Asa ....sa mai spun o data?....Mai bine nu...fiinca voi deja stiti ca viata e frumoasa.....Eri dupa ore am fost du Robert si Jack la o plimbare le-am aratat orasul si scoala...mai pe scurt lea placut totul....Am observat ca Robert e un baeat foarte bun si chear nu e asa rau cum eu stiu....Iar Jack are asa multe asemanari ca si mine...de parca ai zice ca suntem frati...si ambii sunt la fel de draguti...Eu ii ador pe ambii mai ales pe Robert....e asa grijuliu si sexy...si frumos...ah m-am indragostit.....se pare.....dar important e ca eu linga el ma simt insinguranta si protejata...dar linga Jack la fel ma simt protajata doar ca eu nu il plac , fata de el eu simt ceva deosebit....si mai ales mi se pare cunoscut.....Asa peste 5 zile e ziua mea de nastere sunt foarte fericita...chear daca stiu ca nu va fi nimeni la a mea serbare dar ii voi invita pe Robert si Jack daca o sa doreasca....Dar in rest totul e minunat...Azi nu plec la ore deoarece azi e simbata dar eu simbata nu invat si asta e super am si eu doua zile odihna sa nu mai vad inchisoarea si acele papusi din ea......Imi place sa stau singura si sa citesc cite ceva despre vampiri....in fiecare zi eu aflu cite ceva nou deexemplu azi am aflat ca inainte existau vampiri si existau rege si regina care aveau o fica si un fiu...Dintre care regele cu familia lor este posibil sa fie inca vii....sa ei sunt dati in cautare...pot fi periculosi pentru oameni....Dar nimeni nu stie nimik despre ei.....Mdea asta e super posibil sa existe vampiri...ah as vrea sa ii vad......Mama: Beatrice lasa vampirii si vina pina la mine.!
Eu: Acus!...
Mama: Acum!
Eu: Uf bine .....trintesc laptopul pe pat nervoasa nu inainte de al inchide.......Cei?....
Mama:Nu cei!....Dar ce s-a intimplat mamico!....
Eu: De ce esti asa rea?.....Fati un baeat si comportate asa dur cu el dar nu cu mine!.....(mama brusc se intristeaza).....Aaaa mama s-a intimplat ceva?
Mama: Nu!.....
Eu: De ce asa brusc te-ai intristat cind ti-am zis de un baeat?
Mama: Nimik, nimik...(isi sterge lacrimile....ceva aici nu e in regula prima data o vad pe mama trista si mai ales plingind).....Dute pina la magazin si cumpara niste ciocolata neagra vreau sa fac o prajitura asa rara si buna si gustoasa...nu am facuto niciodata...o sa vezi o sa va placa
Eu: Bine ,bine!......Dar bani!?
Mama: Ea bani din cardul tau apoi tatal tau ii va pune la loc....bine?
Eu: Ok...am plecat...!Dau sa ies pe usa doar ca mama ma striga...
Mama: aaaa te duci asa?
Eu: Da! Da ce?
Mama:Pff de ce am eu o fata cu haracter de baeat si mai ales rea!?...
Eu: Eu am plecat!.....trintesc usa in urma mea....fiinca altfel e imposibil...asa e usa asta pentru a o inchide trebuie sa o trintesti....pff moda.....asta...!
*******Robert povesteste******
Azi plecam la Beatrice acasa ...adica ...la parintii ei!....Trebuie sa vorbim cu ei...sa vedem ce facem du Beatrice si transformarile ei...mai ales ca ea e un vampir mai deosebit....e cel mai puternik....si o data transformindu-se va fi in pericol....
Jack: Ah dar eu nustiu unde traiesc...fiinca ei isi cam schimba traiul de la doi ani....
Eu: Prin miros...o sa iti dai seama....
Jack: Ah ai drepate.....(trage aier in el apoi spune) I-am gasit...nu sunt departe de noi....
Eu: Atunci sa mergem....
Am pornit spre casa ....Beatricei....sa speram ca ea nu e acasa....hmm sa intru in gindurile ei....asa e dusa la magazin degraba nu v-a veni....si se gindeste la...la mine?....Ce!?...
Jack: Ce s-a intimplat?
