Capitolul 5:

61 8 2
                                    


Ma simt zgiltîita si strigata de cineva.....ma ei ce nu au ce face?....Nu ma pot lasa sa dorm?.....Daca deschid ochii la sigur ii omor....Deschid incetisor ochii...si vad o faţa zimbitoare....adica faţa lui Robert....

Eu: Aaaaaaa!!!!......Ce cauti tu aici?(zic speriata)

Robert:Nici tu neata...nici tu un sarut....?

Eu: Dute dracului Robert...mai speriat....(il lovesc jucaus in umar)

Robert: Doar cu tine ma duc!(zimbeste pervers)

Eu: cit e ora?

Robert: Ora 08:00!

Eu: ce?!....Tu ai inebunit?.....Iesi din camera measi lasa-ma sa dorm...visam asa frumos dar tu....pfff

Robert: Beatrice in secunda asta te ridici si cobori jos...la bucatarie!

Eu: Si daca nu?

Rob: ma provoci?

Eu: Sa te vad de ce esti in stare!....

Robert: Singura ai cautat-o...(zice zimbind draceste...si apoi urca pe mine....)

Eu: Coboara calule de pe mine calule......(aha nu ma ascultat el inca mai tare se preseaza cu corpul lui de al meu!....).....Robert esti greu...nu am aer...(zic gifîind)

Robert: Nee...nu ma dau jos...meriti o pedeapsa...

Eu: Ah esti asa de....(nu dovedesc sa spun ca Robert ma intrerupe)

Robert: De bun, frumos si sexy....

Eu : Si modest.....iesi din camera trebuie sa ma schimb de pijamale....(arat spre pizama mea cu inimioare...)

Robert: Serios...?....inimioare?......Ai deja 17 ani ...si tu inimioare.?...

Eu: Am 16 ani ..nu 17...asa ca!?...

Robert: Esti asa de frumoasa, gingasa, inocenta si...incapatinata....ai multi dragi...Ah sa vezi tu cum tii scot eu tie(iese din camera zimbind draceste...)

Eu: Usa na-i la casa?

Pfff...a plecat...am crezut ca nu mai scap de el....e asa de nebun....

Robert: Nu sunt nebun...tu esti nebuna.....(il aud strigind de jos)

Eu: Dar tu nu imi citi gindurile...ca ma voi transforma si eu in vampir si te voi omori!....(strig si eu spre el)

Robert: Nu cred....o sa ma iubesti si nu o sa poti!😄

Eu: Magar( soptesc asa ca sa nu ma auda!)

Mama: Beatrice eu aud totul!

Eu: Ce si tu acum esti impotriva mea!?.....Eeee las ca va arat eu voua!...

Tata: Ea vina domnisoaro jos ...sa ne bati...!😅(zice tata zimbind)

Eu: Nee.....vreti sa ma omoriti?....Hai dupa ziua mea(zic intrind in bucatarie cascind)

Robert: Nu te-ai mai schimbat de haine...😄(zice aratind spre pijamalele mele)

Jack: Serios inimioare?...

Eu: Auzi fratelo....maninca acolo ca o sa te bat acus...(zic asezindu-ma pe scaunul de linga el)....Si d acolo e locul meu nu al tau( zic aratind spre scaunul unde sta asezat Jack)....

Jack: A fost al tau ...acum e al meu...(spune zimbind superior)

Eu: Jur ca te omor(il apuc jucaus de git ...iar el imi joaca jocul...se face ca nu are aer)

Jack: Mama luati-o de pe mine ma va omori...(zice facindu-se ca se sufoca)

Tata: Gata cu teatru?(zice tata despartindu-ne pe mine si Jack)....Acum hai la mincare...mie imi e foame...!

Mama: Acus mincarea e gata...azi va fi o mincare deosebita...

Mama pune prajitura facuta de ea pe masa...apoi o taie si ne pune cite o bucata de prajitura in farfurie...si cite un suc...de multe fructe...

Eu: Mmmm neam ,neam(zic muscind din prajitura)......E minunata ...prajitura...ea deja e preferata mea....sa imi dai reteta si mie...

Jack: Da ce vrei sa faci o cina romantica lui Robert?(eu rosesc la fata de furie ...dar si ...din cauza....stiti voi!)

Robert: Ah....Beatrice esti asa minunata ca te gindesti la mine!....si o sa imi faci de mincare....(vine la mine si vrea sa ma sarute pe obraz...dar eu il imping....

Eu: Dupa nunta(zic zimbind superior)

Robert: Ce?....tu chear ai luat-o razna(zice zimbind si ciufulindu-mi parul)

Eu: Au....nu era chear asa necesar sa ma ciufulesti....(zic suparata)

Robert: Vezi daca esti rea?....

EU: Pfff....esti nebun....

Robert: Semanam.....(zice zimbind)

Tata: Gata ati terminat?.....A si da voi doi sunteti impreuna?....(arata spre mine si Robert ,iar eu rosesc)

Eu: Nu!....

Mama: Robert ce mai astepti?

Robert: Dar precis eu trebuie sa fiu impreuna cu fata asta rea?...

Eu: Stii nici eu nu vreau sa fiu cu unul asa ca tine....rau!

Tata: Bun atunci ...sunteti impreuna....felicitarile mele.....(tata vine si ne cuprinde, apoi mama, apoi fratelo)

Jack: Sa se sarute iubitii...zice Jack zimbind draceste....asa fratelo tu azi esti trup...te omor...

Mama/Tata: Da...sa se sarute...(zic aplaudind si zimbind)...

Robert se uita lung la toata lumea din jurul nostru...el e la fel de confuz ca si mine....apoi pune o mina pe obrazul ...meu...si isi lipeste buzele lui trandaferii si carnoase de ale mele....

Tata: Uraaaa....pentru asta trebuie sa sarbatorim....(vine cu doua pahare cu sampanie si ni le intinde noua)

Mama: Da!...Azi o sa fac o cina...asa deosebita in cinstea perechii noastre....zice mama intuziasmata..

Tata: Jack dar tu cind ne arati aleasa ta?

Jack: Nu am gasito inca...

Mama: Pacat....(zice trista)

Jack: Asa sa inchinam pentru tinerii indragostiti....(zice zimbind si noi ciocnim paharele....eu stind linga Robert....el tinindu-si o mina pe talia mea.....eu eo dau jos....iar el zimbeste si si-o pune inapoi..... Ah o sa te omor Robert intr-o zi...

Robert: N-ai s-o faci o sa iti fie mila...sa omori un asa ingeras ca si mine....(zimbeste)

Eu: Eeeeee.....Robert....nu imi mai citi gindurile....nu e frumos sa faci asa....

Robert: Eh...iubire...ce sa fac daca imi place mie sa iti citesc gindurile tale perverse...

Eu: Ce?.....O sa te omor...stii cind?....Acum!.....(Zic si incep a ma fugari dupa el in jurul mesei...)Stai si nu fugi!...ca oricum te voi prinde ...si te voi omori...)

Robert: Nu cred.....iubire...

______

Gata .....cam vesel e capitolul acesta dar ce sai faci....
Cam prea des azi Beatrice vrea sa ii omare pe cei din jur...
Credeti ca il v-a prinde pe Robert?.
Ah si da !.....Va placut?...Vreau pareri...Merita sa scriu?
*1050 de cuvinte...Yess...*

Nu sunt cea ce cred eu (FINISATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum