Capitolul 17

50 8 1
                                    


Astept deja de o ora sa vina avionul ca sa imi eau bagajul si actele......vreau sa plec cit mai repede de aici...si sa uit totul ca un vis urit...da asa....vreau sa  o uit pe Beatrice...m- a cam distrus dar o sa imi treaca ....cred.
Iata ca din ginduri sunt intrerup de doamna de la micrafon.....''Doamnelor si domnilor....am o veste rea pentru voi.....din pacate avionul Mexic -Londra nu se mai intoarce.....a cazut in ocean si au murit toti.....condoleantele mele...rudelor celor ce au murit in acest accident....imi pare rau....mai multe detalii la stiri o sa aflati.....""""

Eu: Nu, Nu ,nu acolo trebuia sa fiu eu....daca nu era sa intirziii pai eara sa mor....ohh iti multumesc doamne ca mai ajutat....ah acum inima mea imi bate de 100 ori mai repede decit de obicei......

Acum stau si alerg prin padure pentru a ajunge in Londra....daca nu cu avionul atunci cu picioarele mele......e asa intuneric...macar bine ca vampirii vad pe intuneric ca astfel aera sa ma lovesc de fiecare copac din aceasta padure deasa.......

Hiu am ajuns....sunt atit de obosit...nici nu imi imaginez ce imi va zice familia cind ma va vedea....ohhh....
Ajung la usa de lemn si bat timid ....ce sa ii fac si asa e tirziu...imi imaginez eu ce trebuie  sa creada mama.....Nici 5 minute nu au trecut ca ca usa casei se deschide si dupa ea apare o femeie cu lacrimi in ochi.....cind ma vede pe mine incepe a plinge mai tare.....

Eu: Mama....ce s-a intimplat?....de ce plingi?....

Mama: Esti viu si asta e cel mai important....

Eu: Adica viu?....

Mama: La televizor s-a spus ca un avion a cazut in ocean....si printre persoanele care au murit te numarai si tu fiule......(ma mingie pe cap)....dar cum de esti viu?.....ah de ai sti cit de tare mi-am facut eu griji.....

Eu: Am intirzia la avion.....din fericire.....dar important e ca sunt viu.....da?...( o cuprind pe mama....si ea ma conduce spre intrarea in casa....ce dor mi-a fost mie de aceasta casa.....de acest sat micut de aici...de tot.....

Mama: Hey lume eu am pe cineva aici!....( striga....si dupa aparint tata si fratele meu Nial...)

Tata: Fiule ...Robert....o doamne esti viu....ah cite griji mi-am facut noi.....

Eu: Imi pare rau ca v-am facut sa suferiti din cauza mea....

Mama: Ma duc sa o sun pe Margarite sa ii spun ca esti bine....ca si ea ma sunat sa imi apuna ca ai murit....si sa vad asta la stiri...ah fiule asa m-am speriat ca ai murit....(se porneste spre telefon...dar eu o opresc)

Eu: Nu , nu trebuie.....lasa-i sa creada ca am murit.....asa e mai bine.....Nu vreu sa mai stiu nimik de aceasta familie....

Nial: Ce s-a intimplat frate.....?.....Ceva cu Beatrice?..

Eu: Da....M-a parasit....nu imi vine a crede se casatoreste miine.....m-a  tradat...ah am crezut-o ca ma iubeste....e o falsa aceasta fata....nici nu stiu de ce ea e aleasa mea......

Tata: Ah...ce fata ....lasa fiule ca taticu iti v-a gasi o mireasa mai buna si feumoasa decit acea printesa a ta....

Eu: Nu trebuie.....de azi eu o sa fiu baeatul care nu iubeste ,.... fetele...gata de azi eu nu o sa am relatii mai mult de o zi cu fetele mai mult nu.!!!

Mama: Fiule nu trebuie sa fii asa ....iti provoci singur tie durere ....

Eu: Nu am de ales astfel o sa o uit pe Beatrice!.....

