Asa... Voi stiti ca viata e frumoasa?...Pff... Eu nu cred...Sa ai un tata si o mama rea care sa fie mereu duri cu tine...Nu e cea mai frumoasa viata...Sau asta doar mie mi se pare?...Asa eu sunt Beatrice... Am 16 ani dar peste o saptamîna 17... Deci degraba voi fi o fata mare... Si frumoasa...Mdea traesc în Mexic...Asa ca puteti sa veniti în vizita...Ca eu o sa plec de acasa... Eu ca si orisice copil învat la scoala...Credeti ca o iubesc?... Pai nu... O urasc...Mdea e frumoasa viata de copil... Ador vampirii...cînd ve-ti veni la mine în ospetie sa va luati pastile de calmare...Va întrebati de ce?... Pai simplu, toata casa e plina cu postere de vampiri... Si toata biblioteca din casa mea e plina cu carti de vampir... Am citit multe despre... Toti ma considera o ciudata, chiar si parintii mei... Dar mie nu îmi pasa... Eu îi ador chiar daca stiu ca ei nu exista... As vrea si eu sa am puterile lor supranaturale... Sa pot zbura, alerga repede... Dar cel mai important sa pot citi gîndurile... Asta e visul meu...
Mama-Beatrice, tu earasi citesti despre vampiri?
Eu- Da!...
Mama- Când o sa te lepezi de ei?
Eu- Niciodata!...
Mama-Prea bine... Acum ea si te pregateste, trebuie sa pleci la scoala!
Eu- Ah... Earasi în închisoarea acea!?
Mama- În acea închisoare tu o sa devii un om oarecare în lume...
Eu- Bun... OK...pa... Eu trebuie sa ma pregatesc...
Mama a esit din camera, iar eu am plecat la baie mi-am facut un dus apoi m-am îmbracat ASA:
Mi-am pieptanat parul meu ondulat si frumos... Mi-am luat geanta si am pornit spre scoala... Un nebun s-a lovit de mine si ma dat jos... Buna dimineata...mai buna nici nu putea fi...
Eu- Uitete pe unde miergi, împiedicatule...
Baeatul care era alaturi de cel care m-a dat jos... Se întoarce si îmi da o mîna de ajutor...
Eu- Ah merci... Cât de cascat si nesimtit poate fi prietenul tau?...
?- Sorry... Ne grabim si noi... Îmi pare rau, îmi cer iertare dar trebuie sa plecam... Pa!
Eu- Bun... Pa...
Mdea ciudati baiet dar îs a dracului de frumosi, mai ales acele corpuri bine sculptate... Se pare ca în fiecare zi stau la sala... Îs pierfecti.. Se pare ca orice fata le-ar cadea la picioare... Dar nu si eu... Bine eu am ajuns la ore ne mai auzim...
***Povesteste baiatul de care Beatris a fost data jos***
Eu- Jack... Acel miros îl simti?... Îl recunosti?
Jack- Da... Am gasit-o, e vie... Dupa 16 ani de cautare am gasito....
_________________
Hey, sper ca va placut noul capitol, Daca va placut dati un vot, iar daca vreti continuarea scriti în com Next...
CITEȘTI
Nu sunt cea ce cred eu (FINISATA)
Roman d'amourEa o fata pe nume Beatrice care iubeste vampirii si niciodata nu sia dat seama ca ei exista... Viata ei se va schimba definitiv... El este om sau vampir? Veti afla detaliile citind aceasta carte va iubesc mult