Capitolul 4:

64 8 0
                                    

Capitolul 4
NU SUNT CEEA CE CRED EU

*********Beatrice povesteste*******

Eu: Ce se intimpla aici?....Imi explica cineva?.....(strig eu fiind mirata....nu imi vene sa cred ce imi vad ochilor!)

Jack: Aaaa cred ca ti-ai dat seama...noi suntem vampiri.....

Eu: Ce?....vampiri?.....pff..ma luati in joc?...Vampiri nu exista acum 500 ani au disparut...

Mama: Nu toti!.....

Imi aduc aminte ceea ce am citit eu azi dimineata....ca posibil ...regele cu familia lui sa fie vii!....

Eu: Stati un pic...voi sunteti regii vampirilor?...

Tata: Da dar deja de 500 ani suntem niste oameni de rind....

Eu: De ce nu mi-ai spus ca sunteti vampiri?...Stiind ca eu sunt obsedata de ei?....De ce acum va-ti decis?

Jack: Dupa ziua ta adică peste 4 zile vor incepe transformarile tale...si....

Eu: Ce transformari ?...Nu te inteleg?......Si cine esti tu?....

Jack: Dupa 17 ani  incep transformarile adica vei deveni vampir ca si noi...dar nu un simplu vampir.....tu in realitate ai 240 ani...dar cresti dupa virsta omului....Tu esti un vampir mai deosebit....nu ești un vampir de rind...tu ai putri de vampir dar si cele 4 puteri....apa, focul, vintul si lumina... si tu trebuie sa te inveti ale controla.......

Eu: Am citit despre asta...se spune ca acest vampir poate ajuta lumea vampirilor  de la moarte si sa ii faca mai buni...si sa fie prieteni cu oamenii ....

Robert: Da tu poti schimba lumea....dar pina atunci ai multe  de invatat....si e bine ca tu ai citit multe despre vampiri...o sa te discurci mai usor...

Eu: Mereu visam sa fiu un vampir si sa am puterile lor...de a avea acei colti, ochi, sa am o viteza mare si sa citesc gindurile dar acum ca am aflat ca sunt chear un vampir nu imi vine sa cred.....Dar de ce eu inca nu am puterile?...Dar voi le aveti?

Robert: Dupa ce implinesti 17 ani sau noi vampirii  incepi a te transforma...doar ca aceasta e foarte dureros si periculos....v-a trebui o zi sa stai in casa si sa nu esi in lume adica dupa ziua ta ...tu vei deveni vampir....Dar noi avem puterile deoarece am trecut deja de virsta 17 ani...

Eu: Stai daca tu ai mai mult de 17 ani....si tu poti citi gindurile ....spune sincer pe ale mele azi le -ai citit?

Robert: Eu vreu sau nu gindurile tale mereu imi apar in mintea mea.....Asa ca ti-am citit gindurile...de cind ne-am cunoscut...

Eu: Ce?.....Ah tu stii totul!...

Robert: Din fericire da!

Jack: Mama ,tata noi trebuie sa plecam .... avem treaba ne mai vedem alta data!

Eu: Mama? Tata?.....

Mama: Jack e fiul nostru mai mare si e fratele tau....

Eu: Ce?....dar de ce pina acum nu mi-ai spus?

Mama: Am crezut ca a murit...!

Eu: Murit?...Adica?

Mama: Acum 500 ani...oamenii au devenit mai curajosi...dupa ce au inventat o solutie de a scapa de vampiri....si ne-au inceput a omori...dintre care multi vampiri au murit...noi nu aveam scapare...acea arma care omora vampirii...ne limpsea de puteri ..si oamenii ne omorau.....Au ucis toti vampirii...doar ca noi regii am reusit sa scapam...am fugit...doar ca niste oameni...ne-au prins...si au vrut sa impuste in mine cind eram insarcinata cu tine fiinca stia ca daca vei aoarea tu pe lume vei putea schimba multe....doar ca Jack s-a bagat in fata mea.....ai primind el...acel glont in el...a cazut la pamint lipsinduse de puteri...dar tot ce a dovedit a fost sa ne spuna noua sa fugim....Noi asa am si facut.....am fugit...l-am lasat pe el acolo singur sa moara....Am plins ani la rind ca l-am lasat...imi parea rau.....Doar apoi m-am impacat cu gindul ca el a murit!(zice mama stergindusi lacrimile)

Eu: Dar cum ese ca el e viu si are puterile?!

