Iarasi eu nu am scris eri...imi pare rau ca v-am facut sa asteptati dar timpul meu...e cam scur..eu era sa nu scriu nici azi...dar mi-am gasit eu o ora si am facut un capitol pe azi....nustiu cind dar o sa iau o pauza.....o sa va anunt....ok....eu cred ca voi nu va-ti suparat pe mine!.......Bun nu va mai retin....citire placuta..si da scrieti mai jos merita sa continui sa scriu?...?: Ha,ha ,ha v-am gasit eu!.....
Cum stau eu cu spatele la acest om necunoscut.....ma intorc sa ii vad fata......doar ca imi deja imi pare rau ca m-am intors.....El e ....cel mai bun prieten al meu....adica am fost...acum 5 ani el a plecat....si ma lasat balta....!....
Eu: Edward?.....Ce cauti tu aici?.....(il intreb uimita
Edward: Am venit sa imi eau ceea ce e al meu...(face un pas spre mine)
Eu: Ce?....(fac un pas in urma)
Edward: am venit dupa tine!....sute de ani te-am cautat apoi te-am gasit....apoi am fost nvoit sa plec ...dar earasi te-am gasit....asa ca hai cu mine...(ma apuca de mina si ma trage cu forta spre iesire)
Eu: Lasa-ma .....nu vreau sa merg cu tine....cind aveam nevoie de tine m-ai lasat balta....Edward eu te urasc...mi-ai privocat doar suferinte....pleaca...eu nu mai am incredere in tine!
Edward: Il iubesti pe el?.....(arata spre Robert).....Pe mine nu ma iubesti?
Eu: Nu te-am iubit niciodata...eu doar te consideram cel mai bun prieten......Dar apoi ca acum nu te mai cred un prieten.....Mai lasat in pericol si ai plecat.....
Edward: Am fost nevoit sa plec...imi pare rau!.....
Eu: Mai lasat cu acei lupi...eram la un pas de moarte.....Mai lasat singura dar acum zici ca ma iubesti?.....(imi curge o lacrima ....el vine spre mine)....Pleaca Edward ...pleaca nu vreau sa te mai vad.....(il imping atunci cimd vrea sa puna o mina pe mine....)
Edward: Neee eu fara tine nu plec ...(ma apuca de mina si ma trage cu forta )........Tebuie sa imi fac planul....
Eu: Ce plan?.....Lasa-ma in pace nu merg eu cu tine.....(ma zbat ca sa ma lase in pace doar ca el ma stringe mai tare de mina...ceea ce ma face sa scincesc de durere).....Edward ma doare...imi provoci durere..
Edward:Nu imi pasa.... (spune nepasator ...apoi il vad cum incepe a tremura....si peste o minuta il apar niste aripi negre in spate....in cap ii apar coarne negre...iar miinele i se transforma in gheare.....
Eu: Ce?...Ce e asta?!(strig)
Edward: Sunt un demon......(cu ghearele lui...ma apuca de miine si vad cu ma indepartez de pamint....
Eu: Nuu...lasa-ma jos...demonule....Robert...ajutama.....Mama.,tata, Jack....ajutor......(mama,tata, Jack ,si Robert se transforma si incep a alerga dupa noi..doar ca ei ne pierd urma fiinca noi ne-am inaltat...spre ceruri ear vampirii nu pot zbura...cred....Ah gata aici mi-e sfirsitul....
Edward: Ah micuta...no sa te mai gaseasca niciodata.....(zimbeste draceste)
Eu: Ce ai de gind sa faci?....(il intreb plingind)
Edward: Tu esti regina , adica printesa vampirilor...iar eu regele demonilor....eu am peste o mie de ani.....si nu mai sunt la fel de puternic...iar tu imi poti reface puterile...
Eu: Ce vrei sa spui?
Edward: O sa iti fur puterile si o sa mori...dragutzo.....ha, ha ,ha....ce crezi ca o sa te las vie?...Draga eu de 499ani te urmaresc...eu am fost cel mai bun prieten al tau fiinca doream sa te ademenesc in capcana mea......ah micutzo nu trebuie sa ai incredere in mine......Ai avut incredere in cel mai mare dusman...al tau...o sa te distrug pe tine....o sa conduc intrega lume daca tu mori.....Toata lumea v-a fi amea....Tu doar stii ca esti cea care va readuce vampirii la viata...adica miine cei care au murit vor invia??.....Si vampirii vor stapini lumea...dar eu cu ce ramin?....Nee o sa mori fetito.....azi e ultima zi din viata ta!.....
Eu: Cu ce ti-am gresit eu tie?....lasa-ma in pace....
Edward: Nu asta nu se va intimpla tu vei muri.....ha ,ha ,ha
Ah o sa mor....nu stiam ca sa fii vampir e atit de complicat si periculos....Nu o sa il mai vad pe Robert...nu o sa ma mai pot certa cu el....cu mama si tata nu o sa ma mai vad...nu o sa mai pot glumi cu ei....Nu o sa ma mai pot bate cu Jack.....de la scaunul meu...!De azi voi fi singura ...fara nimeni....o sa mor...o sa ajung in ceruri unde voi fi singura😑....fara familia mea......(imi curge o lacrima, inca una , si inca una.....si mai multe....am inceput a plinge)......M-a adus intr-un tunel intunecat unde nici o raza de lumina nu se vede.....oh o sa mkr singura si inca in intuneric...asa imi pare rau de mine.....😐
Edward: Eata aici tu o sa iti petreci ultima zi din viata ta!...(ride)
Eu: O sa vina si o sa ma salveze...Familia mea nu o va lasa asa balta...o sa vezi o sa mori tu nu eu....
(imi pare rau deja ca i-am zis sta fiinca mi-a tras o palma ca am cazut jos si m-am lovit la cap ....nu mai vad nimik...brusc mi se face negru in ochi.....si gata....pina aici...*************
gata...V-a placut?...Vreau pareri....
Aaaaa da credeti ca v-a muri?...
Credeti ca familia ei o va salva ?....
***950*** (cuvinte)
CITEȘTI
Nu sunt cea ce cred eu (FINISATA)
RomanceEa o fata pe nume Beatrice care iubeste vampirii si niciodata nu sia dat seama ca ei exista... Viata ei se va schimba definitiv... El este om sau vampir? Veti afla detaliile citind aceasta carte va iubesc mult