chap . 32

190 17 0
                                    

Eunsub Pov


Dah berbulan Taehyung busy aku still lagi terkurung dalam ni
macam banduan aku dekat sini.


Kalau dia balik pun malam buat kerja dengan laptop . Kalau tak buat kerja dia menghilang balik 3 pagi atau 4 pagi ..


Lepastu nak mengamuk je dah macam orang mengandung aku pula selalu jadi mangsa pukulan dia ..


Dia pukul tak pernah nak fikir ape yang aku rasa . Semua lebam aku sorokkan bila omma dapat tahu mungkin aku yang akan kena .. Haih ..


Aku termenung tengok dua ekor bodyguard sedang jalankan tugas . Jaga aku , tak penat ke ?


Jackson datang kearah aku dan
sapa .


" Hi Puan "


" Hey "


" Puan tak buat ape ape ? "


" Saya bosan lah "



❄❄❄❄❄


A

ku baru balik dari kerja ter nampak Eunsub berdiri depan pokok bunga yang dia tanam .


" Kenapa dengan dia ? "


Dia macam tak ok , aku kesana dan bodyguard pandang sambil bagi isyarat jangan 'tegur' Eun .
Apehal ?


" Eun ? "


Dia pandang aku sambil pegang sekuntum bunga yang dia tanam dan muka dia pucat , mata dia sebam gila ..



Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


" Ke kenapa kau nangis ? "


" Warg ! siapa petik bunga ni !??? "


Dia punya air mata deras macam air terjun pasal bunga je .. Aku nak buat ape ni ?


" Aa..bunga je na nantikan tumbuh ba baru kan ? "


" Ah sedihnya ! penat aku tanam selama berbulan , siram setiap minggu payungkan pokok ketika salji , tunggu bunga kembang seindah warna pelangi tetapi satu warna je , makan tak kenyang mandi tak basah semua tak ok , kenapa dia jadi macam ni wuargggg ! "

Membebel panjang dia sambil tanam pokok tu --' kenapa dia boleh jadi macam ni ? Malunya aku bila jiran tengok ..


" Ni mesti kau kan !? Semalam kau hisap rokok dekat sini kan !? "


GIGOLO [ - ] KIM TAEHYUNG Where stories live. Discover now