chap . 42

184 17 10
                                    


" Makan ! "


" Taknak lah ! "  jerit Hyunra .


" Aku kata makan , makan lah ! "


" Aku kata taknak , taknak lah bodoh ! lepaskan aku ! "  Hyunra meronta tapi apekah daya dia kena ikat kan .


" Baru je sehari dengan aku dah macam sebulan , kau tunggu lah husband kau datang menyelamatkan kau eh , aku nak keluar dulu "


" Bodoh ! jantan macam kau memang patut mati lah sial ! "

Hyunra memakinya tetapi dia tak perlu kisah janji dia dapat ape yang dia mahu .


❄❄❄❄❄


"

Terima kasih "  kata Jungkook lalu beredar dari rumah keluarga Tuan Min untuk jaga baby Juyoung sementara .


" Come on Hyunra please pick up your phone "  Jungkook tetap
cuba call Hyunra tetapi tiada siapa pun jawab .


" Hello ? "


" Kau nak ape ? "


" Tolong aku Eun , Hyunra hilang dari semalam "


" APE !? "


" Aku ambil kau dekat rumah Taehyung , aku on the way "


" Eh tak tak , ambil aku dekat hotel murah tu , trivago je mampu "


" Ha ok ! "


Jungkook pecut memandu kereta hingga le hotel trivago macam iklan tu kan . Ha disitu lah Eunsub tengah berdiri lalu masuk ke dalam kereta ..



" Macam mana Hyunra boleh hilang ? "


" Entah , semalam dia langsung tak balik "


" Kau dah report poliskan ? "


" Dah , kau kenapa Eun ? Lari dari Taehyung ? "


" Nothing "



Jungkook tahu perkara sebenar tetapi dia taknak besarkan hal ni dia nak selesaikan misi mencari Hyunra .


Jungkook membawa Eunsub jumpa Jimin yang sedikit kesan lebam dekat muka dia .



" Eun aku minta maaf bawa kau jumpa Jimin tapi Jimin nak tolong kita cari Hyunra "



Eunsub berdiri tepat belakang Jungkook berbadan sasa sikit je .
Jimin cuma diam dan kaku lihat Eunsub takut dengan dia tapi tu bukan perkara sebenar ..



" Kau tahu kan aku taknak jumpa kau sebab nanti aku yang kena "


" Kalau Taehyung pukul kau lagi , aku ade untuk kau "


Kata kata Jimin buatkan Jungkook dan Eunsub terkejut .


" Ma macam mana kau tahu ? "


" Semenjak dia jumpa pukul aku , aku tahu kau yang asyik kena , bodyguard kau selalu berbisik pasal kau kena pukul "

Terang Jimin tapi Eunsub tak tahu nak kata ape . Benda ni macam tak logik bagi Eunsub .



" Takperlah , lupa kan hal tu . Betul kata kau jodoh cuma kuasa Tuhan bukan aku yang tentukan "


" Dah benda tu ketepikan sekarang ni wife aku hilang nak ber senetron pula dekat sini "

Kata Jungkook sambil serabutkan rambut perangnya .
Phone Jungkook berbunyi nama Hyunra terpampang dekat screen phone Jungkook .



" Hello ? "


" Bagi aku 25 ribu won dan aku serahkan wife kau . Alamat aku akan message kau "


" Hello !? "




Jimin memandang Jungkook kelihatan resah lain macam . Dia diam dan tunjuk message terdapat alamat dan jumlah wang yang perlu tebus Hyunra .



" 25 ribu won !!? "




❄❄❄❄❄

Eunsub Pov


Mata aku asyik tertumpu pada seorang mamat ni , aku makan asyik tengok dia sebab ade something tak kena dengan dia .


Bukan ape lah kan , tadi ade orang call dia dan dia ade sebut nama Hyunra itu yang aku pelik.


Dia keluar dari kedai makan , aku cepat cepat tinggalkan duit atas meja dan ikut lelaki tu senyap senyap .


Tak tahu sama ade aku buat ni betul ke tak , aku takut salah orang je tapi aku nak surekan
betul ke tak .


" Kenapa aku tak message Jungkook je ? Tapi aku kena confirmkan , nanti lah "


Namja tadi masuk ke satu lorong aku pun masih ikut jejak dia .
Sampai satu buah rumah kecil
yang macam tak digunakan lagi.


" Mana namja tadi ? Mana dia menghilang pula ni ? "



Aku cuba cari namja tadi ditempat yang aku datang tapi tak jumpa . Bahu aku disentuh
bila aku toleh namja tu dekat belakang aku ..




❄❄❄❄❄

Aku bangun dari katil dan lihat perempuan disebelah aku semalam hilang dan tinggalkan duit .


Namjoon masuk ke bilik dan duduk sebelah aku . Dia macam nak bagitahi something .


" Tae , aku surekan kau berhenti je sampai bila kau nak main dengan customer ? How about your wife ? "


" Dia tinggalkan aku "


" Sebab kau curangkan ? "



Kata kata Namjoon tadi buatkan aku rasa ya betul , aku curang tapi salah dia kenapa dia tak treat aku as her husband ?



" Balik lah , kalau kau curang wife kau akan kena rembat dengan orang lain "


" Ak aku , haish "  aku mampu mengeluh je .


" Kau nak Jimin ambil Eunsub dari kau ke ? Atau kau nak aku ambil dia ? "


" Haih , aku .. "


" Kau tak takut ke nanti Minhyun datang tuntut ex girlfriend dia ? Eunsun kan ex dia "


" Aku perlu cari dia tapi dia taknak jumpa aku "


" Jangan fikir banyak sangat , walaupun banyak awek dekat luar tak semestinya dia tu kau perlu sayang "



Nama Jungkook terpampar dekat screen phone aku , Namjoon keluar dari bilik dan tutup pintu ..



" Hello ? "


" Ape ? "


" Wife kau kena culik , datang jumpa aku cepat dekat bank "



Fuck !

GIGOLO [ - ] KIM TAEHYUNG Where stories live. Discover now