Capitolul 16

32 7 1
                                    


Toata noaptea nu am dormit...ma simt rau.....mii dor de familie, de Robert.....l-am tradat....l-am ranit ....l-am tradat.....ah e asa complicata veata asta a mea....nu stiam ca e assa de greu sa fii vampir.....nu puteam sa fiu si eu o fata  de rind...ca toti oameniii......?.....Ah e asa de grea viata asta de vampir.....

Oliver: Iubirea mea...ce faci ?....esti gata de nunta de miine?....(ma ia in brate  apoi ma saruta pe frute....asa as vrea ca acum Robert sa fie in locul lui.....ah Robert al meu!........ eu te iubesc si te voi iubi mereu....

Oliver: (imi trage o palma...) ....asta e pentru ca nu  mi-ai raspuns.....vreau respect ....vreau ca tu sa ma respectii....si de cite ori te voi intreba ceva in prima secunda sa imi raspunzi.....bun?.....(eu afirm din cap)....Nu aud...?!

Eu: Bun...(spun scirbita....ah imi urasc  viata)....

Oliver: Iata asa fata bravo....acum dute  la bucatarie si maninca bucatareasa a facut ceva de mincare........

Eu: Bun!.....Am iesit alergind de acolo....ma tem deja de el.....ah il uras....pun mina pe obraz si scincesc de durere...da de 3 ori sa te loveasca in acelasi loc....asta e rau...trebuie sa am o vinataie frumusica......am ajuns la bucatarie si m-am asezat la masa...vad o batrinica cam de vreo 50 -60 ani...care priveste spre mine mirata ...tinind o tava cu mincare in ea.....

Bucatareasa: Tu esti Beatrice care totul depinde de tine...da?....tu ne-ai inviat pe noi?....ce ai patit draga la obraz?....(imi atinge fata facindu-ma pe mine sa svcincesc...).....Ah scuzama....v-a trebui ceva rece sa pui...ca sa iti treaca cit de cit!....

Eu: Da eu sunt acel vampir....(zic trista).....El m-a lovit....si nu numai o data...il urasc ....cum poate el sa imi fac una ca asta?....Si inca zice ca ma iubeste......(zic plingind)....il urasc....mi-a distrus viata....

Bucatreasa: Il iubesti?.....

Eu: Nu....!....eu cu forta ma casatoresc...cu el...ma amenintat cu familia ca o sa mi-o omoare....eu iubesc pe altcineva.....

Bucatreasa: Oliver nu e un baeat rau...eu tare bun....doar ca trebuie cineva sa ii dezghete acea inima de gheata a lui...si tu esti cea care o vei face...doar ajuta-l.....nu cred ca iti vrea raul....

Eu: Il urasc...nu cred ca il voi iubi vre-o data....intelegi?!

Bucatreasa: Inaintea ta a mai fost o fata cam tot de virsta ta...tot de la inceput zicea ca il uraste dar pina la urma s-a indrgostit de el....acest palat cindva era intunecat si plin de rau...dar ea a topit inima lui...si palatul si-a reveni....doar ca  lui inima a inghetat inapoi cind ea a murit....acum iarasi a avut  ocazia sa iubeasca...si nu o sa te lase in pace pina tu nu il vei iubi......

Eu: Nu cred ca il voi iubi....eu imi am alesul meu.....si la sigur intr-o zi voi evada....o sa scap de el o sa vezi....

Bucatreasa ...::: O sa vezi...o sa ajungi la cuvintele mele....acum ia si maninca ...ai cam slabit in ultimul timp....trebuie sa fii in forma....

Eu: La aceasta nu pot sa refuz......(ma apuc de mincat cu pofta din friptura cea gustoasa..,)

Bucatareasa: Pofta buna...domnisoara Beatrice...

**************Robert povestesteste************

Eu: Jack imi spunea ca ma iubeste...ca si-ar da viata pentru mine.....si eu am crezut-o....am fost un asa prost....ea cind era linga mine...si-l imagina pe el nu pe mine....eu ii eram un simplu prieten......care o iubea sincer si credea in cuvintele ei false ...ea toata e falsa.....m-a distrus ce vreai sa fac?.....aaaaa?..( arunc citeva haine in geanta enorma de le patul meu.....plingind.....da eu pling....sunt distrus....ma sint tradat....ma simt rau.....ah sunt atit de prost....cum imi imaginam eu ca o printesa sa se indragosteasca de un simplu vampir sarac....?!...Ah Beatrice ce mi-ai facut tu mie.....

Jack: Dar nu e unica decizie sa pleci...de ce fugi ?....Stai nu pleca....nu ma lasa...imi esti ca un frate nu as vrea sa te pierd....te rog nu pleca.....

Eu: Imi pare rau am luat deja o decizie...o sa plec...si punct...nu ma mai razgindesc...nu am eu ce trai aici...o sa plec la parintii mei la familie....acolo mii locul cu ei nu cu voi....adio.....Jack o sa iti duc dorul frate...( imi inchid geanta...apoi cu Jack ma imbratisez...si es pe usa...unde dau de doamna Margarite si domnul Derek....tristi...

Margarite: Robert nu pleca ...imi esti ca un fiu....nu pleca....fara tine nu va mai fi la fel.....(zice printre lacrimi...)

Derek: Imi pare rau...Robert....imi cer iertare din partea ficei mele...chear imi pare rau ca ti- a facut una ca asta...

Eu: Nu e nimik...eu voi pleca si totul imi v- a trece peste o luna doua o voi uita.....o sa ma casatoresc si o sa va chem la nunta......Adio familie....chear va iubesc mult pe toti...

Margarite/Jack: nu pleca....

Eu: Imi pare rau...dar am luat deja o decizie.....

Am iesit din casa si am urcat in taxiul care ma asteapta deja de vreo 10 minute....

Eu: La aeroport....cit ma costa?

Soferul: 50€....

Eu: Bun.....(ii intind 50€ si el porneste masina....adio casa care te-am indragit mult...o sa imi fie dor si de tine si de stapinii tai....)

Am ajuns la aeroport....mi-am luat un bilet in Londra....mdea aici voi supravetui un oarecare timp.....imi eau bagajele.....ma uit la ora si in 5 minute avionul v-a porni.......ah si mii sete cred ca voi dovedi...sa plec pina la magazin dupa o sticla cu apa ,,,,,Am  lasat bagajele in avion si.....Am inceput a alerga prin oameni pentru a imi face loc...pentru a ajunge la un magain sa imi cumpar apa....asa am ajuns..

Eu: O minerala va rog.....cit costa?...

Vinzatoarea:  50€ ....poftim(imi intinde sticla iar eu banii....)....Multumesc o zi reusita....

Nu ii mai raspund dar incep iarasi printre oameni...a alerga.......privesc la ceas mai am
mai putin de o minuta.....Alerg alerg da nu am dovedit....fiinca avionul a zburat fara mine dar cu bagajele mele.....mdea asta nu e bine...v- a trebui sa astept acum avionul sa se intoarca  sa imi iau bagajele si sa plec.....

Gata......
Va placut?....
Vreau pareri....
Credeti ca Robert face bine ca pleaca....??

Nu sunt cea ce cred eu (FINISATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum