❄❄
Yoongi Pov
Aku lari tinggalkan mama dan papa . Sekarang ni macam mana Eunsub boleh dekat club ! Haih !
Nak taknak aku kena lari tak boleh ambil teksi sambil tu aku call Jin dan Hoseok supaya tolong aku ..
Sampai je club aku lari masuk ke dalam . Tak kisah lah orang tu jatuh kena tolak dengan aku .Er
Bilik nombor 5 , ni !
BANG !
Aku nampak Eunsub sedang meronta kini , Jimin separuh bogel manakala badan Eunsub separuh terdedah .
Aku tolak Jimin dengan kuat Eunsub pula memperbetulkan pakaian dia ..
" BABI KAU ! KAU SENTUH ADIK AKU LAGI SIAP KAU ! "
Aku tumbuk Jimin tapi niat tak sampai sebab Eunsub dah tarik aku keluar dari bilik dan club tu.
Ade seorang perempuan datang peluk Eunsub dengan erat . Siapa dia ni pula . Aku tarik Eunsub dan tampar dia .
" Macam mana kau ade dekat sini ! ape kau buat dekat sini ! oh kau pandai eh kau sekarang ni ! aku tak pernah ajar kau pergi club "
❄❄❄❄❄
Tangan Yoongi hinggap ke pipi Eunsub kali kedua . Perempuan tu tak dapat nak halang . Ape ntah aku yang kena halang ?
Yoongi tarik Eunsub dan aku masih dengar perbualan Yoongi.
" Aku taknak kau rapat dengan adik aku lagi ! "
❄❄❄❄❄
" Sakit lah hyung ! " Yoongi pukul Eunsub dengan tali pinggang miliknya ..
" Cukup Yoongi ! " omma dan appa Yoongi menghalang perbuatan Yoongi tadi dan Hwa min kini akan menerangkan semua.
" ok Hwamin , macam mana Eunsub boleh ade dalam club ? "
Kali ni Eunsub dalam pelukkan Hwamin , Yoongi still tak puas hati .
Hwamin cerita semua tentang dia diselamatkan oleh Eunsub , manakala Eunsub cerita semua kenapa dia masuk dalam club .
" oh macamtu , kalau macamtu Eunsub bukan sengaja masuk dalam tu "
" Semua memang suka sangat baran tanpa menyelidik ! aku tak suka hyung Yoongi ! "
Tanpa buang masa Eunsub keluar dari rumah ..