Jack: Cind pe mine m-a impuscat.... a aparut Robert el era om...dar iubea vampirii eara asa ca si tine era obsedat de ei...adica el ii considera prietenii omului....Eu eram la pamint...pe moarte si oameni toti stateau mindri si veseli ca au omorit printul...adica aproape l-a omorit...Dar asa pe neasteptate a aparut Robert care ea omorit pe ei....si a venit spre mine.......am crezut ca gata e cu mine...dar nu el...m-a ajutat sa ma ridic...si m-a dus la el...si m-a vindecat inapoi...El era un fel de medic care facea medicamente din diferite ierburi...si cu floare vampirului el mi-a reintors puterile.....

Eu: dar cum a ajuns si el vampir?

Robert:....pai eu daca eram obsedat de vampiri....Doream si eu sa fiu un vampir.....Doar ca  nu puteam....Am incercat multe experimente...dar niciunul nu imi reusea...Doar ca intr-o zi cind ma intorceam de la munte ....am vazut cum oamenii il omorau pe print...care e vampir si am decis sa il salvez...fiinca eu ador vampirii...Deci stii ce a urmat mai departe.....Cind i-am reintors puterile...el m-a intrebat cu ce ma poate rasplati pentru fapta mea....dar eu ne mai stind pe ginduri i-am zis sa ma transforme in vampir...el mai intii a fost impotriva dar apoi l-am covins eu......Stiam ca sa fii un vampir pe cind ei erau vinati era destul de periculos ...dar ce s-ai faci visul trebuia sa il am in realitate....El m-a transformat in vampir......si earama de 500  ani eu sunt in lume si arat la o persoana de 17 ani...dar am 417....

Eu: Dar cum ati ajuns impreuna sa fiti?

Robert: Eu i-am prolus sa fim o echipa mai ales ca acum eram doar noi doi...singurii vampiri printre oameni.....si el a fost deacord.....O suta de ani...noi ne-am plimbat prin lume.....cautind alti vampiri...dar am aflat ca toti au murit...nustiu de unde s-a mai auzit ca regii au fost prinsi si omoriti.......Aveau dovezi ca is morti dar tot nu erau siguri de asta...daca sa va uitati atent regii inca si acum sunt in cautare.......Jack a fost distrus cind a aflat ca voi ati murit.....dar nu a crezut in asta..va cauta dupa mirosuri dar nu v-a gasea .....Alti 200 ani v-am mai cautat dar nimim....apoi acum 240 ani...am refuzat sa mai cautam ne-am impacat cu gindul ca ati murit....Doar ca acum 10 ani noi ne-am mutat aici in tara....cu traiul...si eata ca intr-o zi mai bine zis acum 3 zile cind am dat peste Beatrice ...Eu am dat-o jos...din greseala...si ea a tipat la mine.....inima mea a inceput a bate tare....Jack cind s-a dus sa o ajute cind a dat mina cu ea...a inlemnit....si-a dat seama ca voi sunteti inca vii...fiinca mirosul....ei gustos ...e familial...si ....eata toata povestea...pina la urma noi v-am gasit...si am aflat ca nu sunteti morti...

Eu: Mdea trist....( casc)......Eu se pare ca voi pleca la culcare.....Noapte buna...

Jack: Ah da si noi vom pleca....Larevedere surioaro(zimbesc)

Mama: Stati!(striga).....Aaa ramineti e tirziu deja...si sunt camere destule de a sta cu noi....nu plecati..(zice mai incet)

Jack: Bine...(zice vesel)

Gata.......
V-a placut?....
Vreau pareri....multe...!
*1263* de cuvinte.

Nu sunt cea ce cred eu (FINISATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum