chap . 61

123 13 12
                                    


" KAU DI PECAT ! AKU NAK KAU KELUAR DARI RUMAH AKU ! "

Sungjae yang baru balik dari sekolah terus bangunkan Eunsub yang ditolak oleh Taehyung sedang panas baran .

" KAU GILA EH ! DIA NI BINI KAU ! AKU ANAK KAU LAH SAWAN ! BAPA JENIS APE LAH KAU NI "

Jerit Sungjae menolak dada Taehyung tapi dengan pantasnya Taehyung membalas balik per buatan tadi dengan menumbuk Sungjae hingga rebah .

" BILA MASA AKU ADE ANAK LAH SIAL ! AKU BELUM KAHWIN LAGI ! KAU FAHAM TAK ! AKU TAK INGIN NAK KAHWIN DENGAN PEMBANTU RUMAH MACAM DIA DENGAN ANAK DIA YANG LUAR NIKAH NTAH KEMANA BAPA KAU SETANNN "

Kata kata Taehyung menusuk ke hati Eunsub , sekali gus Eunsub menumbuk mata Taehyung lalu menampar nya dengan sepuas hati ..

" EH ! KAU TU BAPAK AKU LAH ! KAU TU DAH TUA NYAYOK PULA TU ! LEPASTU SIBUK LANCAP DENGAN PEREMPUAN LAIN DALAM RUMAH NI ! SPERMA KAU TU DAH TAK KUAT SEDAR SEDAR LAH DICK KAU PUN DAH LEMAU LAH SIALLLL ! AKU TAK SANGKA ADE BAPAK MACAM KAU ! "

Sungjae berlari ke bilik Taehyung memanggil nya tapi di endahkan oleh Sungjae ..

Beberapa minit je Sungjae turun dengan membawa bag pakain milik Eunsub dan milik dia ..

" BAGUSLAH BERAMBUS DARI SINI ! SEMAK AKU TENGOK MUKA KAU ! DENGAN OMMA KAU PEREMPUAN MURAHAN ! "

" KAU TU ! BILA NAK INGAT TUHAN ! DAH BANYAK SANGAT KE PAHALA JADI GIGOLO !? ONE DAY AKU TAK ANGGAP KAU SESIAPA EVEN KAU MELUTUT DEPAN OMMA AKU LAH SIALL FUCK YOUR SOUL BITCH ! IM NEVER GETTING BACK FOR YOU APOLOGIES ! AND NEVER FORGIVE YOU AGAIN ! SPEAK AKU BERTAMBAH BAIK KALAU MAKI KAU ! ARG BABI LAH KAU NI "

Jerit Sungjae dan mencampak kan bag pakaian tadi ke dalam kereta , Eunsub di tempat drive hanya diamkan diri dan mengalirkan air mata nya .

Sungjae dengan geram hampir berkecai pagar yang ditolak oleh dia . Rowoon pula hanya mampu diamkan diri dia bukan siapa siapa ingin memberhentikan pergaduhan ini .


❄❄❄❄❄

" Haish , memang Taehyung tu tak boleh ingat diri dia siapa lah dah nak masuk berapa dah ni masih tak pulih "

Kata Sungjae hanya melihat Eunsub dari tadi termenung .

" Kau buat ape Eun ? Siapa Taehyung mengamuk bagai "

Tanya Yoongi tetapi Eunsub diam dan jalan masuk ke bilik lamanya dulu ..

" Give she more time to explain "

" I know lah , dah lah aku nak makan ramen , kau nak tak Sungjae ? "

" Tahu ke ? "

" Tahu la , ingat aku dah habis sekolah , aku lupa ke ? ish "

❄❄❄❄❄

Sungjae melihat Eunsub duduk di birai katilnya lalu Sungjae jalan menuju ke arah Eunsub .

" Ma , mama lupakan jela jantan tak guna tu "

" Tengah cuba "

" Boleh ? "

" Entah , Sungjae actually mama nak bagitahu something tapi mama takut Sungjae tinggalkan mama selamanya macam papa buat "

" Ape dia mama ? Sungjae janji takkan tinggalkan mama walaupun sehari "

Eunsub menarik nafasnya lebih dalam dan menghembusnya dengan perlahan ..

" Mungkin ini masa sesuai "

" Masa ? "

" Sungjae masa mama masih muda , mama keguguran anak pertama mama tapi itu anak namja lain bukan papa . Sungjae pula ..... hm ... Sungjae ade orang letakkan di depan pagar rumah dikirakan Sungjae cuma anak angkat je "

" ...... "

Eunsub mengeluh kemudian dia tidak dapat kawal perasaanya yang sedih dan terus melutut depan Sungjae ..

" Tolong lah Sungjae jangan tinggalkan mama , mama merayu jangan seksakan mama .. Sungjae ? "

Sungjae memandang Eunsub seperti sedikit kecewa , sedih , menyampah tapi apekah daya ..

Sungjae memeluk erat mama kesayangnya dengan penuh kasih sayang ..

" Mama , Sungjae terima even Sungjae ni anak kutip sebab mama lah Sungjae membesar , berkat mama Sungjae belajar pandai pandai kalau takdernya mama mungkin Sungjae merempat jauh .. Sungjae kan dah janji dari kecil . Sungjae tak akan dan tak pernah nak tinggalkan mama macamtu . Ma.. terima kasih sebab kutip Sungjae jadi anak kesayangan mama , mama tak pernah layan Sungjae macam sampah masyarakat .. Sungjae hargai semua pemberian mama pada Sungjae . Kasih sayang , tempat tinggal dan cinta seorang ibu "

Eunsub hanya nangis dari kes Taehyung sehingga lah sekarang dia bersama Sungjae

" Mama , Sungjae sayang mama "

" Mama pun sayang Sungjae "

Yoongi disebalik pintu memegang bekas popcorn dan tisu satu kotak mengelap air matanya ... dan menghembuskan hingus nya .. selekeh

" Dr-dra-drama hiks drama apekah ...wuarggg sedihnya ! "

Swag Yoongi pupus akan munculnya 2018 .. munculnya princess Yoongi ..

Savage Yoongi ..

GIGOLO [ - ] KIM TAEHYUNG Where stories live. Discover now