Eu: Am intrat in gindurile Beatricei!....
Jack: Si?
Eu: E indragostita de mine!...
Jack: Nici nu te cunoaste si deja te place?
Eu: Dragoste la prima vedere.....(zic zimbind draceste)
Jack: Am ajuns(opreste brusc masina).....Isi freaca miinele iesind din masina.......Am emotii.....mie frica!...
Eu: O sa fie bine o sa vezi!...
Jack comfirma ...si pornim spre usa casei Beatricei......Jack...inspira adinc apoi expira....si bate la usa......
Usa este deschisa de un barbat..inalt si bine facut de vreo 48 ani....dar e vampir...el e tatal lui Jack...el cind ne vede pe noi zimbeste...dar apoi cind il vede pe Jack incremeneste...si nu zice nimik...dor pronunta nustiu ce acolo ....ca eu nu l-am inteles......apoi apare o femeie ..in jur de 45 ani....e mama lui Jack.....Margarite: Derek cinei acolo....ce s-a intimplat?.....(spune aparind la usa cu un sort legat de ea si cu miinele intr-un prosop....Ne vede pe noi...zimbeste ....)....doar ca si ea cind il vede pe Jack..incremeneste.........Jack?!
Jack: Mama!....
Mama: Tu nu ai murit?.....
Jack: Nu!...Am fost salvat...hai sa intram in casa sa vorbim.....(Margarite ne invita in casa)........Aaa mama tata el e Robert ...el e cel care mi-a salvat viata si el e vampir....e alesul Beatricei...
Eu: Buna ziua doamna Margarite si doamule Derek....dau sa ma inchin dar Margarite ma opreste...
Marg: Robert nu maj suntem Regi...suntem deja niste oameni de rind....care traiesc vesnic...calatorind prin tara...
Eu: Pai acum 500 ani eram deprins sa ma inchin in fata voastra si acum nu mii comod.....
Derek: Nui nimik fiule o sa te deprinzi si tu!.....
Margarite: Deci despre ce ati vrut sa vorbim?
Jack: BEATRICE si transformarile ei!
Margarite: O nu ...Beatrice acum dupa ziua ei ea se v-a transforma cu timpul in vampir.....dar nu ii pot spune acest lucru!....
Eu: De ce?
Derek: E obsedata de vampiri....cind v-a afla ca e vampir nu se va putea controla...
Jack: Daca ii vom explica bine posibil sa inteleaga........(ah Beatrice nu ai venit tu la timp!)
Beatrice: Jack....?...Robert?....ce cautati voi aici?...si de unde stiti voi unde eu locuiesc?
Margarite: Beatrice tu ii cunosti?..
Beatrice: Da suntem colegi de clasa...De ce ati venit?....
Jack: Trebuie sa vorbim ceva imporant....ea lok..
Beatrice: Aaa dar aceasta discutie nu poate astepta!?....Eu azi sunt cam ocupata...
Eu: Nu!.....Ea loc!.....Trebuie sa vorbim.....e ceva in legatura despre tine si vampiri!
Beatrice: Ce nu ati zis de la inceput ca e despre vampiri...ca era sa accept din start!.....Deci despre ce e vorba?...Nu mai zice nimik...si eu, Jack, Margarite si Derek ne transformam in vampiri...adica ne apar coltii si ochii se transforma in rosii...aprinsi stralucitori...eu ca un simplu vampir sunt dar Margarite si Derek cu Jack deja sunt cu coroana si mantaua lor de vampiri...mdea se pare ca ultima data cind s-a transformat in om...a fost in hainele lor de rege!!!.......
Beatrice: Aaaa....ce e asta?.....Imi explica cineva?...(striga).....
Gata........
Si cum?...V-a placut?....
Vreau pareri ....multe...multe...!
Cum credeti ca v-a reactiona Beatrice aflind ca e vampir?
***1205 de cuvinte yes***
CITEȘTI
Nu sunt cea ce cred eu (FINISATA)
RomanceEa o fata pe nume Beatrice care iubeste vampirii si niciodata nu sia dat seama ca ei exista... Viata ei se va schimba definitiv... El este om sau vampir? Veti afla detaliile citind aceasta carte va iubesc mult