Parintele: Domnisoara Beatrice ....sunteti deavord sa fiti sotia domnului Oliver?......(oh ce sa raspund....ah gata stiu....Eu: Nu....nu sunt deacord sa ma casatoresc cu Oliver....(strig)....Imi pare rau Oliver ...dar eu nu te iubesc pe tine....(dau sa plec dar el ma opreste)...
Oliver: Stai ca tu nu pleci nicaeri.....Acum te vei casatori cu mine.....Acum....(vrea sa ma loveasca ,dar eu ma feresc de el il prind de mina care a vrut sa ma loveasca si cu puterea mea de vampir adaugind si un pic de vint il arunc afara din biserica..si apoi in o secunda eu ajung la el.....il apuc de gint si il string....
Eu: Nu o sa imi spui tu mie ce sa fac.....nu o sa ma mai atingi ...nu ai dreptul.....sa nu indraznesti....Din cauza ta a murit o persoana draga mie.....te urasc Oliver...intelegi?
Oliver: Dami drumul nu am aier ....(ma impinge de la el cu o putere mare aruncindu-ma la 10 metrii distanta) fraiera mica.....nu esti tu mai puternica ca si mine....o sa te distrug pe tine si pe familia ta.....
Tata: Cineva ne-a cautat?.....Fiule Oliver nu e frumos sa ataci familia regala....fiinca pentru ei multi aparatori sunt si tu vei muri ....micutule.....
Oliver: O sa va distrug pe toti.....Prima o sa o omor pe Beatrice, apoi pe Jack ...apoi pe voi....asa sa va vad cum va chinuiti si suferiti.....Ha ha ha(ride malefic)
Eu: Mai vedem noi.....(si de aici imi pare rau de ce am zis pentru ca a intins mina si ma aruncat intr-un perete lobindu-ma cu capul....asta a durut...dar eu nu raman mai in urma....Imi chem in ajutor domnul vint si...il arunc spre Oliver facindul pe el de nenumarate ori sa se loveasca de perete....apoi sa cada jos.....
Se ridica rizind..., apoi cu doua miscari a miinelor sale....ma arunca pe mine si pe familia mea....jos....Oliver: Sunteti slabi...va voi omori usor.....dar pina cind o sa ma joc cu voi.....Ha ha ha.....
Ma ridic de jos....tinindu-ma abea pe picioare....imi unesc cele patru puteri ale mele....si le indrept spre Oliver ...el cind vede se fereste ....focul se loveste de o tabla si se intoarce inapoi spre mine si ma loveste....facindu-ma sa cad jos...
Oliver: Ha ha ha ....ai crezut ca o sa ma ei cu cele 4 puteri ale tale?....dute mai intii si te invata sa le controlezi.....(si cu asta ma ridica de la pamint 10 metri si ma trinteste jos....eu lovinduma cu capul......ah Robert de ai fi aici linga mine si de mai apara as fi foarte bucuroasa zau iti spun....
Oliver: Asa toata familia regala e la pamint....ce sa fac eu acum cu voi?.....hmmm sa va omor?....Nuuu e o moarte prea usoara pentru voi...
Eu: Tu doar stii ca daca ma omori pe mine mori si tu...pentru ca eu sunt stapina vetiii vampirilor.....
Oliver: Pai cine a zis ca eu te voi omori pe tine...?....Eu o sa iti o or familia asa cum ti-am promis....si apoi ma voi casatori cu tine...si vom trai mult si fericiti pina la adinci batrinete....
Eu: Nu!...Eu nu o sa iti permit asta....tu nu o sa imi omori familia...mea....O sa te omor eu pe tine nu tu persoanele dragi mie....Ai inteles?...
Imi trage o palma facinduma sa cad jos.....
Oliver: daca tu nu esti in stare sa te tii pe picioare dupa o palma...tu inca vrei sa ma omori pe mine?...Pfff in vise draga...
**********povesteste Robert**********
Stau si privesc cum BEATRICE se lupta cu Oliver...si familia ei e pe jos....parca ea si el se iubeau cum eu sa inteleg asta....?....Dupa palma primita de la Oliver...Beatrice se ridica sii ii trage o palma facindul pe Oliver sa cada.....
Beatrice: Tu de la palma mea ai cazut crezi ca eu nu voi fi in stare sa te omor?....
Oliver: O sa platesti pentru aceasta palma....(zice Oliver apucind-o de git si lipind-o de perete... gata asta e de tot....nu ma mai pot uita....trag o fuga pe linga ei si il imping pe Oliver care cade la pamint....pa asez deasupralui...si cu cea mai mare putere il lovesc cu pumnii in fata...facindu-l sa scuipe singe.......Beatrice se uita straniu la mine dar nici ea nu sta pe loc ...isi ea puterea luminii...si ii arde corpul lui Oliver...facindul pe acesta in cenusa....gata pina aici ea fost...a murit....
Beatrice: Robert?...tu estu viu?....(vine sa a atinga dar eu ma feresc de ea...)
Eu: Familia ta .....ce e cu ea....?(o intreb ingrijorat....apoi fuhim spre Margarite ,Derek si Jack...
Beatrice: Mama (o atinge si se trezeste)....Tata(il atinge si se trezeste....).....Jack...(face la fel...)Sunteti bine?...
tata: Da fico!....Tu cum esti?....(ma vede pe mine si incremeneste)....Robert tu nu ai murit?...
Eu: Nu....cind am plecat am intirziat la avion...si am plecat pe jos....
Tata: Tot nu am inteles ba il iubeai pe Oliver ba il urai ce a fost asta?..
Beatrice: M-a amenintat...ca daca nu ma casatoresc cu el....si daca nu ii spun lui Rob.. ca nu il mai iubesc....atunvi o sa va omoare si atunci eu am fost deacord....
Eu: Deci tu ma iubesti?....Si mai iubit mereu?...
Beatrice: Da si o sa te iubesc mereu.....imi pare rau
Eu: Ah imi pare rau ca te-am crezut ....(o cuprind si o sarut pe frunte parinteste)...
Beatrice: Mi-a fost dor de tine.....(ma saruta pe obraz)...
Eu: Si mie....
Derek: Oh...sunt atit de fericit ca totii sunt fericiti...si impreuna.....
Gata.....Va placut?...
Vreau pareri....
CITEȘTI
Nu sunt cea ce cred eu (FINISATA)
RomanceEa o fata pe nume Beatrice care iubeste vampirii si niciodata nu sia dat seama ca ei exista... Viata ei se va schimba definitiv... El este om sau vampir? Veti afla detaliile citind aceasta carte va iubesc mult