Nial: Mda fratele meu chear e indragostit de-a binele.....ah macar bine ca eu inca nu m-am indragostit...

Tata: Las ca o sa te indragostesti si tu, si atunci o sa ridem de tine...(ii ciufuleste parul...)

************Beatrice********

Eu: Nu, nu ,nu!......Nu cred.....( strig eu lovind televizorul si stricindul dupa ce il atunc jos in pamint)......A murit....din cauza mea.....nu!...
Vad ca intra Oliver nervos si tot odata ingrijorat  in camera mea si raminind mirat de privelistea mea din camera....

Oliver: Ce ai?...De ce strici totul?....

Privesc spre el...apoi il apuc de git....

Eu: Tu.....tu esti de vina....te urasc....(il trintesc de perete tinindul inca de git)..

Oliver: Dami drumu nebuno...(.ma arunca cu puterea lui de vampir in celalalt perete de la camera....eu lovinduma cu capul de el...si scincind ce durere).......Ia si te gateste in o ora plecam draga....sa ne casatorim....(rinjeste)

Eu: Nu!...nu ma casatoresc cu tine....el a murit...lasa -ma in pace te uras.....(il lovesc cu pumnii in piept)...
El imi trage o palma...iarasi....oh il urasc

Oliver: Acum te-ai linistit?.....Cine a murit si  ce treaba eu am aici...?

Eu: Robert, Robert al meu a murit ...din cauza mea.....si a ta.....ah te urasc..daca nu ma amenintai sa ma casatoresc cu tine......el nu era sa plece .... si nu era sa moara ....te urasc Oliver mi-ai distrus viata....jumatatea mea a murit....lasa -ma in pace.... acum esti multumit?...El a murit....asa ca hai sa ne casatorim....

Oliver: (imi mai trage o palma facindu-ma sa ma dezichelebrez si sa cad jos)....Ba eu am zis in o ora sa fii gata ....pentru ca ne casatorim....si gata....si mie nu imi pasa ca Robert a murit.....acum nu ma e....gata nu mai plinge diinca nu il mai intorci inapoi...gata nu mai exista....Ia ai te fa frumoasa azi ne casatorim!....

Eu: Dar a murit azi un om....cum pot eu sa fac una ca asta?!...

Oliver: Eu am azi inseamna ca azi si punct.,....(strig facindu-ma sa tresar...)

Eu: Bun.....

El a iesit din camera....si eu am plecat sa ma gatesc pentru nunta....mama m- a intrebat daca fac nunta...si cind i-am zis ca da a zis ca sunt fara inima si ca deloc nu il respect pe Robert.....Ahhh Robert imi para rau ,te-am ranit rau.....acum ai murit din cauza mea....Poate ar trebui sa mor?...
Sunt intrerupta de gindurile mele de o bataie la usa.....ah e Oliver...

Oliver: Vad ca esti gata....hai jos ne asteapta masina.....

Am coborit cu ajutorul lui Oliver..apoi am urcat in masina....si am pornit la  biserica......
Am ajuns in cam 30  minute .,am coborit jos cu ajutorul lui Oliver....si  fiind intimpinati la intrarea bisericii de parintii si fratele meu.....cu parintele....
Ne asezam la o masa si parintele....isi spune rugaciunea lui care eu nici nu o ascult deoarece ma gindesc intruna la Robert...mii dor de el.....si la sigur azi nu ma voi casatori cu Oliver....o sa vedeti voi...o sa fac tot ce o sa pot....sunt intrerupta de parintele care intreaba pe Oliver....

Parintele:....Domnule Oliver doriti sa o luati in sotie pe doamna Beatrice?...

Oliver: Da!...(ma priveste....du blindete.....wooww prima data asa ma priveste ...)

Printele: Bun...saruta mina...(i-o saruta) Asa doamna Beatrice sunte-ti deacord sa fiti sotia domnului Oliver?...

Eu:............

Gata......V- a placut?...
Vreau pareri....
Cre credeti ca e raspunsul Beatricei?....

Nu sunt cea ce cred eu (FINISATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum